-
Sirte Pihlaja
Toiminnanjohtaja, CXPA Finland & Toimitusjohtaja, Shirute
Sirte Pihlaja (Certified Customer Experience Professional, CCXP, LEGO Serious Play fasilitaattori) on Suomen ensimmäisen asiakkuuskokemusten suunnittelutoimiston, Shirute Oy:n toimitusjohtaja ja maailmanlaajuisen Customer Experience Professionals Associationin (CXPA) toiminnanjohtaja Suomessa. Kansainvälisesti tunnettu alansa huippuasiantuntija, valmentaja, designer ja strategisti neuvoo jo yli 25 vuoden kokemuksella asiakkuuskokemuksen, myynnin ja brändien kehittämistä isoille kansainvälisille ja kotimaisille yrityksille eri toimialoilla.
-
Jani Liukkonen
Senior Partner Sales Executive, Microsoft
Jani Liukkonen on työskennellyt Microsoftilla Suomessa pisimpään asiakaskokemukseen liittyvien liiketoimintaratkaisuiden parissa.
Liukkosella on kattava kokemus Dynamics- tuoteperheen parista jo vuodesta 2000 tuotehallinnan, markkinoinnin, kumppanikanavan ja eri asiakassegmenttien näkökulmista ja hän on nähnyt ainutlaajuisen laajan kirjon organisaatioiden kehityshankkeita.
-
Sameli Mäenpää
Chief Data Officer, OP Financial Group
Sameli Mäenpää on kokenut kansainvälisen tason teknologia- ja liiketoimintajohtaja. Mäenpää toimii OP Ryhmän Chief Data Officerina ja on siten digitalisaation trendien aallon harjalla. Muun muassa termit tekoäly, rajapintaliiketoiminta, Big Data ja lohkoketjut kuuluvat hänen arkeensa. Mäenpää on perustanut useita start-uppeja, joista merkittävin on SuoraTyö.fi.
-
Mika Vääräniemi
CTO, Elisa
Mika Vääräniemi toimii Elisan Liiketoimintaratkaisut-yksikön BI-, data- ja analytiikkatuotepäällikkönä. Mika suunnittelee myös arkkitehtinä asiakkaiden ratkaisuja. Mikalla on yli 20 vuoden kokemus asiakkuudenhallinnan ympärille toteutettavista ratkaisuista.
CXPA Finland Webinar: Strateginen asiakasdata ketterästi kilpailueduksi
07.09.2020, Helsinki