LISÄÄ AIHEESTA

Juhana Tormilainen kirjoitti tapahtumasta isännän blogin.

Lue myös tapahtumaamme liittyvä CXPA Finlandin blogiartikkeli.

Heli Vainio kirjoitti kokemuksiaan Tosi Leikki – CX Play -ajatuspajasta blogiartikkeliin.

Opi enemmän Lego(R) Serious Play(R) -menetelmästä asiakkuuskokemusten kehittämiseen.

Lue lisää ja rekisteröidy Shaun Smithin CX Masterclassiin tai VIP-brunssille.

Lue CXPA Finlandin tiedote CX Day Finland -tapahtumasta.

Tutustu Suomen paras asiakasteko -palkinnon tämänvuotisiin perusteluihin.

Lue lisää Asiakkuuskokemusten johtaminen Suomessa 2016 (CEM 2016) –selvityksemme tuloksista.

Tilaa CEM 2016 -tulosraportti itsellesi.

Markkinointi&Mainonta julkaisi artikkelin CEM 2016 -selvityksemme tuloksista.

Caruna julkaisi tiedotteen palkintosijastaan.

Tieto julkaisi tiedotteen menestyksestään.

Suomen paras asiakasteko -voittaja Skanska julkaisi tiedotteen saamastaan tunnustuksesta.