OHJELMA
Hyvää asiakkaan päivää!
Sirte Pihlaja, Toiminnanjohtaja, CXPA Finland
Tervetuloa Customer Experience Day -tapahtumaan
Pekka Horo, General Manager, Microsoft ja
Asiakkuuskokemusten johtaminen Suomessa 2016
Sirte Pihlaja, CEO, Customer Experience Optimiser, CCXP, LEGO® Serious Play® fasilitaattori, Shirute
Be part of the service revolution – Intelligent Customer service
Liam McDwyer, Senior Product Marketing Manager, Dynamics CRM,Western Europe HQ, Microsoft
Asiakaskokemuksesta Talk of the Town
Kalle Ruuskanen, Yrittäjä, muutoskonsultti, Muutostoimisto Flow
Keynote: Fast-Tracking Customer Understanding In Your Organisation
Micael Buckle, CEO, LEGO® Serious Play® fasilitaattori, IntHRface
Fast-Tracking Customer Understanding In Your Organisation (haastattelu)
Driving CX and organisational change
Shaun Smith, Co-founder, Smith+co (videotervehdys)
How Do You Become A CX Master? (haastattelu)
Suomen Paras Asiakasteko 2016 -palkinto
Sirte Pihlaja, Toiminnanjohtaja, CXPA Finland
Customer obsessed – asiakaskeskeinen kulttuuri Microsoftissa
Juhana Tormilainen, Customer and Partner Experience Lead, Microsoft
Asiakasuskollisuus strategisena tavoitteena
Noora Lindholm, Manager, Customer Interactions, Global Customer Experience, KONE Corporation
Mitä eroa on yrityskulttuurilla ja toimialakulttuurilla?
Petri Pesonen, Luova johtaja, omistaja, Finlayson
Paneelikeskustelu: Asiakkuuskokemus ja organisaatiokulttuuri
vetäjänä Pia Höglund, Qvik