Tänä vuonna kansainvälisen asiakkuuskokemuspäivän teemana meillä Suomessa oli ‘PURPOSE’. Tapahtuman isäntänä toimineen Tiedon Kimmo Alkio avasi tilaisuuden.
Juhlagaalan ensimmäisenä vieraspuhujana oli Keskon Arhi Kivilahti, joka kertoi miksi Ruokakesko on lähtenyt tekemään ruokakauppaa verkossa ja valloittamaan ennakkoluulottomasti Kiinan markkinoita.
Netfreakin Sami Heinonen avasi omassa esityksessään näkökulmia VR-kehitykseen ja esitteli tekemiään toteutuksia, joilla asiakaskokemus on saatu vietyä aivan uudelle tasolle esimerkiksi venemessuilla.
Plan International Suomen Kirsi Mettälä tarjosi näkökulmaa hyväntekeväisyysjärjestön arkeen, jossa merkityksellä lunastetaan olemassaolo joka päivä lahjoittajien ja kumppanien silmissä. Myös Plan International on tuonut lahjoituskohteidensa todellisuuden käden ulottuville VR-kokemuksessa, joka oli yleisön kokeiltavissa verkostoitumistaukojen aikana.