KESKUSTELUT
CXPA Finland @cxpafinland
Customer Engagement aamupäivä lähti käyntiin NYT! Mielenkiintoisia caseja luvassa! #cxpafinland
Kalle Ek @KalleEk_
"Our change to customer-centric culture has taken 10 years - and it was worth it!" @AnnaYlihurula #cxpafinland #CX
Sanna Repo @sanna_repo
#cxpafinland @AnnaYlihurula tunteella ja intohimolla kulttuurinmuutoksesta asiakasarvon luomisessa. Elämyksiä ja arjen helppoutta.
Katja Bäckström @KatjaBackstrom
"Digitalisaatio tulee muuttamaan kaikkien yritysten toimintaa 2020 mennessä." #Gartner #cxpafinland #elisa
Katriina Maanoja @kmaanoja
Matkalla tuotelähtöisyydestä asiakaslähtöisyyteen. Tiedon hyödyntämisestä keskeisin kilpailutekijä. #elisa #cxpafinland
User Intelligence @UI_com
@ElisaOyj "#Asiakaskokemus tulee olemaan yrityksen keskeisin kilpailukenttä ja investointien kohde" #CXPAFinland
Andre Juselius @Profreidd
@ElisaOyj "Organisaatio menestyy, kun asiakaskokemus on huomioituna" #CXPAFinland #UI_com
Maria Westerback @MWesterback
Keskity näihin #asiakaskokemuksessa ja onnistu: laatu, reagoivuus, arvo rahalle ja asiakassuhteen hoito #cxpafinland
Kalle Ek @KalleEk_
Yritykset arvostavat kuluttajia enemmän kommunikaatiota, kuluttajat enemmän asioinnin helppoutta #cxpafinland
Janne Lohvansuu @jannelohvansuu
Asiakassuhteen laatu > ostettavan tuotteen ominaisuudet @ElisaOyj #CXPAFinland #Asiakaskokemus #UI_com
Antti Harjuoja @antti_ha
Digitaalisessa maailmassa asema ansaitaan. Ei anneta! @AnnaYlihurula #cxpafinland
CXPA Finland @cxpafinland
#cxpafinland kuulumisia ja tiimi esittäytyy @GizloFIN @Experq @UI_com @sirteace @ElamysLahjat @ElisaOyj
Maria Westerback @MWesterback
Tulevia tärkeitä päiviä: 8.6. & 4.10. #cxpafinland
Gizlo Finland @GizloFIN
Give feedback - Inspire action! @KalleEk_ #cxpafinland #CustomerEngagement #cem
Kalle Ek @KalleEk_
Onnittelut elämäntyö palkinnosta @sirteace Kiitos myös @jannelohvansuu yllätyksestä! @cxpafinland #cxpafinland
Andre Juselius @Profreidd
@AnssiOkkonen @ElisaOyj: uudet haastajat tulevat aina ulkopuolelta! #cxpafinland #Asiakaskokemus #startupfinland #startup #HELYES
Pekka Kyllönen @pekkakyllonen
Asiakkaan kokemus: Ne koostuvat useista eri kanssa käymisistä asiakkaan ja brändin elinkaarella #cxpafinland #cxjm #idbbn #asiakaskokemus
Nora London @noraslondon
Anssi Okkonen @ElisaOyj uskaltaa mainita digitalisuuden ja fyysisen kohtaamisen - tämä välillä unohtuu #CXPAFinland #CEM #digitaalisaatio
Kalle Ek @KalleEk_
Asiakkaat preferoivat erilaisia asiakaskohtaamiskanavia. Kaikkia tarvitaan vielä pitkään @AnssiOkkonen #cxpafinland
CXPA Finland @cxpafinland
Jos pitää valita yksi! Mikä on mielestäsi paras CustomerEngagement kanava? #CXPAFinland
Maria P-Wan @HanumanConsults
Asiakaspalvelu on uusi markkinointi. By Anssi Okkonen #elisa Just näin! #cxpafinland
Maria Westerback @MWesterback
#asiakaspolun ymmärtäminen ja auki piirtäminen auttaa koko organisaatiota sisäistämään monikanavaisen asiakaskokemuksen pisteet #cxpafinland
Katja Bäckström @KatjaBackstrom
Kyselytutkimuksen sijaan asiakkaiden arjen havainnoiminen johtaa parempaan lopputulokseen. #cxpafinland #elisa #datadriven
Maria Westerback @MWesterback
Yhdenmukaista look and feel, tone of voice, kanavat ja prosessit #cxpafinland
Maria Westerback @MWesterback
Itsepalvelu avustettu palvelu henkilökohtainen palvelu #cxpafinland
Maria P-Wan @HanumanConsult
"Innovation begins with an eye" Thank u @ElisaOyj !! Ammattihavainnointi kunniaan. #cxpafinland
Noora Lainio @nooralainio
Varmistetaan hyvä asiakaskokemus kaikissa kanavissa eikä jätetä asiakasta yksin itsepalvelukanaviin.@AnssiOkkonen @ElisaOyj #cxpafinland
Anna-Mari Ylihurula @AnnaYlihurula
Veikkaus: CHAT jo 30% kaikista asiakaskohtaamisista! Asiakas valitsee kanavan. #veikkaus #cxpafinland @TimoArvonen
Stina Varsikko @StinaVeee
Asiakaskanta on tärkein voimavara #cxpafinland @TimoArvonen @ElisaOyj
Juha Tuulaniemi @juhatuulaniemi
Suomen suurin verkkokauppa on... Veikkaus. "Myynti" noin 950milj€. Veikkaus-kortti on Suomen 3. suosituin kanta-asiakaskortti #cxpafinland
