maanantai syyskuu 07
-
10:00
Tervetuloa CXPA Finlandin webinaariin!
Sirte Pihlaja, Toiminnanjohtaja, CXPA Finland & Toimitusjohtaja, Shirute
-
10:10
Asiakaskokemuksen parantaminen älykkäillä ratkaisuilla
Mika Vääräniemi, Business Manager, Elisa
Asiakaskokemus koostuu mitä erilaisimmista kohtaamisista monenlaisissa kanavissa. Miten asiakaskokemusta voidaan parantaa tiedon ja analytiikan avulla vaikuttamalla näihin kohtaamisiin?
-
10:20
Asiakasdata hyötykäyttöön ketterästi - uusi ratkaisu datan yhdistämiseen, analyysiin ja aktiviteetteihin
Jani Liukkonen, Senior Partner Sales Executive, Microsoft
Kuinka käytännössä saada strateginen asiakasdata ketterästi kilpailueduksi.
Mitkä aiemmin haastavat asiat ovat uusilla työkaluilla helpompia?
Microsoft Dynamics Customer Insights käytännön esimerkkejä.
-
10:30
Digicompliance - kulttuuri, teknologia ja data
Sameli Mäenpää, Chief Data Officer, OP Financial Group
-
10:40
Paneelikeskustelut & osallistujien kysymykset
Sirte Pihlaja, Jani Liukkonen, Sameli Mäenpää ja Mika Vääräniemi
-
10:55
Loppuyhteenveto
Sirte Pihlaja, Toiminnanjohtaja, CXPA Finland & Toimitusjohtaja, Shirute