CXPA Finlandin toiminta perustuu vapaaehtoistyöhön ja yrityslahjoituksiin.
Toiminnassamme mukana olevat yhteistyökumppanit ja yksityishenkilöt tuovat asiantuntemustaan toiminnan kehittämiseen ja tapahtumien käytännön järjestelyihin.
CXPA Finland Ambassadors
Toimintaamme ohjaa, linjaa ja tukee CXPA Finland Ambassadors -rymä, joka koostuu
noin kymmenestä eri toimialoja edustavasta asiakkuuskokemuksen johtamisen ammattilaisesta.
CXPA Finlandin pääyhteistyökumppanit
CXPA Finlandin muut yhteistyökumppanit
CX Network on verkkoyhteisö kansainvälisille asiakaskokemuksen, -palvelun, -tutkimuksen ja markkinoinnin ammattilaisille, jotka hyödyntävät asiakkuudenhallintastrategioita kehittääkseen asiakashankintaa ja -uskollisuutta kasvattaakseen organisaation tekemää voittoa.
CXPA Finland tiimin yritysjäsenet
Sirte Pihlaja
Shirute on Suomen ensimmäinen asiakkuuskokemusten johtamiseen keskittyvä suunnittelutoimisto.
Erityisosaamistamme on elämyssuunnittelu, asiakaslojaliteetti, asiakaskuuntelu ja asiakasdialogit.
Shirute on onnellisten asiakkaiden asiantuntija. Autamme ymmärtämään asiakkaitasi ja luomaan parempia asiakaskohtaamisia, jotta yrityksesi erottuu ja jättää kilpailijat kauas taakseen.
Customer Experience Path® on Shiruten omistama, rekisteröity tavaramerkki.
Feedbacklyn asiakaspalaute- ja analytiikkatyökalu auttaa organisaatioita keräämään palautetta monikanavaisesti ja kääntämään kerätyn datan asiakasymmärrykseksi. Feedbacklyn avulla liiketoimintaansa kasvattaa jo yli 200 yritystä viidessä eri maassa – kivijalkaliikkeistä verkkokauppaan sekä muihin palvelualan yrityksiin.
Jaakko Villa
Puheet ratkaisun avulla rakennat ja ylläpidät vuorovaikutusta sidosryhmiesi kanssa. Saat oivalluksia ja teet osuvia liiketoimintapäätöksiä. Voit valita tarpeidesi mukaan markkinointiautomaation, kyselytyökalun, rakentaa helposti oman verkkoyhteisön tai yhdistää ja analysoida muualla kerättyä laadullista ja määrällistä asiakasdataa. Eniten ratkaisua hyödynnetään innovoinnin, tuotekehityksen, asiakaspalvelun ja markkinoinnin tukena. Puheet tarjoaa valmiita malleja sekä asiakaskokemuksen mittaamiseen että palautteiden käsittelyyn.
CXPA Finland tiimin henkilöjäsenet
Pia Höglund
Tutustu Piaan >
Jarkko Jussila
Jarkko toimii Digital Business Managerina Aalto Executive Education Ltd:sä ja työskentelee päivittäin digitalisten palveluiden, myynnin sekä asiakaskokemuksen kehittämisen rajapinnassa. Hän on kaiken uuden oppimisesta kiinnostunut tuote- ja palvelukehityksen ammattilainen, joka haluaa kehittää palveluja käyttäjän tarpeiden lähtökohdista. Jarkko tykkää kysyä “tyhmiä” kysymyksiä, haastaa vanhoja toimintatapoja ja yrittäjätausta vetää tekemään asioita “kädet savessa”. Vapaa-aikana hänet löytää parhaitenurheilukentältä tai maailmalta uusiin ruokiin ja kulttuureihin tutustumassa.
Noora Lindholm
Kirsi Linsuri-Sipilä
Kirsin vahvuusalueita ovat tulosorientoitunut digitaalinen viestintä ja asiakasetujen konkretisointi.
Hänen tavoitteenaan on aina liiketoiminnan kehittäminen asiakkuuksien arvoa nostamalla.
Kirsi on vastannut digitaalisesta asiakkuusmarkkinoinnista kansainvälisissä yrityksissä kuten
Vaisala, Neste, Nokia sekä B2B- että B2C-asiakkaille.
Minna Makki
Tutustu Minnaan >
Eija Sinisalo
Intohimona asiakkaiden ymmärtäminen, kokemuksen kehittäminen ja lojaalisuuden rakentaminen. Pitkä kokemus datan, teknologian ja luovan suunnittelun hyödyntämisestä markkinoinnissa, myynnissä ja liiketoiminnan kehittämisessä.
Liisa Säkkinen
Liisan intohimona on luova ongelmanratkaisu ja asiakaskokemuksen kehittäminen. Kokemusta on kertynyt jo reilu 10 vuotta niin konsulttina kuin in-house-muotoilijanakin. Tällä hetkellä Liisa työskentelee Fiskars Groupilla johtavana palvelumuotoilijana ikonisten brändien parissa. Inspiraatiota Liisa ammentaa uusista liiketoimintamalleista, teknologioista sekä erityisesti ihmisistä.