- 14:00 Ilmoittautuminen, verkostoitumista ja kahvitarjoilu
-
14:30
Tervetuloa CEM Benchmark 2023 -tapahtumaan
Noora Lainio, VP for Customer Experience and Growth, Elisa Corporate Business
Sirte Pihlaja, Toiminnanjohtaja CXPA Finland & CEO, Shirute
Sanna Laakkio, Toiminnanjohtaja, MARK
-
14:40
CEM Benchmark 2023: taustoja ja tulokset
Sirte Pihlaja, Toiminnanjohtaja CXPA Finland & CEO, Shirute
-
15:00
Asiakaskokemus liiketoiminnan ytimessä, case Fennia
Heidi Nurminen, Johtaja, markkinointi ja asiakaskokemus, Fennia
-
15:20
Tekoäly asiakaspalvelijana - kokeilujen kautta mitattavia tuloksia
Jarmo Puukangas, Senior Development Manager, Elisa
-
15:40
Onnellistamisen missio kirittämässä asiakaskokemuksen huipputasolle
Johtaja, Matkailukaupan konseptit ja kehitys, SOK Matkailu- ja ravitsemiskaupan ketjuohjaus
-
16:00
CEM-menestyjäyritysten haastattelu/paneeli
Heidi Nurminen, Johtaja, markkinointi ja asiakaskokemus, Fennia
Katja Bäckström, Director, CX Business Solutions, Elisa
Jaana Matikainen, konsepti- ja kehitysjohtaja, SOK Matkailukaupan ketjuohjaus, Sokos Hotels
Sirte Pihlaja, Toiminnanjohtaja, CXPA Finland & CEO, Shirute (pj)
- 16:30 Virvokkeita
- 16:45 Ryhmäkeskustelut
- 17:25 Kiitokset
- 17:30 Tilaisuus päättyy
CXPA Finland LIVE: CEM Benchmark 2023
13.02.2024, Elisa, Helsinki