KESKUSTELUT
Katso kaikki tapahtuman tweetit Flockler-palvelussa.
Tervetuloa #CXPAFinland in tapahtumaan – @jl9034 , Director, Digitalisation Solutions, Elisa & @sirteace , Toiminnanjohtaja, @cxpafinland & CEO, Shirute#asiakaskokemus @ElisaOyj pic.twitter.com/D6DPeO7A16
— CXPA Finland (@cxpafinland) August 23, 2018
EX kulkee pari vuotta jäljessä CXää. Parin vuoden päästä tän päivän CX trendit onkin EX trendejä. @juhotoivola #CXPAFinland @ElisaOyj
— Erika Kontkanen (@ErikaKontkanen) August 23, 2018
Työelämän käytännöt kuluttajistuu. Stagella @juhotoivola kertomassa tuottaako tyytyväisempi työntekijä parempaa #asiakaskokemus'ta. #cxpafinland #työntekijäkokemus pic.twitter.com/yogQi518iw
— Elisa (@ElisaOyj) August 23, 2018
Se että työntekijöillä on ’kivaa’ ei automaattisesti muutu hyväksi #asiakaskokemus – #cx pitää olla tavoitteissa @ElisaOyj @juhotoivola #cxpafinland #EX pic.twitter.com/cG6Um7i0tp
— sirte pihlaja (@sirteace) August 23, 2018
Miten mittaristoilla ja johtamisella luodaan #työntekijäkokemus.ta? @juhotoivola avaa haastetta. #asiakaskokemus #cxpafinland pic.twitter.com/qOuMYfETAT
— Elina Heinonen (@HeinonenElina) August 23, 2018
Työntekijä- ja asiakaskokemuksen yhteys on positiivinen, mutta monisyinen @juhotoivola @ElisaOyj @cxpafinland pic.twitter.com/QcbBrubArM
— Helsinki Intelligence / Taika AI (@Helsinki_Int) August 23, 2018
Kokemukset vaikuttavat käyttäytymiseen paitsi asiakkaalla, myös työntekijällä #cxpafinland @juhotoivola pic.twitter.com/rn95qVjqDW
— Tarja Ilvonen (@TarjaIlvonen) August 23, 2018
@juhotoivola käyttää Qentinelin Arvonluontimallia esimerkkinä ainutlaatuisesta tavasta mitata CX-EX korrelaatiota. #CXPAFinland @ElisaOyj @Qentinel pic.twitter.com/o795AtsEA0
— Erika Kontkanen (@ErikaKontkanen) August 23, 2018
Liian vähällä huomiolla vielä se että työntekijä on myös asiakas, asiakas on myös työnhakija jne. eli ihminen useissa rooleissa. Näiden huomioiminen olisi CX-kehittämisen 3.0 #cxpafinland @juhotoivola pic.twitter.com/fKtQ6yDiUm
— Tarja Ilvonen (@TarjaIlvonen) August 23, 2018
Tässä tuli oivallukseni presiksestäsi @juhotoivola. Mitkä ovat yrityksemme hygieniatekijät, erottumistekijät ja wow-hetket sekä miten ne eroavat työntekijöittäin? #cxpafinland #työntekijäkokemus pic.twitter.com/f9o4khy0di
— Elina Heinonen (@HeinonenElina) August 23, 2018
Miten mallintaa business case ja todistaa johdolle työntekijäkokemuksen vaikutus asiakaskokemukseen ja myyntimahdollisuuksiin? Oletko yrittänyt tehdä tätä? Kysyy @juhotoivola #CXPAFinland
— Liisa Holma ? (@lholma) August 23, 2018
Työntekijäkokemus ei korreloi asiakaskokemuksen kanssa jos yrityksen kulttuuri ei ole asiakaskeskeinen. Tänään pohtimassa työntekijäkokemuksen vaikutusta asiakaskokemukseen. #cxpafinland #asiakaskokemus #työntekijäkokemus pic.twitter.com/6TlRjAczNx
— Sari Noukkala (@SariNoukkala) August 23, 2018
K-kampus on kaikkea muuta kuin pääkonttori, se on ’how’ room eikä showroom @kryhma @BackmanLeif #cxpafinland #ex #cx #asiakaskokemus pic.twitter.com/VVlaLzatrJ
— sirte pihlaja (@sirteace) August 23, 2018
Keskon strategiassa työntekijäkokemus on keskiössä. @LeifBackman Keskolta kertoo muutosprossesista, avainsanoina mm. disruptio, vuorovaikutus ja kohtaamiset. #CXPAfinland pic.twitter.com/G44OivSNLW
