25.01.2024
Sokos Hotels: Sokos Hotels ykkönen asiakaskokemusjohtamisen vertailussa
Asiakaskokemusten ammattilaisverkosto CXPA Finland on julkistanut vuosittaisen Asiakaskokemusten johtaminen Suomessa -selvityksen menestyjät. Tutkimuksen perusteella Sokos Hotels -hotelliketju on tämän vuoden johtava asiakaskokemuksiin panostanut organisaatio.
navigate_next
11.01.2024
CEM2023: Teleoperaattorit ja vakuutusfirmat juhlivat kansainvälisessä asiakaskokemuksen johtamisselvityksessä
Asiakaskokemusten ammattilaisverkosto CXPA Finlandin vuosittaisessa CEM Benchmark -selvityksessä kärkipaikkoja vaihtoivat tutut toimijat. Kymmenestä parhaiten menestyneestä kuusi tulee tele- tai vakuutusalalta.
navigate_next
11.01.2024
CEM2023: Sokos Hotels jälleen kärkeen asiakaskokemusjohtamisen vertailussa
Asiakaskokemuksen johtamisen nykytilaa Suomessa selvittäneen tutkimuksen perusteella hotelliketju Sokos Hotels on tämän vuoden johtava asiakaskokemuksiin panostanut organisaatio. Toiseksi sijoittui teleoperaattori Elisa ja kolmanneksi hienon nousun tehnyt vakuutusyhtiö Fennia.
navigate_next
03.10.2023
CX-päivässä peräänkuulutettiin vastuullisempaa kokemustaloutta
CX Day 2023 -tapahtuman teemana oli tänä vuonna ”VASTUULLINEN ASIAKAS- JA TYÖNTEKIJÄKOKEMUS”. Asiakkuuskokemuksen ammattilaiset viettivät päivää suomalaisten eturivin asiantuntijoiden puheenvuoroista oppien. Juhlassa palkittiin myös Suomen Paras Asiakasteko 2023.
navigate_next
03.10.2023
Kierrätyskeskus palkittiin Suomen parhaasta asiakasteosta 2023
CXPA Finland palkitsi Kierrätyskeskuksen Kädentaitopalvelu Näprän kehittämät Kädentaitopajat Suomen parhaana asiakastekona CX Day 2023 -tapahtumassa.
navigate_next