18.04.2024
Tekoälytutkimus: Digiassistenttien taloudellinen merkitys kasvaa nopeasti – Ovatko suomalaiset yritykset valmiita palvelemaan tulevaisuuden asiakkaita?
Jo parin vuoden sisällä 50% käyttää apurina koneasiakastaan eli tekoälypohjaista digiassistenttia. Tämä muuttaa yritysten tapaa kasvattaa liikevaihtoa. Ovatko ne kuitenkaan vielä valmiita palvelemaan koneasiakkaita?
navigate_next
18.04.2024
Digiassistenttien asiakaskokemus
Tutkimme miten hyvin suomalaisyritykset palvelevat tällä hetkellä koneasiakkaita. Keräsimme suositukset siitä, kuinka asioinnin esteitä voisi poistaa.
navigate_next
12.04.2024
Kyselytutkimus: Suomalaisyrityksissä herätään tekoälyinvestointeihin vähitellen – tietoturva ja yksityisyydensuoja huolettavat yrittäjiä
Reilu kolmannes suomalaisten yritysten IT-päättäjistä (36 %) kertoo Elisan kyselytutkimuksessa investoivansa tekoälyyn. Tekoälyyn investoivien yritysten osuus kasvoi vain 4 prosenttiyksikköä edellisvuodesta.
navigate_next
25.01.2024
Sokos Hotels: Sokos Hotels ykkönen asiakaskokemusjohtamisen vertailussa
Asiakaskokemusten ammattilaisverkosto CXPA Finland on julkistanut vuosittaisen Asiakaskokemusten johtaminen Suomessa -selvityksen menestyjät. Tutkimuksen perusteella Sokos Hotels -hotelliketju on tämän vuoden johtava asiakaskokemuksiin panostanut organisaatio.
navigate_next
11.01.2024
CEM2023: Teleoperaattorit ja vakuutusfirmat juhlivat kansainvälisessä asiakaskokemuksen johtamisselvityksessä
Asiakaskokemusten ammattilaisverkosto CXPA Finlandin vuosittaisessa CEM Benchmark -selvityksessä kärkipaikkoja vaihtoivat tutut toimijat. Kymmenestä parhaiten menestyneestä kuusi tulee tele- tai vakuutusalalta.
navigate_next