KESKUSTELUT
Rothbart Magazine @Rothbartmag
Releasing new issue of #Rothbartmag today! #Design #Brand #CX #Magazine #Ui_com #CXPAFinland pic.twitter.com/rEOfgAKN05
Sirte Pihlaja @sirteace
#CXPAFinland Sirte Pihlaja @sirteace joins Customer Directors on Board http://ow.ly/O1cgW #customerexperience #cem #cx #asiakkuuskokemus
CXPA Finland @cxpafinland
New #Rothbartmag is out! #Design #Brand #CX #Magazine @Rothbartmag #Ui_com @sirteace #CXPAFinland #customerexperience
Sirte Pihlaja @sirteace
The heat is on! #cxpafinland kesäjuhlat käyntiin Kallio, Sakset ja Paperi #cx laboratoriolla! pic.twitter.com/LP1OmaclxJ
CXPA Finland @cxpafinland
Onko #asiakas hallitustyöskentelyn keskiössä? #CXPAFinland mukaan selvityksen yhteistyökumppaniksi http://www.cxpa.fi/news/onko-asiakas-hallitustyoskentelyn-keskiossa/ #asiakkuuskokemus
Sirte Pihlaja @sirteace
#CXPAFinland Sirte Pihlaja @sirteace joins Customer Directors on Board http://ow.ly/O7pCF #customerexperience #cem #cx #asiakkuuskokemus
Customer Advocates @OnBoardFi
CXPA tilaisuus -kallio sakset paperi ryhmän teatteriesitys -asiakastilanne. @cxpa @OnBoardFi #asiakkuuskokemus pic.twitter.com/WakM2oYlZv
User Intelligence @UI_com
@sirteace: Asiakkuuskokemusten #johtaminen Suomessa 2015 - tutkimuksen tulokset ja menestyjäyritykset! #CXPAFinland pic.twitter.com/5zVs4w5hBp
Nora London @noraslondon
Top 3 of Customer Experience this year: TeliaSonera, Finnair and HUS Kuvantaminen #CXPA #CXPAFinland summer party :dancer: pic.twitter.com/Hgcay8cDZw
CXPA Finland @cxpafinland
Suomen parhaat asiakkuuskokemusjohtajat 2015 http://www.shirute.com/tiedotteet/suomen-parhaat-asiakkuuskokemusjohtajat-finnair-ja-teliasonera/ #asiakkuuskokemus #asiakaskokemus #cx #customerexperience #cxpafinland
CXPA Finland @cxpafinland
#CXPAFinland onnittelee @Finnair @Sonera_B2B @HUS_uutisoi http://ow.ly/O7pES #asiakkuuskokemus #asiakaskokemus #cx #customerexperience
Sirte Pihlaja @sirteace
Asiakkuuskokemusten johtaminen 2015 [INFOGRAPHIC] http://ow.ly/O7fBK #asiakkuuskokemus #asiakaskokemus #cxpafinland #customerexperience
Matti Levomäki @mattilevomaki
Ensiarvoista miten palvelukohtaamiset sujuvat, mikä mielikuva jää kansalaiselle @sirteace "Parhaat asiakkuuskokemusjohtajat" #cxpafinland
Sirte Pihlaja @sirteace
Näin se menee <3 @mattilevomaki. Onnellinen asiakas on arvokas. Yritysten pitää avata silmänsä ja katsoa mitä asiakas näkee. #cxpafinland
User Intelligence @UI_com
Sami Waittinen, Marketing Manager, @Uber: Asiakkuuskokemuksia Napin Painalluksella! #CXPAFinland #CX #UI_Com #CXPA pic.twitter.com/pEfSHDg2Pe
Erja Hanelius-Torila @EHaneliusTorila
#Uber tarjoaa miljoona matkaa päivittäin.. #SamiWaittinen #CXPAFinland pic.twitter.com/LseDy5suLY
Andre Juselius @Profreidd
@Uber pyrkii tarjoamaan työttömille kuulovammaisille töitä yhdysvalloissa! <3 #cxpafinland #UI_com #cxpa
Sirte Pihlaja @sirteace
How @Uber ’s Autonomous Cars Destroy 10M Jobs and Reshape Economy by 2025 http://ow.ly/3xWUk8 #customerexperience #cxpafinland #cx #cem
User Intelligence @UI_com
@vesailmarinen #Digitalisaatio #Yritysjohdon #käsikirja - kuule kirjan parhaat opit ensimmäisenä! #CXPAFinland #CX pic.twitter.com/cP8MvPtF93
Nora London @noraslondon
French Coffee at #CXPAFinland summer party :wink: :tea: pic.twitter.com/fHPhcnhfMF
CXPA Finland @cxpafinland
Kiitokset iloisista #cxpafinland kesäjuhlista kaikille osallistujille! @sirteace #UI_com @Experq #asiakkuuskokemus #asiakaskokemus #cx #cem
User Intelligence @UI_com
Kiitos kaikille #cxpafinland summer party osallistujille, User Intelligence #UI_com kiittää ja toivottaa hyvää kesää! #cxpa @cxpafinland
Selene Rannanheimo @SRannanheimo
"Suomalaisyritykset ovat alkaneet kuunnella asiakkaitaan yhä tarkemmin" http://bit.ly/1dx0wAc #asiakaskokemus #cxpafinland #sonera #finnair
CXPA Finland @cxpafinland
Kiitos kaikille #cxpafinland puhujille ja vieraille! Annattehan meille palautetta https://fi.surveymonkey.com/r/cxpakesa @UI_com @sirteace @Experq
CXPA Finland @cxpafinland
Arvomme kirjapalkintoja palautteen jättäneiden #cxpafinland kesäjuhlavieraiden kesken: https://fi.surveymonkey.com/r/cxpakesa @UI_com @sirteace @Experq
Sonera Yrityksille @Sonera_B2B
Olemme jaetulla 1. sijalla asiakkuuskokemusjohtajuudessa! http://bit.ly/1JHqgb4 #yritys #asiakaspalvelu #CXPAFinland pic.twitter.com/axBlVclayw
CXPA Finland @cxpafinland
Suurkiitokset #CXPAFinland kesäjuhlista kumppaneillemme @nespresso #nespressohelsinki @Uber_Helsinki @UI_com @sirteace @experq
CXPA Finland @cxpafinland
Suomen TOP3 #CX: Finnair, TeliaSonera ja HUS Kuvantaminen http://ow.ly/OcwD4 #cxpafinland #asiakkuuskokemus #asiakaskokemus #digitalist
Sirte Pihlaja @sirteace
Suomen #CEM2015 tulokset pähkinänkuoressa http://ow.ly/OcyAn #cxpafinland #asiakkuuskokemus #asiakaskokemus #cx #digitalist
CXPA Finland @cxpafinland
Tilaa Asiakkuuskokemusten johtaminen 2015 raportti http://ow.ly/OcxCA #cxpafinland #asiakkuuskokemus #asiakaskokemus #cx #digitalist
CXPA Finland @cxpafinland
Onnea #CX menestyjät 2015 http://ow.ly/Ocxn2 @Finnair @Sonera_uutiset @Sonera_palvelu @Sonera_B2B @HUS_uutisoi #cxpafinland #cxpa
CXPA Finland @cxpafinland
@talouselama julkaisi uutisen #cxpafinland:n selvityksestä: talouselama.fi/uutiset/suomal… #CXPA @sirteace
Sonera_palvelu @Sonera_palvelu
@sirteace Sonera kiittää ja kuittaa :) //Merja #sonera @Finnair @Sonera_uutiset @Sonera_B2B @HUS_uutisoi