Älä jää paitsi asiakaskokemuksen ykköstapahtumista.
Rekisteröidy nyt.

Rekisteröidy Kirjaudu
close
  • Etusivu
  • Tapahtumat
  • Ajankohtaista
  • CXPA Puheet
  • Tietoa meistä
  • Tilaa uutiskirje
  • Ota yhteyttä
  • Tietosuojaseloste
  • Seuraa meitä:
    menu Cxpa - Customer Experience Professionals Assisiation™
    arrow_back
    Tapahtuma

    CXPA Finland Webinar: Robotiikka ja tekoäly CX- ja EX-kehittämisessä

    30.01.2020, Helsinki
    Valitse expand_more
    edit Tapahtuman ohjelma navigate_next
    people Puhujat navigate_next
    theaters Videot navigate_next
    event Esitykset navigate_next
    information Lisätiedot navigate_next
    business Tapahtuman kumppanit navigate_next
    • Sirte Pihlaja Toiminnanjohtaja, CXPA Finland & Toimitusjohtaja, Shirute
      Sirte Pihlaja

      Sirte Pihlaja (Certified Customer Experience Professional, CCXP, LEGO Serious Play fasilitaattori) on Suomen ensimmäisen asiakkuuskokemusten suunnittelutoimiston, Shirute Oy:n toimitusjohtaja ja maailmanlaajuisen Customer Experience Professionals Associationin (CXPA) toiminnanjohtaja Suomessa. Kansainvälisesti tunnettu alansa huippuasiantuntija, valmentaja, designer ja strategisti neuvoo jo yli 25 vuoden kokemuksella asiakkuuskokemuksen, myynnin ja brändien kehittämistä isoille kansainvälisille ja kotimaisille yrityksille eri toimialoilla.

      expand_more
    • Hanna-Maija Kiviranta Head of CX Insights, Elisa
      Hanna-Maija Kiviranta

      Hanna-Maija Kivirannalla on yli 15 vuoden monipuolinen kokemus asiakaskeskeisestä digitalisaatiosta ja markkinoinnin sekä yritystoiminnan kehittämisestä, valmentamisesta ja johtamisesta palveluliiketoiminnassa, teknologiateollisuudessa, koulutussektorilla, ICT toimialalla ja vähittäiskaupan alalla. Hän tekee tutkimusta asiakaskokemuksesta, arvonluonnista ja uusien teknologioiden soveltamisesta kasvuliiketoiminnan ajurina.

      expand_more
    • Noora Lainio Sales Director, SMB Customers, Elisa & Ambassador, CXPA Finland
      Noora Lainio

      Noora Lainio on toiminut monipuolisesti erilaisissa myynnin, markkinoinnin, asiakaskokemuksen ja liiketoiminnan johtamisen tehtävissä. Tällä hetkellä hän vastaa Elisan yrittäjäsegmentin myynnistä, asiakkuuksista ja asiakaskokemuksen jatkuvasta kehittämisestä. Asiakaskokemuksen kehittäminen on aina ollut lähellä sydäntä ja tästä syystä hän liittyi CXPA Ambassadoriksi jo useita vuosia sitten. Juuri nyt hän on erityisen inspiroitunut digitalisaation ja analytiikan tuomista mahdollisuuksista yritysten, asiakkaiden ja henkilöstön arkeen.

      expand_more
    • Oskari Uusitalo Manager, RPA & AI, Elisa
      Oskari Uusitalo
      expand_more
    Cxpa - Customer Experience Professionals Assisiation™
    Seuraa meitä:
    • Tilaa uutiskirje
    • Ota yhteyttä
    • Tietosuojaseloste