KESKUSTELUT

Loek van der Helm @wonderhelm

And the event has started, quoting Disney #CXDayFinland #CXDay pic.twitter.com/vHgmZ0AHIm

Mirka Laitinen @MirkaLaitinen

Asiakaskokemus ja sen ymmärtäminen koskettaa koko organisaatiota stategisesti, taktisesti ja operatiivisesti #cxdayfinland

Mikko Seppä @MikkoSeppa

Awesome presentation today at #CXDayFinland by @blajuti

Susa Mäki @susamaki

Lea Aarinen-Koski, #Marimekko :yrityskulttuuri syö strategian aamiaiseksi #CXDayFinland

CXPA Finland @cxpafinland

And now the moment we have all been waiting for: The winner of the CX Award Finland 2013 is ... Fazer @FazerSuomi ! #CXDayFinland #CXDay

Sirte Pihlaja @sirteace

Interested in sponsoring #CXPA Helsinki networking events? Please introduce yourself to us #CXDayFinland #CXDay #CEM #CX #customerexperience

Outi Lilja @OLilja

‪Jos se ei mahdu exceliin, sitä ei ole olemassa? Tänne olisin halunnut tuoda kaikki 6 toimitusjohtajaamme. #cxdayfinland

Marcio Rodrigues @MarcioOnTW

RT @cxpafinland A good crowd at #CXDayFinland #CXDay lots of networking going on pic.twitter.com/cNDhQohL4r

Liisa Eerola @liisaeerola

‪#lojaliteetti muodostuu suuresta määrästä pieniä tekoja #cxdayfinland

CXPA Finland @cxpafinland

@Microsoft recognized as nr. 1 in Finland regarding Customer Experience Management #CXDayFinland #CXDay pic.twitter.com/m1p3K12h56

Mirka Laitinen @MirkaLaitinen

Jos asiakaskokemusta tai kohtaamisia ei voi mitata, sillä ei ole merkitystä. Eli lukuja pöytään jorylle. #cxdayfinland

Jaana Vuori @jaana_vuori

Rovio ei viesti kuluttajille vaan faneille. Parhaimmillaan superfaneille. #CXDayfinland #asiakaskokemus

Jaana Vuori @jaana_vuori

Thank you @blajuti for inspiration! Loved your thinking on dreaming for customers and team of storytellers. #CXDayfinland

Miina Pulkkinen @MiinaPulkkinen

Ajatuksia herättävää settiä #CXDayFinland