KESKUSTELUT

CXPA Finland @cxpafinland

Customer Engagement aamupäivä lähti käyntiin NYT! Mielenkiintoisia caseja luvassa! #cxpafinland

Kalle Ek @KalleEk_

"Our change to customer-centric culture has taken 10 years - and it was worth it!" @AnnaYlihurula #cxpafinland #CX

Sanna Repo @sanna_repo

#cxpafinland @AnnaYlihurula tunteella ja intohimolla kulttuurinmuutoksesta asiakasarvon luomisessa. Elämyksiä ja arjen helppoutta.

Katja Bäckström @KatjaBackstrom

"Digitalisaatio tulee muuttamaan kaikkien yritysten toimintaa 2020 mennessä." #Gartner #cxpafinland #elisa

Katriina Maanoja @kmaanoja

Matkalla tuotelähtöisyydestä asiakaslähtöisyyteen. Tiedon hyödyntämisestä keskeisin kilpailutekijä. #elisa #cxpafinland

User Intelligence @UI_com

@ElisaOyj "#Asiakaskokemus tulee olemaan yrityksen keskeisin kilpailukenttä ja investointien kohde" #CXPAFinland

Andre Juselius @Profreidd

‏@ElisaOyj "Organisaatio menestyy, kun asiakaskokemus on huomioituna" #CXPAFinland #UI_com

Maria Westerback @MWesterback

Keskity näihin #asiakaskokemuksessa ja onnistu: laatu, reagoivuus, arvo rahalle ja asiakassuhteen hoito #cxpafinland

Kalle Ek @KalleEk_

Yritykset arvostavat kuluttajia enemmän kommunikaatiota, kuluttajat enemmän asioinnin helppoutta #cxpafinland

Janne Lohvansuu @jannelohvansuu

Asiakassuhteen laatu > ostettavan tuotteen ominaisuudet @ElisaOyj #CXPAFinland #Asiakaskokemus #UI_com

Antti Harjuoja @antti_ha

Digitaalisessa maailmassa asema ansaitaan. Ei anneta! @AnnaYlihurula #cxpafinland

CXPA Finland @cxpafinland

#cxpafinland kuulumisia ja tiimi esittäytyy @GizloFIN @Experq @UI_com @sirteace @ElamysLahjat @ElisaOyj

Maria Westerback @MWesterback

‏Tulevia tärkeitä päiviä: 8.6. & 4.10. #cxpafinland

Gizlo Finland @GizloFIN

Give feedback - Inspire action! @KalleEk_ #cxpafinland #CustomerEngagement #cem

Kalle Ek @KalleEk_

Onnittelut elämäntyö palkinnosta @sirteace Kiitos myös @jannelohvansuu yllätyksestä! @cxpafinland #cxpafinland

Andre Juselius @Profreidd

@AnssiOkkonen @ElisaOyj: uudet haastajat tulevat aina ulkopuolelta! #cxpafinland #Asiakaskokemus #startupfinland #startup #HELYES

Pekka Kyllönen ‏ @pekkakyllonen

Asiakkaan kokemus: Ne koostuvat useista eri kanssa käymisistä asiakkaan ja brändin elinkaarella #cxpafinland #cxjm #idbbn #asiakaskokemus

Nora London @noraslondon

Anssi Okkonen @ElisaOyj uskaltaa mainita digitalisuuden ja fyysisen kohtaamisen - tämä välillä unohtuu #CXPAFinland #CEM #digitaalisaatio

Kalle Ek @KalleEk_

Asiakkaat preferoivat erilaisia asiakaskohtaamiskanavia. Kaikkia tarvitaan vielä pitkään @AnssiOkkonen #cxpafinland

CXPA Finland @cxpafinland

Jos pitää valita yksi! Mikä on mielestäsi paras CustomerEngagement kanava? #CXPAFinland

Maria P-Wan @HanumanConsults

Asiakaspalvelu on uusi markkinointi. By Anssi Okkonen #elisa Just näin! #cxpafinland

Maria Westerback @MWesterback

#asiakaspolun ymmärtäminen ja auki piirtäminen auttaa koko organisaatiota sisäistämään monikanavaisen asiakaskokemuksen pisteet #cxpafinland

Katja Bäckström @KatjaBackstrom

Kyselytutkimuksen sijaan asiakkaiden arjen havainnoiminen johtaa parempaan lopputulokseen. #cxpafinland #elisa #datadriven

Maria Westerback @MWesterback

Yhdenmukaista look and feel, tone of voice, kanavat ja prosessit #cxpafinland

Maria Westerback @MWesterback

Itsepalvelu <-> avustettu palvelu <-> henkilökohtainen palvelu #cxpafinland

Maria P-Wan @HanumanConsult

"Innovation begins with an eye" Thank u @ElisaOyj !! Ammattihavainnointi kunniaan. #cxpafinland

Noora Lainio @nooralainio

Varmistetaan hyvä asiakaskokemus kaikissa kanavissa eikä jätetä asiakasta yksin [email protected] @ElisaOyj #cxpafinland

Anna-Mari Ylihurula @AnnaYlihurula

Veikkaus: CHAT jo 30% kaikista asiakaskohtaamisista! Asiakas valitsee kanavan. #veikkaus #cxpafinland @TimoArvonen

Stina Varsikko @StinaVeee

Asiakaskanta on tärkein voimavara #cxpafinland @TimoArvonen @ElisaOyj

Juha Tuulaniemi @juhatuulaniemi

Suomen suurin verkkokauppa on... Veikkaus. "Myynti" noin 950milj€. Veikkaus-kortti on Suomen 3. suosituin kanta-asiakaskortti #cxpafinland

