Älä jää paitsi asiakaskokemuksen ykköstapahtumista.
Rekisteröidy nyt.

Rekisteröidy Kirjaudu
close
  • Etusivu
  • Tapahtumat
  • Ajankohtaista
  • CXPA Puheet
  • Tietoa meistä
  • Tilaa uutiskirje
  • Ota yhteyttä
  • Tietosuojaseloste
  • Seuraa meitä:
    menu Cxpa - Customer Experience Professionals Assisiation™
    arrow_back
    Tapahtuma

    Global CX Day 2021

    05.10.2021, Online
    Valitse expand_more
    assignment Yhteenveto navigate_next
    schedule Aikataulut navigate_next
    people Puhujat navigate_next
    images Kuvat navigate_next
    theaters Videot navigate_next
    event Esitykset navigate_next
    forum Keskustelut navigate_next
    information Lisätiedot navigate_next
    business Kumppanit navigate_next
    OHJELMA

    • 13:30 Ilmoittautuminen, verkostoitumista ja kahvitarjoilu
    • 14:00 Tervetuloa CXPA Finlandin tapahtumaan

      Jani Karotie ja Sirte Pihlaja toivottavat vieraat tervetulleiksi

      expand_more
    • 14:15 Asiakkaan iholla B to B -liiketoiminnassa, case Kespro

      Mika Halmesmäki, Vice President, Kespro

      Suomen laajimman HoReCa-tukkuvalikoiman tarjoava Kespro palvelee vaativia ja monipuolisia b2b-asiakkaita, jotka toimivat esimerkiksi ravintola-alalla, hotellibisneksessä tai vaikkapa julkishallinnon laitoksissa. Kiihtyvällä tahdilla muuttuvassa maailmassa asiakkaan iholla ollaan niin henkilökohtaisissa kuin digitaalisissa kohtaamisissa. Koko homman juju on se, että haluamme tehdä asiakkaidemme kanssa ulkona syömisestä elämyksellisempää, vastuullisempaa ja entistä suositumpaa.

      expand_more
    • 14:45 The Emergence of a new agriculture paradigm

      Bjorn Low, Founder, Managing Director, Edible Garden City
      Edible

      In this sharing session, we will look at the history of the agriculture revolution from hunter gatherers to mass settlements. We will explore the relationship between humans and agriculture and the growth of cities encroaching into peri-urban farmlands, can bringing agriculture back into the city address the disconnect between our food system and urban spaces. With a deep dive into Singapore as a case study, we will look at how urban farming can be used as a tool to question urban design policies, address social and environmental issues and foster community engagement.

      expand_more
    • 15:15 Ratkaisu vaatii ongelman

      Pekka Möttö, Toimitusjohtaja, Kyyti

      Yksinkertaisen ratkaisun luominen selkeään paikalliseen ongelmaan tuo merkittäviä tuloksia omassa rajallisessa siilossaan. Monimutkainen globaali ongelma ei ratkea voimalla vaan laajalla yhteistyöllä.

      expand_more
    • 15:45 Verkostoitumista, välipalaa ja K-kampus kierroksia

      Opastetuilla K-kampus kierroksilla osallistujat pääsevät tutustumaan K-ryhmän uuteen päätoimitaloon.

      expand_more
    • 16:45 Suomen Paras Asiakasteko 2019 -palkintojenjako

      Sirte Pihlaja, Toiminnanjohtaja, CXPA Finland & CEO, Shirute

      Suomen Paras Asiakasteko -palkinnolla annetaan tunnustusta erityisesti suomalaisyritysten vaikuttajille, jotka ovat auttaneet unohtumattomien asiakaskokemusten aikaansaamisessa erilaisissa asiakaskohtaamisissa.

      expand_more
    • 17:00 Elmu© kelmuista Chefstein© älykeittiöihin, asiakkaan iholla 24/7

      Peter Fredman, Hallituksen puheenjohtaja, Fredman Group

      Myös perinteisemmillä aloilla on mahdollisuus kehittää uusia liiketoimintamalleja hyödyntäen uutta teknologiaa. Onnistuminen mitataan kuitenkin pelkästään asiakkaan kokeman lisäarvon kautta, parhaimmillaan koko toimiala kehittyy.

      expand_more
    • 17:30 Levi Spirit – Kun ihan ookoo ei ole OK

      Pekka Vihma, Osakas, Hallituksen jäsen, Vanajanlinna Group / Levi Spirit

      Kuinka tuntematon suomalainen Lapin kohde löytää kansainväliset luxusmatkojen kohderyhmät. Kuinka intohimo aitoon palveluun synnyttää luottamuksen.

      expand_more
    • 18:00 Onko palautteesta asiakaskokemuksen pelastajaksi?

      Esa-Matti Karine, Myynti- ja asiakaskokemusjohtaja, Surveypal

      Asiakaskokemuksen mittaamisen ja kehittämisen hyödyt jäävät usein vaisuiksi. Palautteen antaminen on hankalaa ja palautetta antanut asiakas ei saa parannusta kokemukseensa. Miksi näin on ja kuinka tilanteen voi muuttaa?
      Puheenvuorossa tuodaan esiin käytäntöjä ja esimerkkejä siitä, miten erinomainen palauteprosessi saadaan tukemaan viime metrien asiakaskokemusta.

      expand_more
    • 18:15 Talk show: EX + CX x AIX = €^2

      Kalle Ruuskanen, Partneri, strategi, Muutostoimisto Flow

      Aki Luomanen, Kauppias, K-Supermarket Postitalo

      Jani Karotie, Kaupan palveluiden johtaja, K-ryhmä

      expand_more
    • 19:00 Kiitokset ja yhteenveto

      Sirte Pihlaja, Toiminnanjohtaja, CXPA Finland & CEO, Shirute

      expand_more
    • 19:15 Networking Buffet
    Cxpa - Customer Experience Professionals Assisiation™
    Seuraa meitä:
    • Tilaa uutiskirje
    • Ota yhteyttä
    • Tietosuojaseloste