KESKUSTELUT

Johanna Molin @SuperJossu

Iltapäivän teemana mm. mobiilin rooli mediamurroksessa, kuumimmat ilmiöt ja #MWC15 kuulumisia #helsinkimomo

CXPA Finland @cxpafinland

Timo Rinne - älypuhelinten käyttäjämäärä 73% tänä vuonna, joten siirrytään uhasta mahdollisuuksiin #helsinkimomo #cxpafinland

Petri Korhonen @Petri2020

Hei #mobile uskovaiset: mikään laite tai härpäke ei siirtänyt ns suurta yleisöä mobiiliin. Sen teki sisältö, news, #Ukraina. #helsinkimomo

Karina Terekhova @KarinaTerekh

Sirte Pihlaja @sirteace puhuu asiakaskokemuksesta #mobile -first maailmassa #helsinkimomo

Sonera Yrityksille Sonera_B2B

Ilkka Lehto / Teleforum ry: Mobiili-internetin penetraatiosta dataa maailmanlaajuisesti #helsinkimomo #MWC15

Susanna Lähteenmäki @susannalaht

#wearables oli kuuma puheenaihe #MWC15:ssä, mm. kuorsauksen pysäyttäjää ja Swarovskia tarjolla #helsinkimomo

Erika Rintala @ErikaRintala

Fell in love with @Misfit wearable Swarovski Shine! #helsinkimomo #beinspired @Qvik #mHealth

Sonera Yrityksille @Sonera_B2B

Tuoreita kuulumisia Mobile World Congressista löytyy myös täältä: http://bit.ly/1AalGcp by @tjranta #MWC15 #helsinkimomo #mobilemonday

Qvik @Qvik

Ilkka Lehto #helsinkimomo:ssa ja asiaa wearableista: uusimpien innovaatioiden joukossa mm. kasvojentunnistuksen estävät lasit. #sanomatalo

Timo Rinne @tjrinne

Miksi mobiili on paras kanava asiakkaille ikinä @LariTuominen #helsinkimomo

CXPA Finland @cxpafinland

Oletko rakentamassa autoa vai kulkuvälinettä? #cxpafinland #helsinkimomo #beinspired #customerexperience #cem #cx

Erika Rintala @ErikaRintala

Lari lauteilla. Mitä 150+ julkaistua mobiilipalvelua on opettanut? #helsinkimomo @Qvik

CXPA Finland @cxpafinland

Mobiili ei ole teknologiaa... @LariToivonen #cxpafinland #helsinkimomo #beinspired #customerexperience #cem #cx

CXPA Finland @cxpafinland

Ihmiset haluavat kauniita ja toimivia asioita mobiilissa @LariToivonen #cxpafinland #helsinkimomo #beinspired #customerexperience #cem #cx

moe&elisabeth @moietelisabeth

#mobile X #scandinavian #simplicity and #design | Mikko Eerola @tulensrma | #beinspired #helsinkimomo #sanomatalo

CXPA Finland @cxpafinland

Miten rakennetaan hyviä asiakaskokemuksia, kun esineet keskustelevat keskenään?;) #cxpafinland #helsinkimomo #cem #cx

Laura Larres @laura_larres

Jääkaappimme raportoi sisällöstään - menetimme mieheni kanssa sen viimeisenkin puheenaiheen

CXPA Finland @cxpafinland

#MWC2015 ja 2000 wearablea - kuka siivoaisi roskat? #cxpafinland #helsinkimomo #beinspired #customerexperience #cem #cx