CXPA Finland Webinar: Strateginen asiakasdata kilpailueduksi
Elisan, Microsoftin ja Osuuspankin johtavat data-asiantuntijat kertovat oppejaan, kokemuksiaan ja näkemyksiään organisaatiokulttuurin, Customer Insightin sekä uuden Customer Data Platformin ja low-code-ratkaisujen ketteristä liiketoimintamahdollisuuksista.
Miten organisaationne voi luoda kyvykkyyttä kerätä, mitata ja hyödyntää asiakasrajapintojen strategista asiakasdataa ilman massiivisia ICT-investointeja, manuaalista lisätyötä tai merkittäviä lisäresurssointeja osaamisen kehittämiseen?
Webinaarissa keskustellaan mm. seuraavista teemoista:
- Miten tunnistat organisaation strategisen asiakasdatan ja miten sitä voidaan käyttää asiakaskokemuksen parantamisessa?
- Miten monikanavamaailmassa voidaan automatisoida asiakastiedolla johtamista ja hyödyntää tekoälyä?
- Mihin maailma on menossa strategisten asiakasdata-alustojen ja ketteryyden osalta?
- Miten voit datalla ja automaatiolla lisätä henkilöstön hyvinvointia ja luoda asiakaskeskeistä palvelukulttuuria?
- Miten vähennät manuaalista työtä ja lisäät asioinnin ja asiakasviestinnän hoitamisen laatua?
- Miten saat omaan toimintaan ketteryyttä ja muunnat piilossa olevan hiljaisen asiakastiedon kilpailueduksi?
Keskustelemassa mukana mm. seuraavat asiantuntijat:
- Henri Höglund, Technical Project Manager, Elisa
- Sameli Mäenpää, Chief Data Officer, OP Financial Group
- Mika Vääräniemi, CTO, Elisa
Webinaariemäntänä toimii CXPA Finlandin toiminnanjohtaja ja Shiruten toimitusjohtaja Sirte Pihlaja.
Lämpimästi tervetuloa!
Keskustele aiheesta CXPA Puheet -forumilla >>