KESKUSTELUT
Katso Customer Experience Dayn Twitter-keskustelut Flockler-palvelussa.
Hyvää #asiakaskokemus päivää ja tervetuloa #cx ammattilaiset! @TietoSuomi HQ alkaa olla valmiina! @cxpafinland pic.twitter.com/NbkG1SJ4cE
— Henna Rundgren (@HennaERundgren) October 10, 2017
Tutkimme asiakaskokemuksen johtamisen maturiteettia Pohjoismaissa. Tutustu tuloksiin https://t.co/4XXVQzwMyv #CEMstudy #cxdayfinland #cxday pic.twitter.com/n8unOUjsFb
— Tietoevry Suomi (@Tietoevryfi) October 10, 2017
Tervetuloa @TietoSuomi Suomen #CX ammattilaisten vuositapahtumaan! @cxpafinland #asiakaskokemus #CEM pic.twitter.com/Y2fRkTcaJV
— Kia Haring (@kiaharing) October 10, 2017
Miten kehittää asiakkaiden asiakaskokemusta, mutta samalla tehokkuutta @kalkio @TietoCorp pic.twitter.com/St2R6xB60J
— CXPA Finland (@cxpafinland) October 10, 2017
.@kalkio: Tämän päivän ja huomisen kilpailukyky ratkaistaan asiakaskokemuksen perusteella #cxdayfinland pic.twitter.com/ha4TyU1gXn
— Johanna Sinkkonen (@nanna_s) October 10, 2017
Rakastetaan asiakkaitamme. #Asiakaskokemus ja #LearningasaLifestyle päivän teemana @kaltio @Tieto #CXDay #CX #cxpafinland pic.twitter.com/xeTVcGIWmh
— Erja Hanelius-Torila (@EHaneliusTorila) October 10, 2017
#cxpafinland lavalla @ArhiKivilahti "Ruuan ostamiseen käytettävä aika 112h/vuosi, josta 85% menee kävelyyn, etsimiseen yms."
— Katja Bäckström (@KatjaBackstrom) October 10, 2017
#CXDayFinland @ArhiKivilahti: Dataa on paljon, mutta se pitää saada kontekstiin, jotta sillä olisi merkitystä. pic.twitter.com/ht3qhBuJZE
— Johanna Sinkkonen (@nanna_s) October 10, 2017
#verkkokauppa houkuttelee! @ArhiKivilahti @KeskoOyj #cxpadayfinland @cxpafinland pic.twitter.com/K1anpPAyMm
— Kia Haring (@kiaharing) October 10, 2017
https://twitter.com/MiraKuhanen/statuses/917717902148685824
"Friikki pikkukekkereissä" – ja nyt lavalla @SamiHeinonen #netfreak #cxpafinland pic.twitter.com/EryyMTUTnU
— Katja Bäckström (@KatjaBackstrom) October 10, 2017
#CXDayFinland SamiHeinonen Netfreak: VR, AR, MR, RR – kavereiden kesken sano XR vaan
— Nora London (@noraslondon) October 10, 2017
Planin pisimmät lahjoittajasuhteet ovat kestäneet jo parikymmentä vuotta! @KirsiMIM @plansuomi pic.twitter.com/K5mmNU8bW4
— CXPA Finland (@cxpafinland) October 10, 2017
Vuoden Paras Asiakasteko -kunniamaininta @hannasarakorpi – palveluorganisaatio joka tähtää lapsen perusteelliseen kehitykseen. #cxpafinland pic.twitter.com/ERFkkLorjv
— CXPA Finland (@cxpafinland) October 10, 2017
Kunniamaininta Verohallinnon kiinankieliselle kasvuyrityspalvelulle #CXPAFinland Suomen paras asiakasteko 2017 #kasvuyritys @Verouutiset pic.twitter.com/OZTTkNkEZP
— Nilla Hietamäki (@NillaHietamaki) October 10, 2017
Suomen Paras Asiakasteko Chablalle, kuulovammaisten elämää helpottava #asiakaskokemus! @Chablame https://t.co/cX8Gb3DFjQ #cxpafinland pic.twitter.com/upnxppRIDC
— CXPA Finland (@cxpafinland) October 10, 2017
Paradigm shift by @JonesWinlund: From Push and Sell To Engage and Serve #cxdayfinland #cem @TietoCorp pic.twitter.com/xcVeB0cOfx
— Henna Rundgren (@HennaERundgren) October 10, 2017
#CXDayFinland Johanna Laakso @Finavia "34% of airport users are enjoyment seekers" Whose customer are you? Only 26% thinks airport's pic.twitter.com/lggB8X387J
— Nora London (@noraslondon) October 10, 2017
Avaruus on uusi internet ja yhdistää ihmisiä. Voit löytää oman yhteisösi. @KalleVJ #spacenation #CXDay #CXDayFinland pic.twitter.com/rYVXajlWrS
— Erja Hanelius-Torila (@EHaneliusTorila) October 10, 2017
#CXDayFinland @KalleVJ @spacenationorg Elämää suurempi tarina tavallisille avaruudesta innostuneille Space Nation Astronaut Program
— Nora London (@noraslondon) October 10, 2017
CX day huipentuu innostavaan paneelikeskusteluun #CXDayFinland #asiakaskokemus pic.twitter.com/IXYzTSmNRh
— Sari Noukkala (@SariNoukkala) October 10, 2017
#cxdayfinland huipentui vielä verkostoitumisgaalaan. Kiitos kaikille päivän osallistujille, puhujille, vapaaehtoisille ja järjestäjille! pic.twitter.com/0cx3PwLeI5
— Tietoevry Suomi (@Tietoevryfi) October 10, 2017