KESKUSTELUT

Tuulia Sinijärvi @TuuliaS

89% asiakkaistasi ei usko siihen mitä viestit brändistäsi. 75% sen sijaan uskoo tuttavansa kertomaan viestiin brändistäsi. #cxpafinland

Belinda Gerdt @BelindaGerdt

Tietointensiivinen työ vaatii erilaiset työtavat kuin teollinen työ. Onko muutos jo tapahtunut? Nyt olisi aika. @rahkoar #cxpafinland

Outi Lilja @OLilja

Microsoftin tarina kellokorteista nyk. työympäristöön tj Rahkosen vetämänä. Tämä pitäisi olla esimiesvalmennuksen perusteissa #cxpafinland

QuestBack Finland @QuestBack_Fin

‪Onnistuneen asiakaskokemuksen takana on iloinen, innostunut ja tyytyväinen henkilöstö.

sakari forslund @SakkeF

Ari Rahkonen, Microsoft. 89% asiakkaistasi ei usko brändisi viestintään. #cxpafinland

CXPA Finland @cxpafinland

56% of customers will spend up to 30% more if #CX is superior @BelindaGerdt #cxpafinland

Tuulia Sinijärvi @TuuliaS

Asiakaskokemuksesta 70% on tunnetta, 30% prosessin onnistumista. #cxpafinland

Petri Munkki @PetriMunkki

Asiakkaiden vaikutusvalta kasvaa: 75% yrityksistä kuolee v. 2020 mennessä (Forrester) @BelindaGerdt #cxpafinland #asiakaskokemus

QuestBack Finland @QuestBack_Fin

20% asiakkaista odottaa vastausta verkossa antamaansa palautteeseen tunnin sisällä. #cxpafinland

sakari forslund @SakkeF

Palvelu on investointi, ei kustannus. #cem #cxpafinland #CRM #asiakaskokemus

CXPA Finland @cxpafinland

One key factor in #CEM improvement was to stop assuming and start asking - Jari Aromäki @MicrosoftOy #cxpafinland

Tuulia Sinijärvi @TuuliaS

"Excellence in Execution" -> tulosten seurannasta tekemisen seurantaan. #CEM #cxpafinland

Microsoft Suomi @MicrosoftOy

Kiitos #cxpafinland osallistuneille! Mitä #asiakaskokemus-vinkkejä teillä on digiaikakaudelle? Lisää Circlessä: http://bit.ly/1lDfV0G

Mirkka Tapanainen @MirkkaIT

Interesting presentations at #CXPAFINLAND. Nice working opportunities at Microsoft Finland both indoors and outdoors. pic.twitter.com/p5B1Mm4WeF