Älä jää paitsi asiakaskokemuksen ykköstapahtumista.
Rekisteröidy nyt.

Rekisteröidy Kirjaudu
close
  • Etusivu
  • Tapahtumat
  • Ajankohtaista
  • CXPA Puheet
  • Tietoa meistä
  • Tilaa uutiskirje
  • Ota yhteyttä
  • Tietosuojaseloste
  • Seuraa meitä:
    menu Cxpa - Customer Experience Professionals Assisiation™
    arrow_back
    Sosiaalinen media
    Sosiaalinen media expand_more
      Ajankohtaista navigate_next
      Uutiset navigate_next
      Blogit navigate_next
      Videot navigate_next
      Sosiaalinen media navigate_next
    Twitter-kuva käyttäjältä sirte pihlaja
    CXPA Finland Webinar: CX & ROI March 31st 4-5 PM (EEST) Speakers @DianeMagers and @JaanaRosendahl share insights on how to get your board excited about investing in customer-centricity in financial terms. Read more: https://t.co/hHpBNXTNOU #Shirute #CXPAFinland #ROI #CXPA #CCXP
    sirteace 9.3.2021 13:00
    Vastaa Uudelleentwiittaa Tykkää
    Miksi ostokset jäävät kesken verkossa 2020? Eihän tämä pääse tapahtumaan sinun verkkokaupassasi? https://t.co/amOUSgA3iY #verkkokauppa #kauppa #konversio #asiakaskokemus
    paytrail 9.3.2021 12:01
    Vastaa Uudelleentwiittaa Tykkää
    Ystäväni tietävät, että nälkäiselle Otsolle ei kannatta pottuilla. Jotenkin se tieto pitäisi saada myös @woltapp'n kuskille, joka tuo ruoan yli 40min myöhässä luvatusta ja päälle alkaa väittää, että en ole kertonut osoitetietoani oikein. Saatoin antaa palautetta. #asiakaskokemus
    otsolax 9.3.2021 11:25
    Vastaa Uudelleentwiittaa Tykkää
    Twitter-kuva käyttäjältä Capgemini Suomi
    Helsinki tähtää maailman toimivimmaksi kaupungiksi. Mutta mistä hyvä asukaskokemus syntyy käytännössä? Lue digitalisaation ja Capgeminin roolista toimivan kaupungin rakentamisessa ➡️https://t.co/KgK4av8caP #helsinki #digitalisaatio #asiakaskokemus
    CapgeminiFI 9.3.2021 10:53
    Vastaa Uudelleentwiittaa Tykkää
    Twitter-kuva käyttäjältä CXPA Finland
    #CXPAFinland Ambassador Teija Kuustonen vinkkaa, miten asiakaskokemukseen käytettävät investoinnit käännetään euroiksi. Lue Teijan blogi: https://t.co/p818lyYShM CXPA Finlandin CX & ROI-webinaari: https://t.co/Kk7nPdSQBv #Shirute #CXPA #CX #EX #ROI #Asiakaskokemus #CXCares
    cxpafinland 9.3.2021 10:30
    Vastaa Uudelleentwiittaa Tykkää
    Twitter-kuva käyttäjältä sirte pihlaja
    #CXPAFinland Ambassador Teija Kuustonen vinkkaa, miten asiakaskokemukseen käytettävät investoinnit käännetään euroiksi. Lue Teijan blogi: https://t.co/YiJj5l2TIh CXPA Finlandin CX & ROI-webinaari: https://t.co/hHpBNXTNOU #Shirute #CXPA #CX #EX #ROI #Asiakaskokemus #CXCares
    sirteace 9.3.2021 10:00
    Vastaa Uudelleentwiittaa Tykkää
    Julkinen kiitos @suomenyrittajat Liityin vasta jäseneksi. Soitin neuvontapalveluun ja kas olin saanut vastauksen kysymykseeni 10 minuutissa. #asiakaskokemus
    MKoskelo 9.3.2021 09:33
    Vastaa Uudelleentwiittaa Tykkää
    Twitter-kuva käyttäjältä PostNord Finland
    Verkkokauppias! Tule torstaina kuulolle webinariin, jossa PostNordin Kati Packalén ja Miia Toivola MakesYouLocalista antavat eväitä verkkokaupan menestymisen kansainvälisillä markkinoilla. nhttps://lnkd.in/dY7abFZ #verkkokauppa #kansainvälistyminen #asiakaskokemus
    PostNordFinland 9.3.2021 08:01
    Vastaa Uudelleentwiittaa Tykkää
    Twitter-kuva käyttäjältä CX Masterclass
    Watch recordings from our virtual #GlobalCXDay2020 last fall on the event’s theme “CHANGE. Transformation. The Future of #CX.” Jussi Mantere: https://t.co/UABrfcWuHy #CXPAFinland #CXDayFinland #CXDay #CXPA #Shirute #CXCares #FutureofCX #CCXP #CustomerExperience #Asiakaskokemus
    cxmasterclasshq 9.3.2021 08:00
    Vastaa Uudelleentwiittaa Tykkää
    Cxpa - Customer Experience Professionals Assisiation™
    Seuraa meitä:
    • Tilaa uutiskirje
    • Ota yhteyttä
    • Tietosuojaseloste