Pekka Kyllönen @pekkakyllonen

Valta on siirtynyt brändiltä kuluttajalle #asiakaskokemus #cxpafinland

Kalle Ek @KalleEk_

Veikkaus on rakentanut asiakaslähtöisen palveluviestipalvelun! 377000 asiakasta, huh huh! @TimoArvonen #cxpafinland

Maria Westerback @MWesterback

Veikkauksen asiakassuhteen ydintä: sähköpostitse ja tekstiviestitse lähetettävät muistutusviestit: "Loton kestosi on päättynyt" #cxpafinland

Maria Westerback @MWesterback

Veikkaus: ei häiritä asiakkaan primääripolkua - oppivan algoritmin avulla kohdennetaan lisämarkkinointia sopivalla sisällöllä #cxpafinland

Andre Juselius @Profreidd

@TimoArvonen @Veikkaus_fi: "Paras vinkki #CX ammattilaisille on lähettää asiakkaalle synttärionnittelut" :D /vitsi #CxpaFinland #UI_com

Noora Lainio @nooralainio

Asiakkaan huomioiminen fiksuilla asiakaskohtaisilla viesteillä toimii! @TimoArvonen @Veikkaus_fi #cxpafinland

Kalle Ek @KalleEk_

Aivan huikea energia lavalla! Yksi positiivisimmista yllätyksistä tähän mennessä! Kiitos Liisa Hyssälä #cxpafinland

Anna-Mari Ylihurula @AnnaYlihurula

Kela palvelee...kirjeestä digiin. Asiat kerralla kuntoon. Asiakaskokemus. #cxpafinland #elisa

Kalle Ek @KalleEk_

"Organisaatiorakenteen uudistus asiakaslähtöiseksi on onnistuneen kulttuurin lähtökohta" Liisa Hyssälä #cxpafinland

Anna-Mari Ylihurula @AnnaYlihurula

1964 pyhäpuku päälle ja jonoon eläkettä hakemaan. Excellent silloin. Nyt monikanavaisesti, digi1st. #kela #cxpafinland #elisa @liisahyssälä

Noora Lainio @nooralainio

Asiakkaalle sopivimmat asiointikanavat, asiakaslähtöinen kulttuuri taustalla. Edistyksellistä Kelan toimintaa! @ElisaOyj #cxpafinland

Antti Harjuoja @antti_ha

Lady of the House! @Kela_uutiset pääjohtaja Liisa Hyssälä. #äitiyspakkaus #tupakointikoppi #cxpafinland

Carolina Koivisto @CarolaKoivisto

"Kun on edelläkävijä, voi määrittää itse suunnan" @liisahyssälä @Kela_uutiset #cxpafinland

Katja Bäckström @KatjaBackstrom

Jos kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, mikä onkaan liikkuvan kuvan vaikuttavuus? #cxpafinland #elisa #SoMe

Maria Westerback ‏@MWesterback

Kun hajalat tavoittaa ja jakaa sisältöä nuorison keskuudessa, kanavavalintasi on Youtube 1, Insta 2, Snappi nousussa #cxpafinland

Sirte Pihlaja @sirteace

Facebookin lisäksi muut some palvelut nousevat nuoremmilla, video tärkein @StinaVeee Splay Networks #cxpafinland

Katja Bäckström @KatjaBackstrom

Video YouTubessa. Kuin pisara meressä. Tunne yleisösi. Puhuttele. #splay #cxpafinland #elisa

Noora Lainio @nooralainio

Sisällöt keskiössä, mutta ne pitää myös löytää oikeasta kanavasta... @StinaVeee #cxpafinland @ElisaOyj

Anna-Mari Ylihurula @AnnaYlihurula

Some on asiakaspalvelukanava ja tubetus on asiakaspalvelua moderneissa organisaatioissa. #cxpafinland #elisa #stinavee

CXPA Finland @cxpafinland

@nooralainio'n johdolla paneelikeskustelua.
Voit jättää paneelille kysymyksen http://gizlo.com/cxpafinland #cxpafinland

Elisa @ElisaOyj

"Valitse digitaaliset kanavasi kohderyhmäsi mukaan, kaikissa ei kannata olla" @StinaVeee #cxpafinland

Sanna Repo @sanna_repo

#Asiakaspalvelun ytimessä #aitous ja #rohkeus olla oma itsensä. Empatialla iso merkitys. Esiin ihmisenä, pois roolin takaa. #cxpafinland

Sanna Repo @sanna_repo

@StinaVeee some-teesit: Ole aito, rehellinen, persoonallinen ja aktiivinen #cxpafinland

Sirte Pihlaja ‏@sirteace

Muista rohkeus ja ennakkoluulottomuus. Kun joku reagoi, analysoi miksi. @StinaVeee #splay #cxpafinland

Jaakko Männistö @JaakkoMannisto

Monikanava - kaikkikanava. Trendi on aika selkeä. Asiakas päättää missä kanavissa mennään! #cxpafinland #cx #feedback @tapinfeedback

Sirte Pihlaja ‏@sirteace

Data beats opinion! @TimoArvonen #CXPAFinland

Juha Tuulaniemi @juhatuulaniemi

Kelan pääjohtaja Liisa Hyssälää harmitti että virkamiehet pakotetaan eläkkeelle 68-vuotiaina - hänellä lähestyy. Hieno energia! #cxpafinland

Sirte Pihlaja ‏@sirteace

Kiitos koko #cxpafinland! Tunnustus kaikille #asiakaskokemus edistäjille Suomessa #CXPA #ExtraMileAward #agoodstart

CXPA Finland @cxpafinland

Jälkipelit lounaan yhteydessä. Hieno päivä, kiitos osallistujille! #cxpafinland