Olemme suunnittelemassa seuraavaa tapahtumaa. Palaathan sivustollemme uudelleen! Seuraa myös muuta viestintäämme saadaksesi siitä tiedon ensimmäisten joukossa.

03.10.2019, K-Kampus, Helsinki
CX Day Finland 2019
Tänä vuonna kokoonnuimme juhlimaan CX päivää K-ryhmän kanssa uudelle K-Kampukselle. Tapahtuman teemana oli ASIAKKAAN IHOLLA.
Lue lisää >
22.08.2019, LähiTapiola, Helsinki
CXPA Finland Kesäjuhlat 2019
Tänä kesänä kokoonnuimme viettämään kesäjuhlia LähiTapiolan luo kylään Tiirasaareen. Kuulimme mielenkiintoisia puheenvuoroja asiakas- ja työntekijäkokemuksesta vastuullisuuden näkökulmasta!
Lue lisää >
04.06.2019, Elisa, Ratavartijankatu, Helsinki
CXPA Finland Hack Elisa
CXPA Finland järjesti ensimmäisen Hack-tilaisuutensa yhteistyössä Elisan kanssa. Tavoitteena oli keksiä ratkaisuehdotuksia Aseman Lapset ry:n arjen haasteisiin asiakas- ja työntekijäkokemuksen ammattilaisten näkökulmasta. Päällimmäiseksi jäi tunne merkityksellisestä tekemisestä yhdessä lasten hyväksi. 
Lue lisää >
07.05.2019, Hotel Scandic Park, Helsinki
CX Masterclass
Asiakkuuskokemusten johtamisguru Ian Golding vieraili Helsingissä toukokuussa. CX Masterclassin aiheina olivat strategia, kulttuuri ja leadership. Mitä hyvän johtajan tulee tietää ja osata? Kuulimme parhaat käytännön ja caset maailmalta.
Lue lisää >
04.03.2019, VR, Radiokatu, Helsinki
CXPA Finland Meetup VR
CXPA Finland Meetupissa VR:llä illan teemana oli asiakaskeskeinen palvelukehitys - innovointi, palvelumuotoilu ja business design. Kuulimme asiakaskokemuksen kehittämisestä junaliikenteessä ja kävimme fasilitoituja ryhmäkeskusteluja aiheesta.
Lue lisää >
02.10.2018, Finnair, Vantaa
CX Day Finland 2018
CX-päivän teemana oli tällä kertaa vastuullisuus sekä erityisesti eettisen ostokäyttäytymisen vaikutukset siihen, minkälaisia asiakaskokemuksia organisaatioiden odotetaan tarjoavan.
Lue lisää >
23.08.2018, Elisa, Helsinki
CXPA Finland Työntekijäkokemus
CXPA Finland polkaisi syksyn käyntiin yhdessä Elisan kanssa. Kuulimme ja keskustelimme työntekijäkokemuksesta ja siihen liittyvistä kysymyksistä. Mielenkiintoiset puheenvuorot käsittelivät johtamisen ja esimiestyön muutosta, työnteon muuttumista yhä liikkuvammaksi ja monipaikkaisemmaksi sekä näiden muutosten vaikutuksia työntekijäkokemuksiin.
Lue lisää >
14.06.2018, Tieto, Espoo
CXPA Finland Kesäjuhlat 2018
Miksi olisi hyvä arvioida uudelleen eettiset pelisäännöt datan määrän lisääntyessä? Asiakaskokemuksia voidaan mahdollisesti parantaa teknologian avulla, kun koneet oppivat tunteita ja empatiaa. Kuulimme kesäjuhlissa mielenkiintoisia asiantuntijoiden puheenvuoroja mm. näiden aiheiden ympäriltä.
Lue lisää >
28.02.2018, Qvik, Helsinki
CXPA Finland Meetup Qvik
CXPA Finland Qvik Meetupissa käytiin fasilitoituja ryhmäkeskusteluja useista aiheista: GDPR ja digitaalinen maksaminen, Luottamuksen herättäminen mobiilipalveluissa, Omat kokemukset ja sudenkuopat mobiilimaksamisessa sekä Yhtäläinen omnichannel ostokokemus läpi kanavien.
