-
Esa-Matti Karine
Myynti- ja asiakaskokemusjohtaja, Surveypal
Esa-Matti Karine on asiakas- ja henkilöstökokemuksen kehittämisen asiantuntija. Esa-Matti johtaa Surveypalin konsulttitiimiä ja tukee Surveypalin kumppaniorganisaatioita rakentamaan erinomaisia palauteprosesseja Suomen lisäksi muun muassa Chilessä, Yhdysvalloissa, Japanissa, Tanskassa ja Italiassa.
-
Hanna Kortström
Kehittämispäällikkö, THL
Hanna Kortström toimii kehittämispäällikkönä (tuotteet ja palvelut) THL:llä.
-
Sirte Pihlaja
Toiminnanjohtaja, CXPA Finland & Toimitusjohtaja, Shirute
Sirte Pihlaja (Certified Customer Experience Professional, CCXP, LEGO Serious Play fasilitaattori) on Suomen ensimmäisen asiakkuuskokemusten suunnittelutoimiston, Shirute Oy:n toimitusjohtaja ja maailmanlaajuisen Customer Experience Professionals Associationin (CXPA) toiminnanjohtaja Suomessa. Kansainvälisesti tunnettu alansa huippuasiantuntija, valmentaja, designer ja strategisti neuvoo jo yli 25 vuoden kokemuksella asiakkuuskokemuksen, myynnin ja brändien kehittämistä isoille kansainvälisille ja kotimaisille yrityksille eri toimialoilla.
-
Ulriikka Tikkanen
Kehittämispäällikkö, THL
Ulriikka Tikkanen toimii kehittämispäällikkönä (asiakkuus) THL:llä.
-
Markus Vuorinen
Tiiminvetäjä, yritysten palvelu- ja liiketoiminnanmuotoilu, Elisa
Markus Vuorinen toimii Elisalla yritysten palvelu ja liiketoiminnanmuotoilu -tiimin vetäjänä.
CXPA Finland Webinar: Asiakaskokemuksen mittaaminen ja asiakaskuuntelu
25.08.2021, Online