Asiakaskokemusjohtajat koolla

CXPA Finlandin, Shiruten ja Markkinointiliiton yhteistyössä Elisalla järjestämässä CEM Benchmark 2023 -tapahtumassa esiteltiin tuoreen CEM Benchmark -selvityksemme tulokset ja kuultiin menestyjäyritysten edustajien näkemyksiä asiakaskokemuksen johtamisesta. Illan aikana saatiin arvokasta tietoa ja käytännön vinkkejä CX-johtajilta ja muilta alan ammattilaisilta.

Selvityksen kolme kärkiyritystä kertoi kokemuksistaan

Puheenvuoroissa ensiksi Fennian Heidi Nurminen kertoi yrityksen kokemuksista asiakaskokemuksen viemisessä liiketoiminnan ytimeen. Sen jälkeen Elisan Jarmo Puukangas avasi mielenkiintoisia näkökulmia tekoälyn roolista asiakaspalvelussa, ja lopuksi Sokos Hotelsin Jaana Matikainen puhui onnellistamisen mission merkityksestä asiakaskokemuksen huipputasolle viemisessä.

Paneelikeskustelussa, pienryhmissä ja keskustelufoorumilla jatkoa aiheesta

Puheenvuorojen jälkeen kuulimme CEM-menestyjäyritysten paneelikeskustelun, jossa käsiteltiin CX-menestystekijöitä eri näkökulmista.

Illan päätteeksi tapahtuman osallistujat saivat keskustella pienryhmissä keskenään CX-johtamisesta. Ajatustenvaihtoon liittyvään yhteenvetoon voit tutustua sivustollamme.

Katso myös tapahtumassa tallennetut haastattelut, joissa Shiruten Sirte Pihlaja sekä Elisan Noora Lainio ja Katja Bäckström vastaavat kysymyksiin asiakaskokemuksen johtamisesta vuonna 2024 ja tekoälyn roolista siinä. Lisätietoa ja haastattelut löydät tapahtumasivustoltamme.

Olemme myös avanneet kyselyn, jonka avulla voit selvittää oman organisaatiosi tason asiakaskokemusten johtamisessa.

Voit lukea lisää tapahtumasta MARK:n Sanna Laakkion kirjoittamasta blogista.

Kiitos kaikille yhteistyökumppaneille ja tapahtuman vieraille!

Tuttuun tapaan keskustelut jatkuvat tapahtumaan liittyen ja muista ajankohtaisista CX-aiheista myös CXPA Puheet -forumillaRekisteröidythän sivustomme käyttäjäksi voidaksesi osallistua keskusteluihin. Muista myös vaihtaa nimimerkkisi keskustelupalstoilla. Tervetuloa mukaan!