-
-
Tieto hyödyntää datakeskeisen maailman mahdollisuudet ja tuottaa niiden avulla arvoa yksilöille, organisaatioille ja yhteiskunnalle. Tavoitteemme on olla asiakkaillemme paras kumppani liiketoiminnan uudistamisessa. Ohjelmisto- ja palveluosaamisemme lisäksi hyödynnämme vahvasti yhdessä innovoinnin ja ekosysteemien mahdollisuudet.
-
Business Finland palvelee suomalaisen elinkeinoelämän ja tutkimuksen uudistumista. Autamme yrityksiä muuttamaan kehittämiskelpoisen idean liiketoiminnaksi tarjoamalla rahoitusta ja asiantuntijapalveluja. Toiminnallamme edistämme yritysten kansainvälistä kilpailukykyä, autamme kasvattamaan tuotantoa ja vientiä ja luomme perustaa työllisyydelle ja yhteiskunnan hyvinvoinnille.
-
Elisa on tietoliikenne-, ICT- ja online-palveluyritys, jonka asiakkaana on 2,3 miljoonaa kuluttajaa, yritystä ja julkishallinnon organisaatiota. Elisa tarjoaa palveluita viestimiseen ja viihtymiseen, sekä työvälineitä organisaatioiden toiminnan ja tuottavuuden parantamiseen. Suomessa Elisa on mobiililiittymien markkinajohtaja. Yhteistyö Vodafonen ja Telenorin kanssa mahdollistaa kansainvälisesti kilpailukykyiset palvelut.
-
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu kouluttaa liike-elämän ja palveluelinkeinojen asiantuntijoita sekä tutkii ja kehittää näihin aloihin liittyvää osaamista ja toimintaa. Koulutusalamme ovat liiketalous, tietotekniikka, hotelli-, ravintola- ja matkailuala, johdon assistenttityö, toimittajakoulutus, liikunta-ala sekä ammatillinen opettajankoulutus.
-
Microsoft tarjoaa mobiili- ja pilvivetoisen maailman parhaat teknologia-alustat ja tuottavuuden avaimet. Yhtiön missio on auttaa jokaista maailman ihmistä ja organisaatiota saavuttamaan enemmän.
-
-
-
-
-
-
-
-
Feedbacklyn asiakaspalaute- ja analytiikkatyökalu auttaa organisaatioita keräämään palautetta monikanavaisesti ja kääntämään kerätyn datan asiakasymmärrykseksi. Feedbacklyn avulla liiketoimintaansa kasvattaa jo yli 200 yritystä viidessä eri maassa – kivijalkaliikkeistä verkkokauppaan sekä muihin palvelualan yrityksiin.
-
Shirute on Suomen ensimmäinen asiakkuuskokemusten johtamiseen keskittyvä suunnittelutoimisto. Erityisosaamistamme on elämyssuunnittelu, asiakaslojaliteetti, asiakaskuuntelu ja asiakasdialogit. Shirute on onnellisten asiakkaiden asiantuntija. Autamme ymmärtämään asiakkaitasi ja luomaan parempia asiakaskohtaamisia, jotta yrityksesi erottuu ja jättää kilpailijat kauas taakseen. Customer Experience Path® on Shiruten omistama, rekisteröity tavaramerkki.
-
Tietotalo on digitaalisen liiketoiminnan haasteiden ratkaisija ja innovatiivinen kehityskumppani. Asiakkainamme on kaikkien suomalaisten tuntemia yrityksiä ja organisaatioita. Toteuttamiamme ratkaisuja käyttää säännöllisesti yli 2 miljoonaa suomalaista. Olemme mukana, kun asiakkaamme tekevät digitaalista markkinointia, toteuttavat verkkopalveluja tai uudistavat taustaratkaisuja sekä verkossa että mobiilissa.
-
Flocklerin palvelun avulla voit toteuttaa itse tuotettua sisältöä, käyttäjien tuottamaa sisältöä ja muuta sosiaalisen median sisältöä yhdisteleviä sisältökokonaisuuksia. Sisältöä voidaan esittää muun muassa websivustoilla, mobiilisovelluksissa, näyttötauluissa, tv-lähetyksissä ja sosiaalisessa tv-mainonnassa.
CXPA Finland Kesäjuhlat 2018
14.06.2018, Tieto, Espoo