Tee vähemmän, älä enemmän
Yksi merkittävimmistä haasteista, jonka jokainen asiakkuuskokemuksen (CX, Customer Experience) johtamisesta ja kehittämisestä vastuussa oleva kohtaa hyvin pian muutosmatkalla on se, miten integroida asiakaskeskeisyys ja asiakasajattelu yrityksen DNA:han.
Käytännön tasolla tämä tarkoittaa sen ymmärtämistä, mitä tehdä saadakseen koko organisaatio toimimaan yhteisten CX-tavoitteiden mukaisesti. Riippumatta siitä, istuvatko nämä henkilöt markkinoinnin vai myynnin puolella aitaa, on matka useimmiten melkoista ylämäkeä. Olemme kaikki kaivautuneet liian syvälle omiin siiloihimme.
Lue uusin CX Masterclass blogimme: https://www.shirute.com/blogit/do-less-not-more/
#cxmasterclass #shirute #cxpafinland #cx #ex #asiakaskokemus
#strategy #culture #leadership #vipbrunch #scandic
#fsecure #lahitapiola #qentinel #feedbackly #flockler