Älä jää paitsi asiakaskokemuksen ykköstapahtumista.
Rekisteröidy nyt.

Rekisteröidy Kirjaudu
close
  • Etusivu
  • Tapahtumat
  • Ajankohtaista
  • CXPA Puheet
  • Tietoa meistä
  • Tilaa uutiskirje
  • Ota yhteyttä
  • Tietosuojaseloste
  • Seuraa meitä:
    menu Cxpa - Customer Experience Professionals Assisiation™
    arrow_back

    Facebook post by CXPA Finland

    CXPA Finland 5.4.2017

    CEM:n roolia käsittelevän artikkelisarjamme toisessa osassa kuulet, miksi koko johtotiimin täytyy omistaa organisaation brändi ja asiakkuuskokemus.

    Ten Lessons To Succeed With CEM Now (Part 2) | Shirute | Onnellisten asiakkaiden asiantuntija

    The brand and the customer experience must be owned collectively by the senior management team. Each function has its particular part to play but to be successful, the different functions must operate as a ‘Triad’ to optimise resources, efforts and budgets to create an organisation-wide strategy for...

    shirute.com

    Cxpa - Customer Experience Professionals Assisiation™
    Seuraa meitä:
    • Tilaa uutiskirje
    • Ota yhteyttä
    • Tietosuojaseloste