OHJELMA

Tervetuloa CXPA Finland AI ja Robotiikka -tapahtumaan
Sanna Repo, Sales Director, Digitalization, Elisa

AI ja robotiikka – asiakaskokemusta kasvattamassa?
Sirte Pihlaja
Toiminnanjohtaja / CEO, Customer Experience Optimiser, CCXP
CXPA Finland / Shirute (pj)
Video: https://youtu.be/DgL32wtgeXQ (Barack Obaman haastattelu)

Ylivoimainen asiakaskokemus ei synny ilman teknologiainvestointeja
– Data ja uudet teknologiat asiakaskokemuksen kehittamisessä
Belinda Gerdt, Manager, Business Solutions, Microsoft Western Europe HQ
Video: Seeing AI
Video: Uber driver selfies

Tutkimus: Miten kuluttajien muuttuvat odotukset vaikuttavat asiakasvuorovaikutukseen?
Minna Virtanen, Tutkimusjohtaja, Elisa
Katja Bäckström, Liiketoimintapäällikkö, Asiakasvuorovaikutuksen ratkaisut, Elisa
Lue lisää Elisan tutkimuksesta: Perinteisten ja digitaalisten kanavien raja on jo havinnyt  ja Taistelu kuluttajista: kuka nakee ostosignaalin ensimmaisenä

AI ja ohjelmistorobotiikka elämyksien ja tuottavuuden mahdollistajana – Case Elisa
Kimmo Pentikäinen, Vice President, Business Development, Elisa

Miten asiakaskokemus muuttuu tulevaisuudessa? Tekoäly, robotisaatio, virtuaalipersoonat ja muu 2020-luvun todellisuus asiakaskokemuksen muuttajana
Risto Linturi, Tulevaisuustutkija