Älä jää paitsi asiakaskokemuksen ykköstapahtumista.
Rekisteröidy nyt.

Rekisteröidy Kirjaudu
close
  • Etusivu
  • Tapahtumat
  • Ajankohtaista
  • CXPA Puheet
  • Tietoa meistä
  • Tilaa uutiskirje
  • Ota yhteyttä
  • Tietosuojaseloste
  • Seuraa meitä:
    menu Cxpa - Customer Experience Professionals Assisiation™
    arrow_back
    Tapahtuma

    CXPA Finland Kesäjuhlat 2020

    20.08.2020, Helsinki
    Valitse expand_more
    assignment Yhteenveto navigate_next
    schedule Aikataulut navigate_next
    people Puhujat navigate_next
    images Kuvat navigate_next
    theaters Videot navigate_next
    event Esitykset navigate_next
    forum Keskustelut navigate_next
    information Lisätiedot navigate_next
    business Kumppanit navigate_next
    OHJELMA

    • 12:30 Ilmoittautuminen laiturilla, verkostoitumista ja kahvitarjoilu
    • 13:30 Tervetuloa Tiirasaareen

      Teija Kuustonen, Johtaja, Asiakkuuksien kehittäminen, LähiTapiola
      Sirte Pihlaja, Toiminnanjohtaja, CXPA Finland & CEO, Shirute

      Teija Kuustonen ja Sirte Pihlaja toivottavat vieraat tervetulleeksi Kesäjuhlaan

      expand_more
    • 13:45 Vastuullisuus- ja vaikuttavuusperustainen suhdemarkkinointi

      Olli-Pekka Pohjanmäki, Markkinointijohtaja, LähiTapiola

      expand_more
    • 14:15 Yhteisellä matkalla, HSL & kaupunkipyörät

      Tarja Jääskeläinen, erikoisasiantuntija, HSL

      Helsingin seudun liikenne –kuntayhtymän (HSL)tavoitteena on edistää paitsi joukkoliikenteen käyttöä, myös kävelyä ja pyöräilyä. Tästä syystä HSL on mukana toteuttamassa kaupunkipyöräpalvelua, joka on selvästi lisännyt pyöräilyä pääkaupunkiseudulla. Puheenvuorossa kerrotaan HSL:n roolista kestävän liikkumisen edistäjänä, case-esimerkkinä kaupunkipyörät. Tiesitkö muuten, että pyöriä on liikenteessä tänä kesänä jo 3 450 kappaletta? Se jos mikä on vastuullista toimintaa asiakkaiden hyväksi.

      expand_more
    • 14:45 Asiakkuuskokemusten johtaminen Suomessa 2019

      Sirte Pihlaja, Toiminnanjohtaja, CXPA Finland & CEO, Shirute

      Vuoden 2019 Asiakkuuskokemusten johtaminen Suomessa selvityksen kolmen kärjen palkitseminen.

      expand_more
    • 15:15 Verkostoitumista, CX-rasteja ja välipalaa
    • 16:15 Henkilöstö- ja asiakaskokemus hoiva-alalla

      Anu Kallio, Toimitusjohtaja, Rinnekoti

      Case study: Tunteiden ja stressin ymmärtäminen avaimena asiakaskokemuksen kehittämisessä.

      expand_more
    • 16:45 Välipalapatukoita ja liikuntaseteleitä –  Mitä on vastuullinen työntekijäkokemus?

      Paula Helle, Perustaja, osakas, Workday Designers

      Henkilöstöstä huolehtiminen on yksi osa organisaatioiden vastuullisuutta ja työntekijäkokemuksen on osoitettu vaikuttavan kiistattomasti myös asiakaskokemukseen. Työntekijäkokemukseen ja työhyvinvointiin käytetään miljardeja, mutta voisiko panostukset käyttää muotoilun avulla entistä vaikuttavammin ja vastuullisemmin?

      expand_more
    • 17:15 Jalkapallon yhteiskunnallinen vakuttavuus

      Timo Huttunen, Apulaispääsihteeri, Seurapalvelujohtaja, Suomen
      Palloliitto

      expand_more
    • 17:45 Networking Buffet

      Yhteisaluskuljetukset mantereelle alkavat klo 19.30

      expand_more
    Cxpa - Customer Experience Professionals Assisiation™
    Seuraa meitä:
    • Tilaa uutiskirje
    • Ota yhteyttä
    • Tietosuojaseloste