
CXPA Finlandin toiminta perustuu vapaaehtoistyöhön ja yrityslahjoituksiin.
Toiminnassamme mukana olevat yhteistyökumppanit ja yksityishenkilöt tuovat asiantuntemustaan toiminnan kehittämiseen ja tapahtumien käytännön järjestelyihin.
CXPA Finland Ambassadors
Toimintaamme ohjaa, linjaa ja tukee CXPA Finland Ambassadors -rymä, joka koostuu
noin kymmenestä eri toimialoja edustavasta asiakkuuskokemuksen johtamisen ammattilaisesta.
CXPA Finlandin pääyhteistyökumppanit
Business Finland palvelee suomalaisen elinkeinoelämän ja tutkimuksen uudistumista. Autamme yrityksiä muuttamaan kehittämiskelpoisen idean liiketoiminnaksi tarjoamalla rahoitusta ja asiantuntijapalveluja. Toiminnallamme edistämme yritysten kansainvälistä kilpailukykyä, autamme kasvattamaan tuotantoa ja vientiä ja luomme perustaa työllisyydelle ja yhteiskunnan hyvinvoinnille.
Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa kansainvälisesti kilpailukykyiset palvelut.
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu kouluttaa liike-elämän ja palveluelinkeinojen asiantuntijoita sekä tutkii ja kehittää näihin aloihin liittyvää osaamista ja toimintaa. Koulutusalamme ovat liiketalous, tietotekniikka, hotelli-, ravintola- ja matkailuala, johdon assistenttityö, toimittajakoulutus, liikunta-ala sekä ammatillinen opettajankoulutus.
LähiTapiola-ryhmä on keskinäiseen yhtiömuotoon perustuva, asiakkaidensa omistama yhtiöryhmä, joka palvelee henkilö-, maatila-, yrittäjä-, yritys- ja yhteisöasiakkaita. LähiTapiolan tuotteet ja palvelut kattavat vahinko-, henki- ja eläkevakuuttamisen sekä sijoittamisen ja säästämisen palvelut. Olemme myös yritysten riskienhallinnan ja henkilöstön työhyvinvoinnin ammattilainen. Omistaja-asiakkaita meillä on lähes 1,6 miljoonaa. LähiTapiola on uudistumassa perinteisestä vakuutusyhtiöstä elämänturvayhtiöksi. Elämänturva merkitsee asiakkaillemme kokonaisvaltaista ja ennakoivaa palvelua terveyden, turvallisuuden ja talouden alueilla.
CXPA Finland tiimin yritysjäsenet
Sirte Pihlaja
Shirute on Suomen ensimmäinen asiakkuuskokemusten johtamiseen keskittyvä suunnittelutoimisto.
Erityisosaamistamme on elämyssuunnittelu, asiakaslojaliteetti, asiakaskuuntelu ja asiakasdialogit.
Shirute on onnellisten asiakkaiden asiantuntija. Autamme ymmärtämään asiakkaitasi ja luomaan parempia asiakaskohtaamisia, jotta yrityksesi erottuu ja jättää kilpailijat kauas taakseen.
Customer Experience Path® on Shiruten omistama, rekisteröity tavaramerkki.
Feedbacklyn asiakaspalaute- ja analytiikkatyökalu auttaa organisaatioita keräämään palautetta monikanavaisesti ja kääntämään kerätyn datan asiakasymmärrykseksi. Feedbacklyn avulla liiketoimintaansa kasvattaa jo yli 200 yritystä viidessä eri maassa – kivijalkaliikkeistä verkkokauppaan sekä muihin palvelualan yrityksiin.
Jaakko Villa
Puheet ratkaisun avulla rakennat ja ylläpidät vuorovaikutusta sidosryhmiesi kanssa. Saat oivalluksia ja teet osuvia liiketoimintapäätöksiä. Voit valita tarpeidesi mukaan markkinointiautomaation, kyselytyökalun, rakentaa helposti oman verkkoyhteisön tai yhdistää ja analysoida muualla kerättyä laadullista ja määrällistä asiakasdataa. Eniten ratkaisua hyödynnetään innovoinnin, tuotekehityksen, asiakaspalvelun ja markkinoinnin tukena. Puheet tarjoaa valmiita malleja sekä asiakaskokemuksen mittaamiseen että palautteiden käsittelyyn.
