LISÄÄ AIHEESTA
Juhana Tormilainen kirjoitti tapahtumasta isännän blogin.
Lue myös tapahtumaamme liittyvä CXPA Finlandin blogiartikkeli.
Heli Vainio kirjoitti kokemuksiaan Tosi Leikki – CX Play -ajatuspajasta blogiartikkeliin.
Opi enemmän Lego(R) Serious Play(R) -menetelmästä asiakkuuskokemusten kehittämiseen.
Lue lisää ja rekisteröidy Shaun Smithin CX Masterclassiin tai VIP-brunssille.
Lue CXPA Finlandin tiedote CX Day Finland -tapahtumasta.
Tutustu Suomen paras asiakasteko -palkinnon tämänvuotisiin perusteluihin.
Lue lisää Asiakkuuskokemusten johtaminen Suomessa 2016 (CEM 2016) –selvityksemme tuloksista.
Tilaa CEM 2016 -tulosraportti itsellesi.
Markkinointi&Mainonta julkaisi artikkelin CEM 2016 -selvityksemme tuloksista.
Caruna julkaisi tiedotteen palkintosijastaan.
Tieto julkaisi tiedotteen menestyksestään.
Suomen paras asiakasteko -voittaja Skanska julkaisi tiedotteen saamastaan tunnustuksesta.