- 13:30 Ilmoittautuminen, verkostoitumista ja kahvitarjoilu
-
14:00
Tervetuloa CXPA Finlandin tapahtumaan
Jani Karotie ja Sirte Pihlaja toivottavat vieraat tervetulleiksi
-
14:15
Asiakkaan iholla B to B -liiketoiminnassa, case Kespro
Mika Halmesmäki, Vice President, Kespro
Suomen laajimman HoReCa-tukkuvalikoiman tarjoava Kespro palvelee vaativia ja monipuolisia b2b-asiakkaita, jotka toimivat esimerkiksi ravintola-alalla, hotellibisneksessä tai vaikkapa julkishallinnon laitoksissa. Kiihtyvällä tahdilla muuttuvassa maailmassa asiakkaan iholla ollaan niin henkilökohtaisissa kuin digitaalisissa kohtaamisissa. Koko homman juju on se, että haluamme tehdä asiakkaidemme kanssa ulkona syömisestä elämyksellisempää, vastuullisempaa ja entistä suositumpaa.
-
14:45
The Emergence of a new agriculture paradigm
Bjorn Low, Founder, Managing Director, Edible Garden City
EdibleIn this sharing session, we will look at the history of the agriculture revolution from hunter gatherers to mass settlements. We will explore the relationship between humans and agriculture and the growth of cities encroaching into peri-urban farmlands, can bringing agriculture back into the city address the disconnect between our food system and urban spaces. With a deep dive into Singapore as a case study, we will look at how urban farming can be used as a tool to question urban design policies, address social and environmental issues and foster community engagement.
-
15:15
Ratkaisu vaatii ongelman
Pekka Möttö, Toimitusjohtaja, Kyyti
Yksinkertaisen ratkaisun luominen selkeään paikalliseen ongelmaan tuo merkittäviä tuloksia omassa rajallisessa siilossaan. Monimutkainen globaali ongelma ei ratkea voimalla vaan laajalla yhteistyöllä.
-
15:45
Verkostoitumista, välipalaa ja K-kampus kierroksia
Opastetuilla K-kampus kierroksilla osallistujat pääsevät tutustumaan K-ryhmän uuteen päätoimitaloon.
-
16:45
Suomen Paras Asiakasteko 2019 -palkintojenjako
Sirte Pihlaja, Toiminnanjohtaja, CXPA Finland & CEO, Shirute
Suomen Paras Asiakasteko -palkinnolla annetaan tunnustusta erityisesti suomalaisyritysten vaikuttajille, jotka ovat auttaneet unohtumattomien asiakaskokemusten aikaansaamisessa erilaisissa asiakaskohtaamisissa.
-
17:00
Elmu© kelmuista Chefstein© älykeittiöihin, asiakkaan iholla 24/7
Peter Fredman, Hallituksen puheenjohtaja, Fredman Group
Myös perinteisemmillä aloilla on mahdollisuus kehittää uusia liiketoimintamalleja hyödyntäen uutta teknologiaa. Onnistuminen mitataan kuitenkin pelkästään asiakkaan kokeman lisäarvon kautta, parhaimmillaan koko toimiala kehittyy.
-
17:30
Levi Spirit – Kun ihan ookoo ei ole OK
Pekka Vihma, Osakas, Hallituksen jäsen, Vanajanlinna Group / Levi Spirit
Kuinka tuntematon suomalainen Lapin kohde löytää kansainväliset luxusmatkojen kohderyhmät. Kuinka intohimo aitoon palveluun synnyttää luottamuksen.
-
18:00
Onko palautteesta asiakaskokemuksen pelastajaksi?
Esa-Matti Karine, Myynti- ja asiakaskokemusjohtaja, Surveypal
Asiakaskokemuksen mittaamisen ja kehittämisen hyödyt jäävät usein vaisuiksi. Palautteen antaminen on hankalaa ja palautetta antanut asiakas ei saa parannusta kokemukseensa. Miksi näin on ja kuinka tilanteen voi muuttaa?
Puheenvuorossa tuodaan esiin käytäntöjä ja esimerkkejä siitä, miten erinomainen palauteprosessi saadaan tukemaan viime metrien asiakaskokemusta. -
18:15
Talk show: EX + CX x AIX = €^2
Kalle Ruuskanen, Partneri, strategi, Muutostoimisto Flow
Aki Luomanen, Kauppias, K-Supermarket Postitalo
Jani Karotie, Kaupan palveluiden johtaja, K-ryhmä
-
19:00
Kiitokset ja yhteenveto
Sirte Pihlaja, Toiminnanjohtaja, CXPA Finland & CEO, Shirute
- 19:15 Networking Buffet
CX Day Finland 2019
03.10.2019, K-Kampus, Helsinki