Jari Auranen
Satu Soitula
Tietotalo on digitaalisen liiketoiminnan haasteiden ratkaisija ja innovatiivinen kehityskumppani. Asiakkainamme on kaikkien suomalaisten tuntemia yrityksiä ja organisaatioita. Toteuttamiamme ratkaisuja käyttää säännöllisesti yli 2 miljoonaa suomalaista. Olemme mukana, kun asiakkaamme tekevät digitaalista markkinointia, toteuttavat verkkopalveluja tai uudistavat taustaratkaisuja sekä verkossa että mobiilissa.
CXPA Finland tiimin henkilöjäsenet
Pia Höglund
Jarkko Jussila
Jarkko toimii Digital Business Managerina Aalto Executive Education Ltd:sä ja työskentelee päivittäin digitalisten palveluiden, myynnin sekä asiakaskokemuksen kehittämisen rajapinnassa. Hän on kaiken uuden oppimisesta kiinnostunut tuote- ja palvelukehityksen ammattilainen, joka haluaa kehittää palveluja käyttäjän tarpeiden lähtökohdista. Jarkko tykkää kysyä “tyhmiä” kysymyksiä, haastaa vanhoja toimintatapoja ja yrittäjätausta vetää tekemään asioita “kädet savessa”. Vapaa-aikana hänet löytää parhaitenurheilukentältä tai maailmalta uusiin ruokiin ja kulttuureihin tutustumassa.
Noora Lindholm
Kirsi Linsuri-Sipilä
Kirsin vahvuusalueita ovat tulosorientoitunut digitaalinen viestintä ja asiakasetujen konkretisointi.
Hänen tavoitteenaan on aina liiketoiminnan kehittäminen asiakkuuksien arvoa nostamalla.
Kirsi on vastannut digitaalisesta asiakkuusmarkkinoinnista kansainvälisissä yrityksissä kuten
Vaisala, Neste, Nokia sekä B2B- että B2C-asiakkaille.
Minna Makki
Eija Sinisalo
Intohimona asiakkaiden ymmärtäminen, kokemuksen kehittäminen ja lojaalisuuden rakentaminen. Pitkä kokemus datan, teknologian ja luovan suunnittelun hyödyntämisestä markkinoinnissa, myynnissä ja liiketoiminnan kehittämisessä.
Liisa Säkkinen
Liisan intohimona on luova ongelmanratkaisu ja asiakaskokemuksen kehittäminen. Kokemusta on kertynyt jo reilu 10 vuotta niin konsulttina kuin in-house-muotoilijanakin. Tällä hetkellä Liisa työskentelee Fiskars Groupilla johtavana palvelumuotoilijana ikonisten brändien parissa. Inspiraatiota Liisa ammentaa uusista liiketoimintamalleista, teknologioista sekä erityisesti ihmisistä.
CXPA Finlandin muut yhteistyökumppanit
Flocklerin palvelun avulla voit toteuttaa itse tuotettua sisältöä, käyttäjien tuottamaa sisältöä ja muuta sosiaalisen median sisältöä yhdisteleviä sisältökokonaisuuksia. Sisältöä voidaan esittää muun muassa websivustoilla, mobiilisovelluksissa, näyttötauluissa, tv-lähetyksissä ja sosiaalisessa tv-mainonnassa.
Hanko Sushin tarina on jo nimessämme. Nimi kertoo mistä olemme kotoisin: eteläisen Suomen merellisestä Hangosta, jossa kahden miehen intohimo sushia kohtaan synnytti ensimmäisen ravintolamme. Lisäksi nimi kertoo toimintamme tärkeimmän periaatteen. Han ko on japania ja tarkoittaa sinettiä, henkilökohtaista laatuleimaa. Henkilökuntamme tunnuslause on ”jokainen viilto ratkaisee”. Siihen kiteytyy filosofiamme. Teemme kaikki annokset käsin, paikanpäällä. Käytämme vain parhaita raaka-aineita. Siksi annoksemme ovat aina uniikkeja ja niissä on tuoreustakuu.