KESKUSTELUT

Lea Aarinen-Koski @aarinen

@cxpafinland Hyvät
asiakaskokemukset vaikuttavat
myös työntekijöiden pysyvyyteen.

salla ketola @sallakka

Listening to the customer requires a cultural change! Indeed. #cxdayfinland

Thomas Hughes @ThomasWhoCares

Top 3 companies using Customer Experience to lead: 1) DNA 2)TeliaSonera 3)Microsoft. Based on Shirute 2014 study. #cxdayfinland. #cx

Tarja Ihalainen @TarjaIhalainen

Ylimmän johdon sitoutuminen, tavoitteet ja mittaaminen ovat asiakkuuskokemuksen johtamisen avaintekijät. #cxdayfinland

Petra Sievinen @petrasi

Asiakkuuskokemusten kehittäminen on tärkeä osa lähes jokaisen yrityksen strategiaa. http://www.shirute.com/reports/ cem2014/ #cxdayfinland

JenniS @JenniSantalo

Jos olet ykkönen,käyttäydy kuin kakkonen. Ole kiinnostunut asiakkaan tarpeista - Saara Tammelin @QuestBack_Fin #asiakaskokemus #cxdayfinland

CXPA Finland @cxpafinland

Välitä asiakkaasta. Keskity liiketoimintaan. Älä unohda sisältöä. - Lauri Toivonen, SOK #cxdayfinland #cxpafinland

Noora Lindholm @NooraKLindholm

Motiivit tunnistava sisältö ratkaisee. Ostan ajatuksen! #cxdayfinland

CXPA Finland @cxpafinland

When building customer journey, begin by breaking the silos within your company. @morganmck #cxdayfinland #CXDay

Kimmo Timonen @timonenk

Luo merkitys ja intohimo. Kehitä ja innovoi! Mikä suomalainen firma on tällä tasolla? @petrasi #cx #cxdayfinland

Jani Hyppönen @JaniHypponen

The engagement model in simplest by Risto Kuulasmaa: Call to action - engagement - resolution #CXDay #cxdayfinland #cxpafinland

Mikko Leinonen @mikko_leinonen

Be happy and innovate 300% more - @CarlosPiera #cxdayfinland

Joona Mäntyvaara @j_e_manty

Tyytyväiset työntekijät tuottavat parempaa asiakaskokemusta: Ville Melkko, Nespresso #CXDay #cxdayfinland

CXPA Finland @cxpafinland

Suomen Paras Asiakasteko 2014, ylivoimainen voittaja on Kari Rissanen, HSL/Kutsuplus. Onnittelut voittajalle! #cxdayfinland