CXPA Finland Webinar:
Asiakaskokemuksen mittaaminen ja asiakaskuuntelu

 

Elisan, THL:n ja Surveypalin johtavat asiakaskokemuksen asiantuntijat kertovat oppejaan, kokemuksiaan ja näkemyksiään asiakaskokemuksen mittaamisesta ja asiakaskuuntelusta, sekä niiden haasteista ja mahdollisuuksista tässä pitkään toivotussa CXPA Finlandin, Elisan ja Shiruten yhteistyössä järjestämässä webinaarissa!

Osallistumalla webinaariimme opit Elisan CX Business Design Leadilta, Markus Vuoriselta konkreettisten esimerkkien kautta, kuinka asiakaskokemuksen arvoa ja kehitystä voidaan mitata siten, että saat keskenään vertailukelpoisia tuloksia ja todellisen kokonaiskuvan. Markus jakaa lisäksi vinkkejä siihen, miten valitset oikeat operatiiviset mittarit ja vältät mittaamisen sudenkuopat kehittämällä asiakaskokemuksia liiketoiminnan strategiasta ja tavoitteista käsin.

Lisäksi THL:n kehittämispäälliköt Ulriikka TIkkanen ja Hanna Kortström jakavat osaamistaan ja kokemuksiaan asiakaskokemusten kehittämisestä julkishallinnon näkökulmasta. Miten asiakaskokemusta voidaan edistää yhteiskehittämisen ja palvelumuotoilun keinoin? Julkishallinnon toimijana THL:n, kuten muidenkin organisaatioiden, haasteena on ollut aiempi siilomainen historia ja koronapandemia. Miten moninaisten asiakasryhmien näkemykset huomioidaan toiminnassa ja sen kehittämisessä?

Keskustelemassa mukana mm. seuraavat asiantuntijat:

* Esa-Matti Karine työskentelee Vice President -roolissa Surveypalissa
* Hanna Kortström toimii kehittämispäällikkönä THL:llä
* Ulriikka Tikkanen toimii kehittämispäällikkönä THL:llä
* Markus Vuorinen toimii Elisan Yritysten palvelu- ja liiketoiminnanmuotoilu -tiimin vetäjänä

Webinaarin vetää CXPA Finlandin toiminnanjohtaja ja Shiruten toimitusjohtaja Sirte Pihlaja.

 

Katso webinaarin tallenne >>

Keskustele aiheesta CXPA Puheet -forumilla >>