CXPA Finlandin syksyn ensimmäinen kokoontuminen järjestettiin yhdessä Elisan kanssa. Pureuduimme teeman mukaisesti työntekijäkokemukseen eri näkökulmista. Asiantuntijat käsittelivät puheissaan johtamisen ja esimiestyön muutosta, työnteon muuttumista yhä liikkuvammaksi ja monipaikkaisemmaksi sekä näiden muutosten vaikutuksia työntekijäkokemuksiin. Pohdittiin myös, muuttaako sosiaalinen media ja reaaliaikaisuus pelisääntöjä sen suhteen, miten asiakaskokemusta ja työpäiväkokemusta hallitaan.
Kahvintuoksuinen aamupäivä alkoi Elisan Jarno Lähteenmäen sekä CXPA Finlandin toiminnanjohtajan ja Shiruten toimitusjohtajan, Sirte Pihlajan toivottaessa vieraat tervetulleiksi.
Tästä tapahtuma jatkui Elisan Juho Toivolan puheenvuorolla, jossa pohdittiin mm. miten pörssiyhtiössä mallinnetaan