— Kati Lanu (@katilanu) August 23, 2018
Työn teon muutos @BackmanLeif @kryhma @cxpafinland pic.twitter.com/yxvAv0JfZc
— Helsinki Intelligence / Taika AI (@Helsinki_Int) August 23, 2018
Showroomista Howroomiin: vaikuttavaa #cxpafinland @BackmanLeif pic.twitter.com/v13OzC6CxL
— Tarja Ilvonen (@TarjaIlvonen) August 23, 2018
Sekä #työntekijäkokemus että #asiakaskokemus koostuu hygienia-, erottautumis- ja WOW-tekijöistä. Hygieniat pitää olla kunnossa, ennen kuin voi miettiä erottautumistekijöitä saati wow-hommia. Kiitti oivalluksesta ja kuvasta @juhotoivola #CXPAfinland pic.twitter.com/2hIEb9cP8e
— Sara Toivakainen (@SaraToivakainen) August 23, 2018
Miten palautuminen on riittävää uudessa #työkulttuuri'ssa ja miten tästä kommunikoidaan? @BackmanLeif esittää ajankohtaisia kysymyksiä @cxpafinland'in Työntekijäkokemus – tapahtumassa. @kryhma #cxpafinland pic.twitter.com/Xs0PPJczIS
— Elisa (@ElisaOyj) August 23, 2018
Monipaikkaista työtä ja työn muutosta tukevat ratkaisut @kryhma'ssä. @BackmanLeif @cxpafinland #Työntekijäkokemus pic.twitter.com/obA926xsfu
— Helsinki Intelligence / Taika AI (@Helsinki_Int) August 23, 2018
@sirteace 'n ja #cxpafinland syksyn kuulumiset! #CXDay tulossa 2.10.2018. CxDay 'n liittyen Suomen paras asiakasteko 2018 -kisa. Tulossa myös CXMasterclass by @ijgolding 7.5.-8.5.2019. #cxpafinland #asiakaskokemus pic.twitter.com/vFPzLsFEvl
— CXPA Finland (@cxpafinland) August 23, 2018
#TietoCorp among top3 in Customer eXperience Management in Finland 2018 study. Last year’s 5th position improved. Thanks Tieto colleagues for great #CX work! Cingratulations to #Telia and #Veikkaus! #cxpafinland pic.twitter.com/dOnOWaV2Xl
— Marja Leena Pinomaa (@MLPinomaa) August 23, 2018
#TietoCorp among top3 in Customer eXperience Management in Finland 2018 study. Last year’s 5th position improved. Thanks Tieto colleagues for great #CX work! Cingratulations to #Telia and #Veikkaus! #cxpafinland pic.twitter.com/dOnOWaV2Xl
— Marja Leena Pinomaa (@MLPinomaa) August 23, 2018
Ei kysytä keneltäkään, ei odoteta ohjeistuksia, päätetään vaan yhdessä – @ElisaOyj muutosmatkassa uudella asenteella: tehdään yhdessä @jouni_linkola #cxpafinland #ex #cx #asiakaskokemus pic.twitter.com/Ox6kKbna7t
— sirte pihlaja (@sirteace) August 23, 2018
Tässä uusi @ElisaOyj verkkokauppa meidän nuorten designerien suunnittelemana – on käytössä vieläkin @jouni_linkola #cxpafinland #ex #asiakaskokemus pic.twitter.com/GWaYZc4JDc
— sirte pihlaja (@sirteace) August 23, 2018
Mobile1st -ajattelu nosti konversiota merkittävästi. Vaikeimman kautta suunnittelu tuotti tulosta. @jouni_linkola#cxpafinland #elisadesing #elisaservicedesing pic.twitter.com/T7d6pgFGBY
— Elisa (@ElisaOyj) August 23, 2018
Miten tehdään eettisesti oikein suunniteltuja palveluja lapsille? Kutsuttiin tärkeimmät toimijat paikalle ja syntyi https://t.co/CyiMu5cVNh kertoo @jouni_linkola. Pitää siis uskaltaa antaa nuorille valtaa. #cxpafinland #työntekijäkokemus
— Elina Heinonen (@HeinonenElina) August 23, 2018
Kiitos #CXPAfinland ja #Elisa
Upeita oivalluksia ja keskusteluja työntekijäkokemuksen kehittämisestä https://t.co/V285ubLBVb— Leif Backman (@BackmanLeif) August 23, 2018