CXPA Finlandin toiminta perustuu vapaaehtoistyöhön ja yrityslahjoituksiin.
Toiminnassamme mukana olevat yhteistyökumppanit ja yksityishenkilöt tuovat asiantuntemustaan toiminnan kehittämiseen ja tapahtumien käytännön järjestelyihin.


CXPA Finland Ambassadors

Toimintaamme ohjaa, linjaa ja tukee CXPA Finland Ambassadors -rymä, joka koostuu
noin kymmenestä eri toimialoja edustavasta asiakkuuskokemuksen johtamisen ammattilaisesta.

Lue lisää >

CXPA Finlandin pääyhteistyökumppanit

Valio

Lue lisää >

Microsoft

Lue lisää >

 

CXPA Finlandin muut yhteistyökumppanit

CX Network

CX Network on verkkoyhteisö kansainvälisille asiakaskokemuksen, -palvelun, -tutkimuksen ja markkinoinnin ammattilaisille, jotka hyödyntävät asiakkuudenhallintastrategioita kehittääkseen asiakashankintaa ja -uskollisuutta kasvattaakseen organisaation tekemää voittoa.

Lue lisää >

 

 

CXPA Finland tiimin yritysjäsenet

Shirute

Sirte Pihlaja

Sirte Pihlaja

Shirute on Suomen ensimmäinen asiakkuuskokemusten johtamiseen keskittyvä suunnittelutoimisto.
Erityisosaamistamme on elämyssuunnittelu, asiakaslojaliteetti, asiakaskuuntelu ja asiakasdialogit.
Shirute on onnellisten asiakkaiden asiantuntija. Autamme ymmärtämään asiakkaitasi ja luomaan parempia asiakaskohtaamisia, jotta yrityksesi erottuu ja jättää kilpailijat kauas taakseen.
Customer Experience Path® on Shiruten omistama, rekisteröity tavaramerkki.

Lue lisää >

Feedbackly

Feedbacklyn asiakaspalaute- ja analytiikkatyökalu auttaa organisaatioita keräämään palautetta monikanavaisesti ja kääntämään kerätyn datan asiakasymmärrykseksi. Feedbacklyn avulla liiketoimintaansa kasvattaa jo yli 200 yritystä viidessä eri maassa – kivijalkaliikkeistä verkkokauppaan sekä muihin palvelualan yrityksiin.

Lue lisää >

Puheet.com

Jaakko Villa

Puheet ratkaisun avulla rakennat ja ylläpidät vuorovaikutusta sidosryhmiesi kanssa. Saat oivalluksia ja teet osuvia liiketoimintapäätöksiä. Voit valita tarpeidesi mukaan markkinointiautomaation, kyselytyökalun, rakentaa helposti oman verkkoyhteisön tai yhdistää ja analysoida muualla kerättyä laadullista ja määrällistä asiakasdataa. Eniten ratkaisua hyödynnetään innovoinnin, tuotekehityksen, asiakaspalvelun ja markkinoinnin tukena. Puheet tarjoaa valmiita malleja sekä asiakaskokemuksen mittaamiseen että palautteiden käsittelyyn.

Lue lisää >

 

 

CXPA Finland tiimin henkilöjäsenet

Pia Höglund

Pia Höglund

Pia Höglund on aurinkoinen ja aktiivinen digitaalisten palveluiden konsultti Qvikillä. Pian oma kiinnostus asiakaskokemuksen ja asiakkaiden sitouttamiseen on lähtöisin rakkaudesta ihmisiin: ihmiset tekevät businesta ihmisten kanssa! Mikäli haluat keskustella pelillistämisestä, timanttisesta asiakaskokemuksesta, sporttailusta, tai mistä tahansa, olethan yhteydessä!

Tutustu Piaan >

Jarkko Jussila

Jarkko Jussila

Jarkko toimii Digital Business Managerina Aalto Executive Education Ltd:sä ja työskentelee päivittäin digitalisten palveluiden, myynnin sekä asiakaskokemuksen kehittämisen rajapinnassa.  Hän on kaiken uuden oppimisesta kiinnostunut tuote- ja palvelukehityksen ammattilainen, joka haluaa kehittää palveluja käyttäjän tarpeiden lähtökohdista. Jarkko tykkää kysyä “tyhmiä” kysymyksiä, haastaa vanhoja toimintatapoja ja yrittäjätausta vetää tekemään asioita “kädet savessa”. Vapaa-aikana hänet löytää parhaitenurheilukentältä tai maailmalta uusiin ruokiin ja kulttuureihin tutustumassa.

Tutustu Jarkkoon >

Noora Lindholm

Noora Lindholm

Mielenkiintoni kohdistuu asiakaskokemuksen kehittämiseen yli organisaatiosiilojen, prosessien ja kanavien, niin että jokainen työntekijä saadaan mukaan rakentamaan ainutlaatuista asiakaskokemusta. Haluan CXPA:n kautta omalta osaltani vaikuttaa suomalaisten yritysten ja henkilöiden asiakkuuskokemuksen kehittämiseen. CXPA tarjoaa myös loistavan foorumin oman osaamiseni kehittämiseen ja mahdollisuuden verkostoitua ja inspiroitua aiheesta muiden asiasta kiinnostuneiden kanssa.


Kirsi Linsuri-Sipilä

 Kirsi on digitaalisen markkinoinnin ammattilainen juristin koulutuksella.

Kirsin vahvuusalueita ovat tulosorientoitunut digitaalinen viestintä ja asiakasetujen konkretisointi.
Hänen tavoitteenaan on aina liiketoiminnan kehittäminen asiakkuuksien arvoa nostamalla.

Kirsi on vastannut digitaalisesta asiakkuusmarkkinoinnista  kansainvälisissä yrityksissä kuten
Vaisala, Neste, Nokia sekä B2B- että B2C-asiakkaille.


Minna Makki

Asiakaskeskeinen liiketoiminnan kehittäjä ja kasvattaja
“Asiakkaan Asialla, Empatialla Eteenpäin”

Tutustu Minnaan >

Eija Sinisalo

Intohimona asiakkaiden ymmärtäminen, kokemuksen kehittäminen ja lojaalisuuden rakentaminen. Pitkä kokemus datan, teknologian ja luovan suunnittelun hyödyntämisestä markkinoinnissa, myynnissä ja liiketoiminnan kehittämisessä.

Tutustu Eijaan >

Liisa Säkkinen

Liisan intohimona on luova ongelmanratkaisu ja asiakaskokemuksen kehittäminen. Kokemusta on kertynyt jo reilu 10 vuotta niin konsulttina kuin in-house-muotoilijanakin. Tällä hetkellä Liisa työskentelee Fiskars Groupilla johtavana palvelumuotoilijana ikonisten brändien parissa. Inspiraatiota Liisa ammentaa uusista liiketoimintamalleista, teknologioista sekä erityisesti ihmisistä.

Tutustu Liisaan >