Miksi asiakaskeskeisen kulttuurin rakentaminen on niin haastavaa?
Interview with Ian Golding (osa 3):
https://www.facebook.com/246152885536804/posts/1257348854417197/
"Se on helpommin sanottu kuin tehty...koska jos aiot antaa työntekijöidesi ajatella ja toimia asiakkaan edun mukaisesti, organisaatiossasi täytyy vallita luottamuksen ilmapiiri. Ikävä kyllä monessakaan organisaatiossa ei uskota ihmisiin riittävästi, jotta heidät voimautettaisiin toimimaan oikein."
Opi luomaan luottamukseen perustuvaa työympäristöä. Osallistu CX Masterclass with Ian Golding Helsingissä 7. ja 8. toukokuuta. Käy osoitteessa www.cxmasterclass.fi rekisteröitymässä, ja kuulet lisää käytännön neuvoja Ian Goldingilta.
#cxmasterclass #shirute #cxpafinland #cx #ex #customerexperience #asiakaskokemus #strategia #kulttuuri #leadership #vipbrunch #scandic
#fsecure #lahitapiola #qentinel #feedbackly #flockler