Älä jää paitsi asiakaskokemuksen ykköstapahtumista.
Rekisteröidy nyt.

Rekisteröidy Kirjaudu
close
  • Etusivu
  • Tapahtumat
  • Ajankohtaista
  • CXPA Puheet
  • Tietoa meistä
  • Tilaa uutiskirje
  • Ota yhteyttä
  • Tietosuojaseloste
  • Seuraa meitä:
    menu Cxpa - Customer Experience Professionals Assisiation™
    arrow_back
    Tapahtuma

    CXPA Finland Digitaalinen vastuullisuus

    19.03.2020, Elisa, Helsinki
    Valitse expand_more
    info_outline Tapahtuman tiedot navigate_next
    schedule Aikataulut navigate_next
    people Puhujat navigate_next
    business Kumppanit navigate_next
    • Katja Bäckström Katja Bäckström Director, Digitalisation Solutions, Elisa Oyj
      Katja Bäckström
      expand_more
    • Hanna-Maija Kiviranta Hanna-Maija Kiviranta Head of CX Insights, Elisa Oyj
      Hanna-Maija Kiviranta

      Hanna-Maija Kivirannalla on yli 15 vuoden monipuolinen kokemus asiakaskeskeisestä digitalisaatiosta ja markkinoinnin sekä yritystoiminnan kehittämisestä, valmentamisesta ja johtamisesta palveluliiketoiminnassa, teknologiateollisuudessa, koulutussektorilla, ICT toimialalla ja vähittäiskaupan alalla. Hän tekee tutkimusta asiakaskokemuksesta, arvonluonnista ja uusien teknologioiden soveltamisesta kasvuliiketoiminnan ajurina.

      expand_more
    • Minna Kröger Minna Kröger Director, Corporate Responsibility, Elisa Oyj
      Minna Kröger

      Yritysvastuullisuuden ammattilainen, joka kokee olevansa työssä, jolla on merkitystä.
      Vahva kokemus liike-elämästä useissa eri tehtävissä UPM:llä ja Wärtsilällä ennen Elisaa. Motto: Onnistu tai opi.

      expand_more
    • Timo Kärnä Timo Kärnä Business Director, Luomuntarina.fi (Seulo Palvelut Oy)
      Timo Kärnä

      Elintarvikealan ammattilainen, joka on kiinnostunut hyvinvoinnista ja luomusta. Kokemusta n 25 vuotta elintarviketeollisuudesta mm. Valio, HK Ruokatalo, Apetit sekä Start Up:eista Via Esca Oy ja Seulo Palvelut Oy. Toiminut myynnin ja logistiikan johtotehtävissä.

      expand_more
    • Ulla Luukas Ulla Luukas Partnership Director, Howspace
      Ulla Luukas

      Oppimisen, muotoilun ja kumppanuuksien kehittämisen ammattilainen, jota kiinnostaa erityisesti oppivien yhteisöjen merkitys oppimisessa. Osaamista mm. liiketoiminnan kansainvälistämisestä, verkostomaisen toiminnan kehittämisestä sekä itseorganisoitumisen ja itseohjautuvuuden synnyttämisestä.

      expand_more
    • Sameli Mäenpää Sameli Mäenpää Chief Data Officer, OP Financial Group
      Sameli Mäenpää

      Sameli Mäenpää on kokenut kansainvälisen tason teknologia- ja liiketoimintajohtaja. Mäenpää toimii OP Ryhmän Chief Data Officerina ja on siten digitalisaation trendien aallon harjalla. Muun muassa termit tekoäly, rajapintaliiketoiminta, Big Data ja lohkoketjut kuuluvat hänen arkeensa. Mäenpää on perustanut useita start-uppeja, joista merkittävin on SuoraTyö.fi.

      expand_more
    • Sirte Pihlaja Sirte Pihlaja Toiminnanjohtaja, CXPA Finland ja CEO, Shirute
      Sirte Pihlaja

      Sirte Pihlaja (Certified Customer Experience Professional, CCXP, LEGO Serious Play fasilitaattori) on Suomen ensimmäisen asiakkuuskokemusten suunnittelutoimiston, Shirute Oy:n toimitusjohtaja ja maailmanlaajuisen Customer Experience Professionals Associationin (CXPA) toiminnanjohtaja Suomessa. Kansainvälisesti tunnettu alansa huippuasiantuntija, valmentaja, designer ja strategisti neuvoo jo yli 25 vuoden kokemuksella asiakkuuskokemuksen, myynnin ja brändien kehittämistä isoille kansainvälisille ja kotimaisille yrityksille eri toimialoilla.

      expand_more
    • Heikki Rusama Heikki Rusama CEO & Co-Founder, Freeed.com
      Heikki Rusama

      Heikki Rusama is a co-founder and CEO of Freeed.com, a collaborative platform for teachers globally. Heikki is a seasoned edtech professional previously worked with Rovio & Sanoma Learning. He is also a board member of Edtech Finland.

      expand_more
    • Antti Varis Antti Varis Talousjohtaja, Pohjois-Karjalan Osuuskauppa
      Antti Varis
      expand_more
    • Jaakko Villa Jaakko Villa CEO, Puheet.com
      Jaakko Villa

      Jaakko on yksi ensimmäisistä asiakaskeskeisten suunnittelumenetelmien pioneereista Suomessa. Reilun 20 vuoden aikana hän on tehnyt niin kotimaassa kuin kansainvälisesti liiketoimintaa, jonka avulla asiakkaiden toiveita, tarpeita ja haluja on kerätty sekä analysoitu parempien tuotteiden ja palvelujen toteuttamiseksi. Puheet auttaa laadullisen ja määrällisen tiedon tuottamisen lisäksi yrityksiä muodostamaan toimivan suhteen asiakkaiden kanssa ja jopa heidän välillään.

      expand_more
    Cxpa - Customer Experience Professionals Assisiation™
    Seuraa meitä:
    • Tilaa uutiskirje
    • Ota yhteyttä
    • Tietosuojaseloste