OHJELMA

Hyvää asiakkaan päivää!
Sirte Pihlaja, Toiminnanjohtaja, CXPA Finland

Tervetuloa Customer Experience Day -tapahtumaan
Pekka Horo, General Manager, Microsoft ja

Asiakkuuskokemusten johtaminen Suomessa 2016
Sirte Pihlaja, CEO, Customer Experience Optimiser, CCXP, LEGO® Serious Play® fasilitaattori, Shirute

Be part of the service revolution – Intelligent Customer service
Liam McDwyer, Senior Product Marketing Manager, Dynamics CRM,Western Europe HQ, Microsoft

Asiakaskokemuksesta Talk of the Town
Kalle Ruuskanen, Yrittäjä, muutoskonsultti, Muutostoimisto Flow

Keynote: Fast-Tracking Customer Understanding In Your Organisation
Micael Buckle, CEO, LEGO® Serious Play® fasilitaattori, IntHRface
Fast-Tracking Customer Understanding In Your Organisation (haastattelu)

Driving CX and organisational change
Shaun Smith, Co-founder, Smith+co (videotervehdys)
How Do You Become A CX Master? (haastattelu)

Suomen Paras Asiakasteko 2016 -palkinto
Sirte Pihlaja, Toiminnanjohtaja, CXPA Finland

Customer obsessed – asiakaskeskeinen kulttuuri Microsoftissa
Juhana Tormilainen, Customer and Partner Experience Lead, Microsoft

Asiakasuskollisuus strategisena tavoitteena
Noora Lindholm, Manager, Customer Interactions, Global Customer Experience, KONE Corporation

Mitä eroa on yrityskulttuurilla ja toimialakulttuurilla?
Petri Pesonen, Luova johtaja, omistaja, Finlayson

Paneelikeskustelu: Asiakkuuskokemus ja organisaatiokulttuuri
vetäjänä Pia Höglund, Qvik