OHJELMA
Tervetuloa Customer Experience Day -tapahtumaan
* Diane Magers, CEO, CCXP, Customer Experience Professionals Association (CXPA) (videotervehdys)
* Johanna Jäkälä, CMO & VP Brand, Marketing & Customer Loyalty, Finnair
* Sirte Pihlaja, Toiminnanjohtaja, CXPA Finland & CEO, Customer Experience Optimiser, CCXP, LEGO®
Serious Play® Facilitator, Shirute
* Marko Vuoriheimo, Signmark Productions (pj.)
Miten vastuullisuus näkyy kuluttajien ostopäätöksissä?
Johanna Jäkälä, CMO & VP Brand, Marketing & Customer Loyalty, Finnair
Yrityskehityksemme esteettömyyden näkökulmasta
Tiina Vesterinen, Director Customer Experience Development, Finnair
Video: In-flight video: Onboard service with international sign language
Raha on muutosvoima, mutta ihmiset ratkaisevat
Risto Honkanen, Senior VP, Mandatum Life
Suomen Paras Asiakasteko 2018 -palkintojenjako
Sirte Pihlaja, Toiminnanjohtaja, CXPA Finland & CEO, Customer Experience Optimiser, CCXP, LEGO® Serious Play® Facilitator, Shirute
Customer What?
Ian Golding, Global CX Specialist, Customer Experience Consultancy, CCXP (videotervehdys)
Oceanic Awakening
Mikael Leppä, Head of User Experience Design, Wärtsilä
Video: An Oceanic Awakening
Maailman vastuullisin yritys; miten tuoda vastuullisuus asiakkaiden arkeen
Juhana Tormilainen, Business Transformation Sales, Dassault Systèmes
Video: Customers Change the World
Paneelikeskustelu
Panelistit:
* Seija Lukkala, CEO, Globe Hope
* Satu Vainio, Toiminnanjohtaja, Hävikkiravintola Loop
* Minna Kröger, Director, Corporate Responsibility, Elisa
* Susanna Horn, Manager, Sustainability development; Manager Innovation & External research, Outotec