Vuosi 2020 starttaa virtuaalisesti CXPA Finlandin ja Elisan ExCellence 2020 – webinaarisarjalla. Esittelemme vuoden aikana erilaisia tutkimuksia, teknologioita ja niiden käyttökohteita kohti uuden vuosikymmenen parasta asiakas- ja työntekijäkokemusta.

Tammikuun webinaarissa asiantuntijat keskustelevat jakaen kokemuksiaan robotiikan ja koneälyn uusista mahdollisuuksista. Erityisesti asiakaspalvelun, myynnin ja markkinoinnin kannalta pohditaan sitä, miten teknologia tekee työtehtävistä ja toiminnasta mielekkäämpää ja parantaa paitsi oman henkilöstön, myös asiakkaiden kokemuksia.

Webinaari on suunnattu sinulle, jos olet miettinyt mm. seuraavia asioita teknologian ja ihmisten välisen yhteistyön kehittämisessä:

* Miten tekoäly toimii myynnin ja markkinoinnin virtuaalisena assistenttina?
* Millaisia hyötyjä robotiikka tarjoaa työntekijäkokemuksen parantamiseen?
* Millaista investoinnin takaisinmaksua ja arvoa robotiikka ja tekoäly tarjoavat eri toimialoille?

Webinaarissa kuulet lyhyet tutkimusalustukset, osallistujien ennakkokyselyn tulokset sekä paneelikeskustelun, johon osallistuvat

* Hanna-Maija Kiviranta, Head of CX Insights, Elisa
* Noora Lainio, Sales Director, CXPA Ambassador, Elisa
* Oskari Uusitalo, Manager, RPA & AI, Elisa

Webinaariemäntänä toimii CXPA Finlandin toiminnanjohtaja ja Shiruten toimitusjohtaja Sirte Pihlaja.

 

Lämpimästi tervetuloa kiihdytyskaistalle kohti parempaa asiakas- ja työntekijäkokemusta!

 

Katso webinaarin tallenne >>

Keskustele aiheesta CXPA Puheet -forumilla >>