Lue lisää >
10.10.2017, Tieto, Espoo
CX Day Finland 2017
Kokoonnuimme lokakuussa juhlimaan jälleen kansainvälistä Customer Experience Dayta. Suomen pääjuhlan teemana oli PURPOSE. Tänä vuonna eri maat juhlivat CX-päivää jo edelliselläkin viikolla.
Lue lisää >
22.08.2017, Allas, Helsinki
CXPA Finland Kesäjuhlat 2017
Saimme kuulla CXPA Finlandin kesäjuhlissa mielenkiintoisia tarinoita ja hyviä käytännön vinkkejä siitä, miten hyvällä asiakaskokemalla voidaan vaikuttaa organisaation kansainväliseen kasvuun. Kokemuksiaan olivat jakamassa mm. Peter Vesterbacka ja Evon Söderlund.
Lue lisää >
07.06.2017, Elisa, Helsinki
CXPA Finland AI ja robotiikka
AI ja robotiikka - asiakaskokemusta kasvattamassa? Järjestimme Elisan kanssa yhteistyössä tapahtuman, jossa teemana oli AI ja robotiikka - ja miten nämä tulevat muuttamaan asiakaskokemusta.
Lue lisää >
27.02.2017, REDI Living Lab, Suvilahti, Helsinki
CXPA Finland Meetup REDI Living Lab
CXPA Finlandin toinen CXPA Meetup järjestettiin helmikuun lopussa REDI Living Labin kanssa. Tilaisuudessa kuultiin uudenlaisesta tavasta kehittää asukaskokemuksia ja kauppakeskuksen elämyksellisyyttä. Kävimme myös fasilitoituja keskusteluja ajankohtaisista CX-teemoista.
Lue lisää >
24.01.2017, Hotel Clarion Helsinki & Klaus K, Helsinki
CX Masterclass 2017
Asiakkuuskokemusten johtamisen superguru Shaun Smith vieraili Suomessa tammikuussa. Kaksipäiväisessä CX Masterclassissa opittiin alan parhaita käytäntöjä maailmanbrändien case-esimerkeistä ja systemaattinen etenemismalli CX tuomiseen osaksi organisaatiokulttuuria.
Lue lisää >
25.10.2016, Hotel Clarion Helsinki, Jätkäsaari, Helsinki
CXPA Finland Meetup Clarion
Järjestimme CXPA Finlandin ensimmäisen CXPA Meetupin yhdessä lokakuun lopussa avatun Hotel Clarion Helsingin kanssa. Kuulimme, miten skandinaavista asiakaskokemusta rakennetaan Suomessa ja millä tavoin työntekijäkokemusta luodaan rekrytoinnista alkaen. Verkostoiduimme myös ajankohtaisista CX-teemoista keskustellen.
Lue lisää >
04.10.2016, Microsoft, Espoo
CX Day Finland 2016
Kokoonnuimme perinteisesti lokakuun ensimmäisenä tiistaina 4.10. juhlimaan kansainvälistä Customer Experience Dayta. Puhujat tarkastelivat asiakkuuskokemusta ja kulttuuria eri näkökulmista. Tänä vuonna eri maat juhlivat CX-päivää koko viikon. Suomessakin järjestimme oheistapahtumia, tutustu mm. www.tosileikki.fi.
Lue lisää >
17.08.2016, Villa Kataya, Helsinki
CXPA Finland Kesäjuhlat 2016
CXPA Finlandin kesäjuhlissa teemana oli CX & Wellness. Voimme siis hyvin ja kuulimme mielenkiintoisia puheenvuoroja aiheen tiimoilta. Saimme myös nauttia rennosta tunnelmasta ja kesäjuhlameiningistä.
