KESKUSTELUT
Loek van der Helm @wonderhelm
And the event has started, quoting Disney #CXDayFinland #CXDay pic.twitter.com/vHgmZ0AHIm
Mirka Laitinen @MirkaLaitinen
Asiakaskokemus ja sen ymmärtäminen koskettaa koko organisaatiota stategisesti, taktisesti ja operatiivisesti #cxdayfinland
Mikko Seppä @MikkoSeppa
Awesome presentation today at #CXDayFinland by @blajuti
Susa Mäki @susamaki
Lea Aarinen-Koski, #Marimekko :yrityskulttuuri syö strategian aamiaiseksi #CXDayFinland
CXPA Finland @cxpafinland
And now the moment we have all been waiting for: The winner of the CX Award Finland 2013 is ... Fazer @FazerSuomi ! #CXDayFinland #CXDay
Sirte Pihlaja @sirteace
Interested in sponsoring #CXPA Helsinki networking events? Please introduce yourself to us #CXDayFinland #CXDay #CEM #CX #customerexperience
Outi Lilja @OLilja
Jos se ei mahdu exceliin, sitä ei ole olemassa? Tänne olisin halunnut tuoda kaikki 6 toimitusjohtajaamme. #cxdayfinland
Marcio Rodrigues @MarcioOnTW
RT @cxpafinland A good crowd at #CXDayFinland #CXDay lots of networking going on pic.twitter.com/cNDhQohL4r
Liisa Eerola @liisaeerola
#lojaliteetti muodostuu suuresta määrästä pieniä tekoja #cxdayfinland
CXPA Finland @cxpafinland
@Microsoft recognized as nr. 1 in Finland regarding Customer Experience Management #CXDayFinland #CXDay pic.twitter.com/m1p3K12h56
Mirka Laitinen @MirkaLaitinen
Jos asiakaskokemusta tai kohtaamisia ei voi mitata, sillä ei ole merkitystä. Eli lukuja pöytään jorylle. #cxdayfinland
Jaana Vuori @jaana_vuori
Rovio ei viesti kuluttajille vaan faneille. Parhaimmillaan superfaneille. #CXDayfinland #asiakaskokemus
Jaana Vuori @jaana_vuori
Thank you @blajuti for inspiration! Loved your thinking on dreaming for customers and team of storytellers. #CXDayfinland
Miina Pulkkinen @MiinaPulkkinen
Ajatuksia herättävää settiä #CXDayFinland