KESKUSTELUT
Katso kaikki tapahtuman tweetit Flockler-palvelussa.
⭐️ KIITOS #CXPAFinland Webinarista ⭐️
Kiitokset puhujille ja yleisölle aktiivisuudesta & @ElisaOyj ja #Shirute yhteistyöstä! ❤️https://t.co/RuwiPMsmWo
Tavataan Global CX Day 2021:ssa ti 5.10.#CX #Asiakaskokemus #ElisaDesign #THL #Surveypal #Asiakaskuuntelu #VoC pic.twitter.com/PDufMHwGti
— CXPA Finland (@cxpafinland) August 25, 2021
⭐️ LIVE: #CXPAFinland Webinar ⭐️
Paneelikeskustelussa seuraamme liittyy @Surveypal Esa-Matti Karine. Tervetuloa! Lähetä meille kysymyksesi, saat vastaukset suorassa lähetyksessä!
💥 https://t.co/FRRpM24h7g#Asiakaskokemus #Asiakaskuuntelu #CX #Shirute #ElisaDesign #THL pic.twitter.com/KUYS3DKe2p
— CXPA Finland (@cxpafinland) August 25, 2021
⭐️ LIVE: #CXPAFinland Webinar ⭐️
@THL puheenvuoron päätteeksi kehityspäällikkö @HKortstrom esittelee esimerkkejä palvelujen kehittämisestä asiakkaiden kanssa.
💥 https://t.co/FRRpM24h7g#Asiakaskokemus #Asiakaskuuntelu #CX #Shirute #ElisaDesign #THL #Surveypal #VoC pic.twitter.com/dIy6wnJQE3
— CXPA Finland (@cxpafinland) August 25, 2021
⭐️ LIVE: #CXPAFinland Webinar ⭐️
Nyt lauteille @THL kehityspäälliköt Ulriikka Tikkanen ja @HKortstrom jakamaan oppejaan mm. yhteiskehittämisestä julkishallinnossa.
💥 https://t.co/FRRpM2lRYO#Asiakaskokemus #Asiakaskuuntelu #CX #Shirute #ElisaDesign #THL #Surveypal #VoC pic.twitter.com/igHDYCnrTS
— CXPA Finland (@cxpafinland) August 25, 2021
Webinaari etätyöpäivän keskellä piristää kummasti. Tänään aiheena Asiakaskokemuksen mittaaminen ja asiakaskuuntelu – kiitos jälleen @cxpafinland #CXPAFinland #Asiakaskokemus #Asiakaskuuntelu #CX #Shirute #ElisaDesign #THL #Surveypal #valtiollatöissä #strategia
— Nora London (@noraslondon) August 25, 2021
⭐️ LIVE: #CXPAFinland Webinar ⭐️
Seuraavaksi puhuu @ElisaOyj Markus Vuorinen. Tiesitkö, että koneoppimisella voidaan yhdistää asiakaskäyttäytyminen, palautteet ja eurot?
💥 https://t.co/FRRpM24h7g#Asiakaskokemus #Asiakaskuuntelu #CX #Shirute #ElisaDesign #THL #Surveypal pic.twitter.com/hDgO8mVuET
— CXPA Finland (@cxpafinland) August 25, 2021
⭐️ LIVE #CXPAFinland Webinar ⭐️
💥 https://t.co/FRRpM24h7g@sirteace kertoo #CXMasterclass ja muista tapahtumista. #CEMBenchmark nyt käynnissä!
💥 https://t.co/16t2Sds9jk
💥 https://t.co/8KZ2uGYsAT#Asiakaskokemus #Asiakaskuuntelu #CX #Shirute #ElisaDesign #THL #Surveypal pic.twitter.com/HTSamMH8Vc— CXPA Finland (@cxpafinland) August 25, 2021
🏆 Ehdota Suomen Paras Asiakasteko 2021 🏆
💌 Ilmianna suosikkisi ennen 22.9.:https://t.co/PSugdqzaZi
💌 Lue lisää palkinnosta ja aikaisemmista voittajista:https://t.co/r4xO3CXOAo
#asiakaskokemus #cx #cxpafinland #cxpa #cxdayfinland #cxday #shirute #suomenparasasiakasteko pic.twitter.com/iLvaFhgyAB— CXPA Finland (@cxpafinland) August 23, 2021
✏️ Katoaako asiakaspalaute mustaan aukkoon? ✏️
⭐️ Lue #CXPAFinland Ambassador @MLPinomaa blogi:https://t.co/r3MImqZLzP
⭐️ Osallistuthan myös #asiakaskuuntelu webinaariimme ke 25.8.!https://t.co/16GKKHWgGS#asiakaskokemus #cx #cxpafinland #asiakaskuuntelu #voc pic.twitter.com/44xhONUznu
— sirte pihlaja (@sirteace) August 20, 2021