KESKUSTELUT
Katso Customer Experience Dayn Twitter-keskustelut Flockler-palvelussa.
"Ennen ostettiin vain kahvi, nykyään ostetaan kahvi jonka ympärillä on filosofia" @johannajakala #cxdayfinland #cxpafinland @FinnairSuomi pic.twitter.com/RpmFOK6GEW
— CXPA Finland (@cxpafinland) October 2, 2018
Verojen maksu myös osa vastuullisuutta. Sampon Suomeen maksamat verot vastaavat yhtä prosenttia Suomen valtion budjetista. @RistoHonkanen @mandatumlife #Sampo #vastuullisuus #asiakaskokemus#cxdayfinland #cxpafinland pic.twitter.com/GrHaMc42n9
— Ville Henttonen 🌍🇫🇮 (@villehenttonen) October 2, 2018
Vastuulliset näkökulmat ohjaavat vahvasti @Finnair in asiakaskokemuksen kehittämistä, kertoo @tiinavest Suht paljon lentävänä asiakkaana tämä ilahduttaa. 🙂 #cxdayfinland #cxpafinland #asiakaskokemus #CXDay #vastuullisuus #feelfinnair pic.twitter.com/NzXGr1eb8r
— 🇺🇦 Harri Matias Nieminen | Asiakaskokemusagentti (@harrimatias) October 2, 2018
Onnea Suomen Paras asiakasteko 2018 kunnianmainnitojen saaneet @veeralehmonen, Kai Kartio ja Marika Lindfors sekä voittaja @SeppaSalla #cxpafinland pic.twitter.com/6dHqSpUWRn
— CXPA Finland (@cxpafinland) October 2, 2018
Me tarvitaan tähän apua! #cxdayfinland #cxpafinland #asiakaskokemus #vastuullisuus Mikael Leppä #anoceanicawakening @rollofunk @wartsilacorp pic.twitter.com/oMW4yrLE5j
— sirte pihlaja (@sirteace) October 2, 2018
”Jos haluat luovuutta, poista viimeinen nolla budjetista. Jos haluat vastuullisuutta, poista kaksi nollaa” @juhanat #cxdayfinland pic.twitter.com/W1Px6Wf0bC
— Tarja Ilvonen (@TarjaIlvonen) October 2, 2018
Kiitos @cxpafinland ihanat vieraat, upeat puhujat ja parhaat kumppanit, @FinnairSuomi! Ensimmäinen täysin opiskelijavoimin tuotettu #cxdayfinland takana. Hyvä veto & yllätysjuontaja @signmarkmusic sai aidosti ajattelemaan, mitä on #yritysvastuu ja #asiakaskokemus! #cxpafinland pic.twitter.com/1ssVyBL2Gw
— sirte pihlaja (@sirteace) October 3, 2018
Onnea Suomen Paras asiakasteko 2018 kunnianmainnitojen saaneet @veeralehmonen, Kai Kartio ja Marika Lindfors sekä voittaja @SeppaSalla #cxpafinland pic.twitter.com/6dHqSpUWRn
— CXPA Finland (@cxpafinland) October 2, 2018
Paneelikeskustelu #vastuullisuus – toteutuuko se todella? #cxdayfinland #cxpafinland #asiakaskokemus #cxkysy pic.twitter.com/ARyucV6I7f
— sirte pihlaja (@sirteace) October 2, 2018