Kuinka muutat organisaatiosi ajattelemaan asiakas edellä?
Interview with Ian Golding (osa 2): https://www.facebook.com/shirute/videos/320030935312002/
"Asiakkuuskokemuksen juurruttaminen organisaation kulttuurin osaksi on eräs isoimmista haasteista, joita alan ammattilaisilla on ratkottavanaan tällä hetkellä. Miten luot oikeanlaisen ympäristön, joka mahdollistaa organisaation toimimisen kestävästi asiakaskeskeisellä tavalla?"
Oletko valmis muuttamaan organisaatiosi aidosti asiakaskeskeiseksi? Opi käytännön askeleet Ian Goldingin johdolla CX Masterclassissa Helsingissä, toukokuun 7. ja 8. päivä. Osta liput osoitteessa www.cxmasterclass.fi ennen kuin jäät ilman!
#cxmasterclass #shirute #cxpafinland #cx #ex #customerexperience #asiakaskokemus #strategy #culture #leadership #vipbrunch #scandic #fsecure #lahitapiola #qentinel #feedbackly #flockler