Pekka Kyllönen @pekkakyllonen
Valta on siirtynyt brändiltä kuluttajalle #asiakaskokemus #cxpafinland
Kalle Ek @KalleEk_
Veikkaus on rakentanut asiakaslähtöisen palveluviestipalvelun! 377000 asiakasta, huh huh! @TimoArvonen #cxpafinland
Maria Westerback @MWesterback
Veikkauksen asiakassuhteen ydintä: sähköpostitse ja tekstiviestitse lähetettävät muistutusviestit: "Loton kestosi on päättynyt" #cxpafinland
Maria Westerback @MWesterback
Veikkaus: ei häiritä asiakkaan primääripolkua - oppivan algoritmin avulla kohdennetaan lisämarkkinointia sopivalla sisällöllä #cxpafinland
Andre Juselius @Profreidd
@TimoArvonen @Veikkaus_fi: "Paras vinkki #CX ammattilaisille on lähettää asiakkaalle synttärionnittelut" :D /vitsi #CxpaFinland #UI_com
Noora Lainio @nooralainio
Asiakkaan huomioiminen fiksuilla asiakaskohtaisilla viesteillä toimii! @TimoArvonen @Veikkaus_fi #cxpafinland
Kalle Ek @KalleEk_
Aivan huikea energia lavalla! Yksi positiivisimmista yllätyksistä tähän mennessä! Kiitos Liisa Hyssälä #cxpafinland
Anna-Mari Ylihurula @AnnaYlihurula
Kela palvelee...kirjeestä digiin. Asiat kerralla kuntoon. Asiakaskokemus. #cxpafinland #elisa
Kalle Ek @KalleEk_
"Organisaatiorakenteen uudistus asiakaslähtöiseksi on onnistuneen kulttuurin lähtökohta" Liisa Hyssälä #cxpafinland
Anna-Mari Ylihurula @AnnaYlihurula
1964 pyhäpuku päälle ja jonoon eläkettä hakemaan. Excellent silloin. Nyt monikanavaisesti, digi1st. #kela #cxpafinland #elisa @liisahyssälä
Noora Lainio @nooralainio
Asiakkaalle sopivimmat asiointikanavat, asiakaslähtöinen kulttuuri taustalla. Edistyksellistä Kelan toimintaa! @ElisaOyj #cxpafinland
Antti Harjuoja @antti_ha
Lady of the House! @Kela_uutiset pääjohtaja Liisa Hyssälä. #äitiyspakkaus #tupakointikoppi #cxpafinland
Carolina Koivisto @CarolaKoivisto
"Kun on edelläkävijä, voi määrittää itse suunnan" @liisahyssälä @Kela_uutiset #cxpafinland
Katja Bäckström @KatjaBackstrom
Jos kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, mikä onkaan liikkuvan kuvan vaikuttavuus? #cxpafinland #elisa #SoMe
Maria Westerback @MWesterback
Kun hajalat tavoittaa ja jakaa sisältöä nuorison keskuudessa, kanavavalintasi on Youtube 1, Insta 2, Snappi nousussa #cxpafinland
Sirte Pihlaja @sirteace
Facebookin lisäksi muut some palvelut nousevat nuoremmilla, video tärkein @StinaVeee Splay Networks #cxpafinland
Katja Bäckström @KatjaBackstrom
Video YouTubessa. Kuin pisara meressä. Tunne yleisösi. Puhuttele. #splay #cxpafinland #elisa
Noora Lainio @nooralainio
Sisällöt keskiössä, mutta ne pitää myös löytää oikeasta kanavasta... @StinaVeee #cxpafinland @ElisaOyj
Anna-Mari Ylihurula @AnnaYlihurula
Some on asiakaspalvelukanava ja tubetus on asiakaspalvelua moderneissa organisaatioissa. #cxpafinland #elisa #stinavee
CXPA Finland @cxpafinland
@nooralainio'n johdolla paneelikeskustelua.
Voit jättää paneelille kysymyksen http://gizlo.com/cxpafinland #cxpafinland
Elisa @ElisaOyj
"Valitse digitaaliset kanavasi kohderyhmäsi mukaan, kaikissa ei kannata olla" @StinaVeee #cxpafinland
Sanna Repo @sanna_repo
#Asiakaspalvelun ytimessä #aitous ja #rohkeus olla oma itsensä. Empatialla iso merkitys. Esiin ihmisenä, pois roolin takaa. #cxpafinland
Sanna Repo @sanna_repo
@StinaVeee some-teesit: Ole aito, rehellinen, persoonallinen ja aktiivinen #cxpafinland
Sirte Pihlaja @sirteace
Muista rohkeus ja ennakkoluulottomuus. Kun joku reagoi, analysoi miksi. @StinaVeee #splay #cxpafinland
Jaakko Männistö @JaakkoMannisto
Monikanava - kaikkikanava. Trendi on aika selkeä. Asiakas päättää missä kanavissa mennään! #cxpafinland #cx #feedback @tapinfeedback
Sirte Pihlaja @sirteace
Data beats opinion! @TimoArvonen #CXPAFinland
Juha Tuulaniemi @juhatuulaniemi
Kelan pääjohtaja Liisa Hyssälää harmitti että virkamiehet pakotetaan eläkkeelle 68-vuotiaina - hänellä lähestyy. Hieno energia! #cxpafinland
Sirte Pihlaja @sirteace
Kiitos koko #cxpafinland! Tunnustus kaikille #asiakaskokemus edistäjille Suomessa #CXPA #ExtraMileAward #agoodstart
CXPA Finland @cxpafinland
Jälkipelit lounaan yhteydessä. Hieno päivä, kiitos osallistujille! #cxpafinland