KESKUSTELUT

CXPA Finland @cxpafinland

Great #CX is delivered by employees. You need to help them be at their best! @aaltoee #cxpafinland

CXPA Finland @cxpafinland

Kilpailukyky kääntyy kilpailueduksi vasta, kun asiakas on valmis maksamaan. Miten sinun yrityksesi koetaan? @rautakorpi #cxpafinland

Petra Sievinen @petrasi

Strategia on kyky kasvattaa kassavirtaa erottautumalla. Strategia = brändi väittää @rautakorpi #cxpafinland

Lasse Lumiaho @llumiaho

‪Why customer experience should be developed? The answer is better ROI #cxpafinland

Petra Sievinen @petrasi

Mieti, mikä saa asiakkaan innostumaan, sitoutumaan ja maksamaan. #asiakaskokemus #cxpafinland

Jesse @lansinaapuri

47% suomalaisista teollisuusyrityksistä ei pidä asiakasta tärkeimpänä laadunmäärittäjänä #cxpafinland #asiakaskokemus #CX

sakari forslund @SakkeF

Ymmärrä asiakkaan motiivit, niiden merkityksellisyys ja miten pärjäät suhteessa kilpailijaan. Eli onko syntynyt kilpailuetu. #cxpafinland

Jesse @lansinaapuri

Keskijohdosta 40% ymmärtää strategian. Onko ihme jos strategia ei yleensä jalkaudu? #cxpafinland #strategia

CXPA Finland @cxpafinland

Baarissa jokaiselle juomalle löytyy tarina, 7 sekuntia aikaa myydä #cxpafinland

sakari forslund @SakkeF

Kuinka saada intohimo kaikkeen tekemisiin? #cxpafinland

CXPA Finland @cxpafinland

Luo asiakkaillesi kultaisia hetkiä! Son Of A Punch #cxpafinland #customerexperience http://ow.ly/i/6BZll

CXPA Finland @cxpafinland

Onnellisuus luo arvoa liiketoimintaan @MKoskelo [email protected] #cxpafinland

CXPA Finland @cxpafinland

Työstään onnelliset ihmiset ovat 300% innostuneempia @MKoskelo [email protected] #cxpafinland

CXPA Finland @cxpafinland

Innostavan yrityskulttuurin rakennuspalikat: tarkoitus&arvot, merkityksellinen visio, yksilön panos ja toimintatavat @MKoskelo #cxpafinland