CXPA Finland Webinar: Strateginen asiakasdata kilpailueduksi

 

Elisan, Microsoftin ja Osuuspankin johtavat data-asiantuntijat kertovat oppejaan, kokemuksiaan ja näkemyksiään organisaatiokulttuurin, Customer Insightin sekä uuden Customer Data Platformin ja low-code-ratkaisujen ketteristä liiketoimintamahdollisuuksista.

Miten organisaationne voi luoda kyvykkyyttä kerätä, mitata ja hyödyntää asiakasrajapintojen strategista asiakasdataa ilman massiivisia ICT-investointeja, manuaalista lisätyötä tai merkittäviä lisäresurssointeja osaamisen kehittämiseen?

Webinaarissa keskustellaan mm. seuraavista teemoista: 

  • Miten tunnistat organisaation strategisen asiakasdatan ja miten sitä voidaan käyttää asiakaskokemuksen parantamisessa?
  • Miten monikanavamaailmassa voidaan automatisoida asiakastiedolla johtamista ja hyödyntää tekoälyä?
  • Mihin maailma on menossa strategisten asiakasdata-alustojen ja ketteryyden osalta?
  • Miten voit datalla ja automaatiolla lisätä henkilöstön hyvinvointia ja luoda asiakaskeskeistä palvelukulttuuria?
  • Miten vähennät manuaalista työtä ja lisäät asioinnin ja asiakasviestinnän hoitamisen laatua?
  • Miten saat omaan toimintaan ketteryyttä ja muunnat piilossa olevan hiljaisen asiakastiedon kilpailueduksi?

Keskustelemassa mukana mm. seuraavat asiantuntijat:

  • Henri Höglund, Technical Project Manager, Elisa
  • Sameli Mäenpää, Chief Data Officer, OP Financial Group
  • Mika Vääräniemi, CTO, Elisa

Webinaariemäntänä toimii CXPA Finlandin toiminnanjohtaja ja Shiruten toimitusjohtaja Sirte Pihlaja.

 Lämpimästi tervetuloa!

 

Katso webinaarin tallenne >>

Keskustele aiheesta CXPA Puheet -forumilla >>