KESKUSTELUT
Tuulia Sinijärvi @TuuliaS
89% asiakkaistasi ei usko siihen mitä viestit brändistäsi. 75% sen sijaan uskoo tuttavansa kertomaan viestiin brändistäsi. #cxpafinland
Belinda Gerdt @BelindaGerdt
Tietointensiivinen työ vaatii erilaiset työtavat kuin teollinen työ. Onko muutos jo tapahtunut? Nyt olisi aika. @rahkoar #cxpafinland
Outi Lilja @OLilja
Microsoftin tarina kellokorteista nyk. työympäristöön tj Rahkosen vetämänä. Tämä pitäisi olla esimiesvalmennuksen perusteissa #cxpafinland
QuestBack Finland @QuestBack_Fin
Onnistuneen asiakaskokemuksen takana on iloinen, innostunut ja tyytyväinen henkilöstö.
sakari forslund @SakkeF
Ari Rahkonen, Microsoft. 89% asiakkaistasi ei usko brändisi viestintään. #cxpafinland
CXPA Finland @cxpafinland
56% of customers will spend up to 30% more if #CX is superior @BelindaGerdt #cxpafinland
Tuulia Sinijärvi @TuuliaS
Asiakaskokemuksesta 70% on tunnetta, 30% prosessin onnistumista. #cxpafinland
Petri Munkki @PetriMunkki
Asiakkaiden vaikutusvalta kasvaa: 75% yrityksistä kuolee v. 2020 mennessä (Forrester) @BelindaGerdt #cxpafinland #asiakaskokemus
QuestBack Finland @QuestBack_Fin
20% asiakkaista odottaa vastausta verkossa antamaansa palautteeseen tunnin sisällä. #cxpafinland
sakari forslund @SakkeF
Palvelu on investointi, ei kustannus. #cem #cxpafinland #CRM #asiakaskokemus
CXPA Finland @cxpafinland
One key factor in #CEM improvement was to stop assuming and start asking - Jari Aromäki @MicrosoftOy #cxpafinland
Tuulia Sinijärvi @TuuliaS
"Excellence in Execution" -> tulosten seurannasta tekemisen seurantaan. #CEM #cxpafinland
Microsoft Suomi @MicrosoftOy
Kiitos #cxpafinland osallistuneille! Mitä #asiakaskokemus-vinkkejä teillä on digiaikakaudelle? Lisää Circlessä: http://bit.ly/1lDfV0G
Mirkka Tapanainen @MirkkaIT
Interesting presentations at #CXPAFINLAND. Nice working opportunities at Microsoft Finland both indoors and outdoors. pic.twitter.com/p5B1Mm4WeF