KESKUSTELUT
Katso kaikki tapahtuman tweetit Flockler-palvelussa.
Kiitokset antoisasta #cxpafinland illasta ja aktiivisesta verkostoitumisesta! Nähdään taas pian! Kiitokset kutsusta @SRVYhtiot ja @REDIbySRV pic.twitter.com/TDsEVZObT5
— CXPA Finland (@cxpafinland) February 27, 2017
Viihtyisän virikkeellinen ilta. Kiitos REDI Living Lab, #srv #cxpafinland #CX #mobiili #kehittäminen pic.twitter.com/jKLWjtHikS
— Susanna Huuskonen (@SuskiHuuskonen) February 27, 2017
Kommentti workshopista: korkealentoista ideaa ei kannata hylätä, joskus se voi olla arkea #cxpafinland #asiakaskokemus
— CXPA Finland (@cxpafinland) February 27, 2017
Yhteenvedosta: palvelumuotoiljan työssä ei kivan keksiminen riitä, pitää olla bisnesperspektiivi mukana. #cxpafinland #asiakaskokemus #srv pic.twitter.com/NqxHzfJCQ2
— CXPA Finland (@cxpafinland) February 27, 2017
Mobiilipalveluista keskustemassa. #cxpafinland #asiakaskokemus pic.twitter.com/kSe837pIaH
— CXPA Finland (@cxpafinland) February 27, 2017
Aivoriihen aika. #cxpafinland #asiakaskokemus pic.twitter.com/IiQSFsE9cY
— CXPA Finland (@cxpafinland) February 27, 2017
#CXPAfinland MeetUp ja asiakaskokemuksen kehittäminen mobiilin keinoin @jariago #cx #mobiili pic.twitter.com/MZNz6TPUWD
— Tietotalo (@tietotalo) February 27, 2017
Elämyksellinen kauppakeskus #Redi ja mahtava SRV:n Living Lab. #cxpafinland #asiakaskokemus pic.twitter.com/N9CcwhYTQU
— Jenni Närhi (@JenniNarhi) February 27, 2017
"7D elokuvateatteri, vapaapudotussimulaattori, kiipeilyseinät" REDissä 2018 #cxpafinland #asiakaskokemus
— Satu Soitula (@SSoitula) February 27, 2017
Pieni tauko ennenkuin jatkamme. #cxpafinland #asiakaskokemus #SRV #redi pic.twitter.com/Z9ogx5Wm7e
— CXPA Finland (@cxpafinland) February 27, 2017
Pia Svensk, Redi-kauppakeskuksen asiakkuuspäällikkö: Redi tuo huikeat elämykset kauppakeskukseen. #cxpafinland #asiakaskokemus #SRV pic.twitter.com/j3lU80z6IO
— CXPA Finland (@cxpafinland) February 27, 2017
Kauppakeskuksenkin pitää koskettaa Pia Svensk SRV #REDI #cxpafinland pic.twitter.com/mymhprV3qd
— sirte pihlaja (@sirteace) February 27, 2017
Redihackissa startupit kerääntyivät kehittämään palveluja tuleville asiakkaille. Mielenkiiintoisia konsepteja! #cxpafinland #asiakaskokemus pic.twitter.com/tEuNu2abk5
— CXPA Finland (@cxpafinland) February 27, 2017
“Säästetään kiireisten ihmisten aikaa tarjoamalla arjen helppoutta” Arto Huuskonen #REDI #cxpafinland pic.twitter.com/7BT1C63atM
— sirte pihlaja (@sirteace) February 27, 2017
Superhelppo elämä: asunto, työ, kauppa ja päiväkoti saman katon alla / alueella #redi #cxpafinland #srv @artohuuskonen Säästä 7h viikko!
— Satu Soitula (@SSoitula) February 27, 2017
Arto Huuskonen, SRV:Kolme keskeistä elementtiä rakentamisessa: sijainti, konsepti, ja asiakaskokemus.#cxpafinland #asiakaskokemus #srv pic.twitter.com/exJ8EDfRDE
— CXPA Finland (@cxpafinland) February 27, 2017
Muuttuva #Kalasatama #Redi ja kaiken ytimessä #asiakaskokemus – säästä 7h viikossa kun palvelut nivottu yhteen @cxpafinland #cxpafinland pic.twitter.com/9mtk3GQOVs
— Tietotalo (@tietotalo) February 27, 2017
Tästä siis on kyse. #cxpafinland #asiakaskokemus pic.twitter.com/8wZr3YzfVg
— CXPA Finland (@cxpafinland) February 27, 2017
#CXPAFinland #Meetup ma 27.2. @SRVYhtiot Arto Huuskonen kertoo miten luodaan uudenlaisia asukaskokemuksia #CX https://t.co/qpNrlxGstH pic.twitter.com/R5Mtv4uqaA
— CXPA Finland (@cxpafinland) February 20, 2017