-
Customer Experience Professionals Association (CXPA) on kansainvälinen voittoa tavoittelematon ammattilaisverkosto. Sen toimintaa edustaa paikallisesti Suomen verkosto ja yhteisö CXPA Finland. Tavoitteenamme on saada yritykset tarjoamaan yhä parempia asiakkuuskokemuksia. Järjestämme teemaan liittyen säännöllisesti mielenkiintoisia tapahtumia, joihin olet lämpimästi tervetullut osallistumaan. Tulethan mukaan kanssamme kehittämään asiakkuuskokemusten johtamista Suomessa ja jakamaan ajankohtaista tietoa ja parhaita käytäntöjä muiden alan ammattilaisten kanssa.
-
Business Finland palvelee suomalaisen elinkeinoelämän ja tutkimuksen uudistumista. Autamme yrityksiä muuttamaan kehittämiskelpoisen idean liiketoiminnaksi tarjoamalla rahoitusta ja asiantuntijapalveluja. Toiminnallamme edistämme yritysten kansainvälistä kilpailukykyä, autamme kasvattamaan tuotantoa ja vientiä ja luomme perustaa työllisyydelle ja yhteiskunnan hyvinvoinnille.
-
Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa kansainvälisesti kilpailukykyiset palvelut.
-
-
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu kouluttaa liike-elämän ja palveluelinkeinojen asiantuntijoita sekä tutkii ja kehittää näihin aloihin liittyvää osaamista ja toimintaa. Koulutusalamme ovat liiketalous, tietotekniikka, hotelli-, ravintola- ja matkailuala, johdon assistenttityö, toimittajakoulutus, liikunta-ala sekä ammatillinen opettajankoulutus.
-
-
-
Shirute on Suomen ensimmäinen asiakkuuskokemusten johtamiseen keskittyvä suunnittelutoimisto. Erityisosaamistamme on elämyssuunnittelu, asiakaslojaliteetti, asiakaskuuntelu ja asiakasdialogit. Shirute on onnellisten asiakkaiden asiantuntija. Autamme ymmärtämään asiakkaitasi ja luomaan parempia asiakaskohtaamisia, jotta yrityksesi erottuu ja jättää kilpailijat kauas taakseen. Customer Experience Path®, Tosileikki® ja CX Play® ovat Shiruten omistamia, rekisteröityjä tavaramerkkejä.
-
Feedbacklyn asiakaspalaute- ja analytiikkatyökalu auttaa organisaatioita keräämään palautetta monikanavaisesti ja kääntämään kerätyn datan asiakasymmärrykseksi. Feedbacklyn avulla liiketoimintaansa kasvattaa jo yli 200 yritystä viidessä eri maassa – kivijalkaliikkeistä verkkokauppaan sekä muihin palvelualan yrityksiin.
-
Puheet ratkaisun avulla rakennat ja ylläpidät vuorovaikutusta sidosryhmiesi kanssa. Saat oivalluksia ja teet osuvia liiketoimintapäätöksiä. Voit valita tarpeidesi mukaan markkinointiautomaation, kyselytyökalun, rakentaa helposti oman verkkoyhteisön tai yhdistää ja analysoida muualla kerättyä laadullista ja määrällistä asiakasdataa. Eniten ratkaisua hyödynnetään innovoinnin, tuotekehityksen, asiakaspalvelun ja markkinoinnin tukena. Puheet tarjoaa valmiita malleja sekä asiakaskokemuksen mittaamiseen että palautteiden käsittelyyn.
-
Tietotalo on digitaalisen liiketoiminnan haasteiden ratkaisija ja innovatiivinen kehityskumppani. Asiakkainamme on kaikkien suomalaisten tuntemia yrityksiä ja organisaatioita. Toteuttamiamme ratkaisuja käyttää säännöllisesti yli 2 miljoonaa suomalaista. Olemme mukana, kun asiakkaamme tekevät digitaalista markkinointia, toteuttavat verkkopalveluja tai uudistavat taustaratkaisuja sekä verkossa että mobiilissa.
-
Flocklerin palvelun avulla voit toteuttaa itse tuotettua sisältöä, käyttäjien tuottamaa sisältöä ja muuta sosiaalisen median sisältöä yhdisteleviä sisältökokonaisuuksia. Sisältöä voidaan esittää muun muassa websivustoilla, mobiilisovelluksissa, näyttötauluissa, tv-lähetyksissä ja sosiaalisessa tv-mainonnassa.
-
CXPA Finland Digitaalinen vastuullisuus
19.03.2020, Elisa, Helsinki