Lue lisää >
06.04.2016, Elisa, Helsinki
CXPA Finland Kevättapaaminen 2016
CXPA Finlandin kevään käynnisti yhteistyössä Elisan kanssa järjestetty tapahtuma Customer Engagement Managementista. Saimme kuulla asiakaskohtaamisten kehittämisestä eri näkökulmista: digitaalisen asiakaspolun rakentamisesta, markkinoinnin automaatiosta, organisaatiokulttuurin muuttamisesta ja eri kohderyhmien kohtaamisesta sosiaalisessa mediassa.
Lue lisää >
06.10.2015, Fortum, Espoo
CX Day Finland 2015
Customer Experience Day keräsi asiakkuuskokemusten ammattilaiset yhteen jo kolmatta kertaa ympäri maailmaa. Juhlimme vuoden tärkeintä CX-tapahtumaa tällä kertaa Fortumin vieraana.
Lue lisää >
10.06.2015, User Intelligence, Helsinki
CXPA Finland Kesäjuhlat 2015
Kesäjuhlissa nautimme Street Foodista, kahvibaarin antimista ja hyvästä seurasta. Kuulimme tiukkaa asiaa digitalisaatiosta sekä julkistimme Asiakkuuskokemusten johtaminen Suomessa 2015 -selvityksen tulokset ja uusimman Rothbart-designlehden. Paikalle kurvasi myös Uber.
Lue lisää >
07.05.2015, Sanomatalo, Helsinki
CXPA Finland & MobileMonday Kevättapaaminen 2015
CXPA Finlandin, MobileMondayn ja Sanomien toukokuun tapahtumassa teemana oli esineiden internet (IoT) ja pelillistäminen.
Lue lisää >
09.03.2015, Sanomatalo, Helsinki
CXPA Finland MoMo
CXPA Finlandin ja MobileMondayn ensitreffeillä Sanomilla kuultiin, mitä tarkoittaa mobiili edellä -ajattelu. Tapahtumassa pohdittiin myös, miksi esineiden internetin pitäisi kiinnostaa yrityksiä.
Lue lisää >
29.01.2015, Fonecta, Helsinki
CXPA Finland Analytiikka-aamupäivä 2015
CXPA Finland kokosi asiakkuuskokemusten johtamisen ammattilaiset jälleen yhteen Fonectalle Pasilaan. Teemana oli tällä kertaa Asiakastieto <3 Asiakkuuskokemus.
Lue lisää >
07.10.2014, Yle, Iso Paja, Helsinki
CX Day Finland 2014
Kutsuplus palkittiin Suomen parhaana asiakastekona Customer Experience –päivän juhlagaalassamme. CXPA Finland palkitsi myös asiakkuuskokemusten johtamisen tilaa Suomessa selvittäneen tutkimuksen menestyjäyritykset DNAn, TeliaSoneran ja Microsoftin.
Lue lisää >
20.08.2014, Aalto EE, Helsinki
CXPA Finland Kesäjuhlat 2014
Kesäjuhlissa kuulimme, miten mahtavia asiakkuuskokemuksia luodaan, kun asiakas on jo kätevästi palvelun keskiössä ja mikä merkitys yrityskulttuurilla on kilpailuedun luomisessa. Saimme myös tietää, miten asiakasymmärrys auttaa yritystä saamaan kilpailuetua silloin, kun tehokkuus ja miellyttävyys ovat etusijalla.
Lue lisää >
08.04.2014, Microsoft, Espoo
CXPA Finland Kevättapaaminen 2014
Kevättapaamisemme teemana oli työyhteisön hyvinvoinnin merkitys asiakkuuskokemuksille. Viimevuotisen Asiakkuuskokemusten johtamisen ykkönen kertoi, miten se hoitaa työntekijänsä ja asiakkaansa.
Lue lisää >
01.10.2013, Yle, Iso Paja, Helsinki
CX Day Finland 2013
Ensimmäistä kansainvälistä asiakkuuskokemusten päivää vietettiin Ylen Isossa Pajassa. Päivän aikana juhlittiin yrityksiä, yhteisöjä ja työntekijöitä, jotka tarjoavat unohtumattomia kokemuksia asiakkailleen.
Lue lisää >