KESKUSTELUT
Lea Aarinen-Koski @aarinen
@cxpafinland Hyvät
asiakaskokemukset vaikuttavat
myös työntekijöiden pysyvyyteen.
salla ketola @sallakka
Listening to the customer requires a cultural change! Indeed. #cxdayfinland
Thomas Hughes @ThomasWhoCares
Top 3 companies using Customer Experience to lead: 1) DNA 2)TeliaSonera 3)Microsoft. Based on Shirute 2014 study. #cxdayfinland. #cx
Tarja Ihalainen @TarjaIhalainen
Ylimmän johdon sitoutuminen, tavoitteet ja mittaaminen ovat asiakkuuskokemuksen johtamisen avaintekijät. #cxdayfinland
Petra Sievinen @petrasi
Asiakkuuskokemusten kehittäminen on tärkeä osa lähes jokaisen yrityksen strategiaa. http://www.shirute.com/reports/ cem2014/ #cxdayfinland
JenniS @JenniSantalo
Jos olet ykkönen,käyttäydy kuin kakkonen. Ole kiinnostunut asiakkaan tarpeista - Saara Tammelin @QuestBack_Fin #asiakaskokemus #cxdayfinland
CXPA Finland @cxpafinland
Välitä asiakkaasta. Keskity liiketoimintaan. Älä unohda sisältöä. - Lauri Toivonen, SOK #cxdayfinland #cxpafinland
Noora Lindholm @NooraKLindholm
Motiivit tunnistava sisältö ratkaisee. Ostan ajatuksen! #cxdayfinland
CXPA Finland @cxpafinland
When building customer journey, begin by breaking the silos within your company. @morganmck #cxdayfinland #CXDay
Kimmo Timonen @timonenk
Luo merkitys ja intohimo. Kehitä ja innovoi! Mikä suomalainen firma on tällä tasolla? @petrasi #cx #cxdayfinland
Jani Hyppönen @JaniHypponen
The engagement model in simplest by Risto Kuulasmaa: Call to action - engagement - resolution #CXDay #cxdayfinland #cxpafinland
Mikko Leinonen @mikko_leinonen
Be happy and innovate 300% more - @CarlosPiera #cxdayfinland
Joona Mäntyvaara @j_e_manty
Tyytyväiset työntekijät tuottavat parempaa asiakaskokemusta: Ville Melkko, Nespresso #CXDay #cxdayfinland
CXPA Finland @cxpafinland
Suomen Paras Asiakasteko 2014, ylivoimainen voittaja on Kari Rissanen, HSL/Kutsuplus. Onnittelut voittajalle! #cxdayfinland