KESKUSTELUT
CXPA Finland @cxpafinland
Great #CX is delivered by employees. You need to help them be at their best! @aaltoee #cxpafinland
CXPA Finland @cxpafinland
Kilpailukyky kääntyy kilpailueduksi vasta, kun asiakas on valmis maksamaan. Miten sinun yrityksesi koetaan? @rautakorpi #cxpafinland
Petra Sievinen @petrasi
Strategia on kyky kasvattaa kassavirtaa erottautumalla. Strategia = brändi väittää @rautakorpi #cxpafinland
Lasse Lumiaho @llumiaho
Why customer experience should be developed? The answer is better ROI #cxpafinland
Petra Sievinen @petrasi
Mieti, mikä saa asiakkaan innostumaan, sitoutumaan ja maksamaan. #asiakaskokemus #cxpafinland
Jesse @lansinaapuri
47% suomalaisista teollisuusyrityksistä ei pidä asiakasta tärkeimpänä laadunmäärittäjänä #cxpafinland #asiakaskokemus #CX
sakari forslund @SakkeF
Ymmärrä asiakkaan motiivit, niiden merkityksellisyys ja miten pärjäät suhteessa kilpailijaan. Eli onko syntynyt kilpailuetu. #cxpafinland
Jesse @lansinaapuri
Keskijohdosta 40% ymmärtää strategian. Onko ihme jos strategia ei yleensä jalkaudu? #cxpafinland #strategia
CXPA Finland @cxpafinland
Baarissa jokaiselle juomalle löytyy tarina, 7 sekuntia aikaa myydä #cxpafinland
sakari forslund @SakkeF
Kuinka saada intohimo kaikkeen tekemisiin? #cxpafinland
CXPA Finland @cxpafinland
Luo asiakkaillesi kultaisia hetkiä! Son Of A Punch #cxpafinland #customerexperience http://ow.ly/i/6BZll
CXPA Finland @cxpafinland
Onnellisuus luo arvoa liiketoimintaan @MKoskelo Human@Work #cxpafinland
CXPA Finland @cxpafinland
Työstään onnelliset ihmiset ovat 300% innostuneempia @MKoskelo Human@Work #cxpafinland
CXPA Finland @cxpafinland
Innostavan yrityskulttuurin rakennuspalikat: tarkoitus&arvot, merkityksellinen visio, yksilön panos ja toimintatavat @MKoskelo #cxpafinland