CXPA Finland Webinar: AI mitä kuuluu asiakaskokemus?

Tekoäly ammattilaisen tukena parantaa tuottavuutta, työhyvinvointia ja mahdollistaa täysin uudenlaisia palvelukokemuksia. Mitä tämä tarkoittaa käytännössä ja miten voisit lähteä liikkeelle?

Tervetuloa mukaan kuulemaan, kun Microsoft Finlandin operatiivinen johtaja (COO) Teemu Vidgrén avaa matkaa tekoälystä tukiälyyn ja kertoo, mitä kaikkien asiakas- ja työntekijäkokemuksen kehittäjien sekä liiketoimintavastaavien tulisi tietää AI:sta tässä hyvin ajankohtaisessa CXPA Finlandin ja Shiruten yhteistyössä järjestämässä webinaarissa!

Osallistumalla webinaariimme opit konkreettisten esimerkkien kautta, kuinka tekoälyä voidaan hyödyntää käytännössä asiakas- ja työntekijäkokemuksen parantamiseen. Keskustelussa vieraamme jakavat lisäksi vinkkejä siihen, miten valitset oikeat työkalut eri tilanteisiin.

Meillä on ilo saada webinaariin useita alan asiantuntijoita jakamaan ajatuksiaan, näkemyksiään ja parhaita käytäntöjä tästä mielenkiintoisesta aiheesta. Keskustelua johtaa CXPA Finlandin toiminnanjohtaja ja Shiruten toimitusjohtaja Sirte Pihlaja. Keskustelemassa ovat mukana mm.:

Teemu Vidgrén (KTM) on Microsoft Finlandin operatiivinen johtaja (COO). Pitkän, 11-vuotisen Microsoft-uransa aikana hän on johtanut kumppanimyyntiä, yritysmyyntiä sekä pienten ja keskisuurten ja yritysten segmenttiä. Teemu on sydämeltään myyjä, joka tuo selkeyttä, yksinkertaisuutta ja struktuuria monimutkaisiin teemoihin. Hän aloitti työelämässä startup-yrittäjänä ohjelmistofirmassa ja on siitä lähtien työskennellyt useissa myynnin ja yritysjohdon tehtävissä ICT-alalla.

Axu Paimio johtaa Microsoft Finlandilla liiketoimintasovellusten ja Low Code alustojen myyntiä. Axu aloitti viisi vuotta sitten Microsoftilla teknisenä asiantuntijana myynnissä. Aiemmin hän on toiminut asiantuntijana 20 vuotta erinäisissä ICT-alan tehtävissä.

Sirte Pihlaja on Suomen ensimmäisen asiakaskokemustoimiston, Shiruten toimitusjohtaja ja CXPA Finlandin toiminnanjohtaja. Hän on sertifioitu CCXP ja kansainvälisesti arvostettu CX/EX-asiantuntija, valmentaja, strategi ja suunnittelija, jolla on yli 25 vuoden kokemus haastavista kansainvälisistä hankkeista. Sirte on valittu TOP 150 Global Customer Experience Thought Leaderiksi, CX Hall of Fameen ja 33 innostavimman naisen joukkoon asiakaskokemuksen alalla. Hänet on myös palkittu CXPA:n Extra Mile Awardilla. Sirte on kirjoittanut kaksi maailmanlaajuista bestselleriä asiakaskokemuksesta ja luovuudesta bisnesmaailmassa. Hän on innokas CX-teemojen puolestapuhuja Karibialla, Kaakkois-Aasiassa, Pohjoismaissa ja muualla maailmalla sekä haluttu puhuja kansainvälisissä konferensseissa ja CX/EX-kisojen tuomaristoissa.

Tämä webinaari tarjoaa ainutlaatuisen tilaisuuden oppia uutta ja saada syvempää ymmärrystä siitä, kuinka tekoäly voi muuttaa asiakaskokemusta ja parantaa työntekijäkokemusta. Saat arvokkaita näkökulmia ja kuulet parhaita käytäntöjä suoraan alan huippuasiantuntijoilta.