Älä jää paitsi asiakaskokemuksen ykköstapahtumista.
Rekisteröidy nyt.

Rekisteröidy Kirjaudu
close
  • Etusivu
  • Tapahtumat
  • Ajankohtaista
  • CXPA Puheet
  • CCXP
  • Tietoa meistä
  • Tilaa uutiskirje
  • Ota yhteyttä
  • Tietosuojaseloste
  • Seuraa meitä:
    menu Cxpa - Customer Experience Professionals Assisiation™
    arrow_back
    Uutiset
    Uutiset expand_more
      Ajankohtaista navigate_next
      Uutiset navigate_next
      Blogit navigate_next
      Videot navigate_next
      Sosiaalinen media navigate_next
    08.09.2022 CXPA Finland Hack 2022 -kisassa valittiin kolme voittajaa ja myönnettiin kaksi kunniamainintaa
    CXPA Finlandin kolmannessa Hack-kisassa valittiin kolme joukkuetta parhaimmistoon sekä jaettiin kaksi kunniamainintaa. Tavoitteena oli keksiä ratkaisuehdotuksia rakennetun ympäristön tulevaisuuteen liittyviin CX- ja EX-haasteisiin.
    navigate_next
    29.01.2022 CEM2021: IKEA vei ykkössijan kansainvälisessä CX-johtamisselvityksessä
    CEM Benchmark -selvityksessämme IKEA on tämän vuoden johtava asiakaskokemuksiin panostanut organisaatio. Toiseksi nousi tänä vuonna Elisa, ja kolmanneksi sijoittui SCIEX. Suomalaiset valtasivat kärkiviisikon Fortumin ja Sokos Hotelsin jakaessa neljännen sijan.
    navigate_next
    29.01.2022 CEM2021: Elisa teki paluun asiakaskokemusjohtajien ykköseksi Suomessa
    Asiakkuuskokemuksen johtamisen nykytilaa Suomessa selvittäneen tutkimuksen perusteella Elisa on tämän vuoden johtava asiakaskokemuksiin panostanut organisaatio Suomessa. Toiseksi nousivat tänä vuonna sijan jakaneet energiayhtiö Fortum ja viime vuoden ykkönen, hotelliketju Sokos...
    navigate_next
    07.10.2021 Koronarokotuksista vastaavan hoitohenkilökunnan toiminta palkittiin Suomen parhaana asiakastekona
    Suomalaiset asiakkuuskokemuksen ammattilaiset ehdottivat parhaaksi asiakasteoksi tänä vuonna Suomen kuntien ja kaupunkien terveydenhuollon hoitohenkilökuntaa, jolle palkinto myönnettiin koronarokotusten organisoinnista ja toteutuksesta yhteiskunnallisesti merkittävänä ja asiakaslähtöisesti toteutettuna palveluna.
    navigate_next
    07.10.2021 Hämeen Sanomat: Tervakoskelainen kauppias sai tunnustusta Suomen paras asiakasteko -kisassa
    Syksyllä 2020 Kestilä kohtasi oman, Tervakoskella sijaitsevan kauppansa ympäristössä koulukiusaamista ja päätti puuttua asiaan.
    navigate_next
    Sivu 1 / 1812345Seuraava ›Viimeinen »
    Cxpa - Customer Experience Professionals Assisiation™
    Seuraa meitä:
    • Tilaa uutiskirje
    • Ota yhteyttä
    • Tietosuojaseloste