-
Sirte Pihlaja
Toiminnanjohtaja, CXPA Finland & Toimitusjohtaja, Shirute
Sirte Pihlaja (Certified Customer Experience Professional, CCXP, LEGO Serious Play fasilitaattori) on Suomen ensimmäisen asiakkuuskokemusten suunnittelutoimiston, Shirute Oy:n toimitusjohtaja ja maailmanlaajuisen Customer Experience Professionals Associationin (CXPA) toiminnanjohtaja Suomessa. Kansainvälisesti tunnettu alansa huippuasiantuntija, valmentaja, designer ja strategisti neuvoo jo yli 25 vuoden kokemuksella asiakkuuskokemuksen, myynnin ja brändien kehittämistä isoille kansainvälisille ja kotimaisille yrityksille eri toimialoilla.
-
Hanna-Maija Kiviranta
Head of CX Insights, Elisa
Hanna-Maija Kivirannalla on yli 15 vuoden monipuolinen kokemus asiakaskeskeisestä digitalisaatiosta ja markkinoinnin sekä yritystoiminnan kehittämisestä, valmentamisesta ja johtamisesta palveluliiketoiminnassa, teknologiateollisuudessa, koulutussektorilla, ICT toimialalla ja vähittäiskaupan alalla. Hän tekee tutkimusta asiakaskokemuksesta, arvonluonnista ja uusien teknologioiden soveltamisesta kasvuliiketoiminnan ajurina.
-
Noora Lainio
Sales Director, SMB Customers, Elisa & Ambassador, CXPA Finland
Noora Lainio on toiminut monipuolisesti erilaisissa myynnin, markkinoinnin, asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan johtamisen tehtävissä. Tällä hetkellä hän vastaa Elisan yrittäjäsegmentin myynnistä, asiakkuuksista ja asiakaskokemuksen jatkuvasta kehittämisestä. Asiakaskokemuksen kehittäminen on aina ollut lähellä sydäntä ja tästä syystä hän liittyi CXPA Ambassadoriksi jo useita vuosia sitten. Juuri nyt hän on erityisen inspiroitunut digitalisaation ja analytiikan tuomista mahdollisuuksista yritysten, asiakkaiden ja henkilöstön arkeen.
-
Oskari Uusitalo
Manager, RPA & AI, Elisa
CXPA Finland Webinar: Robotiikka ja tekoäly CX- ja EX-kehittämisessä
30.01.2020, Helsinki