CXPA FINLANDIN KESÄJUHLAT AALTOEE:LLÄ

CXPA Finlandin kesäjuhlissa teemana oli ylivertaisiin asiakkuuskokemuksiin perustuvan kilpailuedun rakentaminen strategian, innostuksen ja yrityskulttuurin näkökulmista.

Plan Pii Oy:n Pia Rautakorpi neuvoi, miten kilpailukyvystä päästään kilpailuetuun – josta asiakas on myös valmis maksamaan. ROI:n saattaminen näkyväksi onnistui Caverionilla. Kuulimme myös Son of a Punchin Michael Grönforsilta ja Jyri Pylkkäseltä, kuinka pelillistää asiakkaan ja yrityksen suhde ja saada asiakkaat kertomaan tarinoita, jotka houkuttelevat lisää asiakkaita.

YRITYSKULTTUURIA EI VOI KOPIOIDA, SE PITÄÄ LUODA

Minna Koskelo [email protected]:sta kertoi ajatuksia innostavasta yrityskulttuurista kilpailuedun rakentamisessa, sekä miten näitä teesejä oli hyödynnetty Helsinki Day Spassa.

Sirte Pihlaja, CXPA Finlandin toiminnanjohtaja ja Shiruten toimitusjohtaja, avasi kokemuksiaan CCXP-sertifikaatista ja CXPA Finlandin kuluneesta vuodesta. Lisäksi AaltoEE esitteli Leveraging Customer Experience -koulutusohjelmaansa, joka käynnistyy lokakuussa.

VERKOSTOITUMISTA JA INSPIRAATIOTA

Kesäjuhlissa oli varattu hyvin aikaa tavata kollegoja, uusia ja aiemmissa tapaamisissa tutuiksi tulleita. Tapahtumaa kiiteltiinkin hyvänä foorumina pysyä ajan tasalla siitä, mitkä ovat viimeisimmät trendit ja saada benchmark-ymmärrystä sekä tutustua uusiin ihmisiin.