05.10.2021
Suomen paras asiakasteko koronarokotuksista vastaavalle hoitohenkilökunnalle
CXPA Finland palkitsi koronarokotuksista vastaavan hoitohenkilökunnan toiminnan Suomen parhaana asiakastekona Global CX Day 2021 -tapahtumassa tiistaina. Kunniamaininnan saivat tänä vuonna Fortumin Pikku Juttu -etuohjelma ja K-Market Tervapadan Kiusaamisvapaa vyöhyke.
navigate_next
26.05.2021
Nuorten mediayleisöjen tavoittamiseen liittyvä ratkaisuehdotus voitti uuden CXPA Finland Hack -kilpailun
Elisan, Shiruten ja Ylen järjestämän CXPA Finland Hack -kilpailun voittoon ylsi ratkaisuehdotus, joka auttaa nuorten mediayleisöjen tavoittamisessa. Ensimmäistä kertaa järjestetyssä lähes kuukauden kestäneessä kilpailussa etsittiin ratkaisuja ajankohtaisiin digitaalisen median asiakaskokemus-...
navigate_next
26.05.2021
CXPA Finland Hack 2021 -kisassa voittajaksi nuorten mediayleisöjen sitouttamista tukeva ehdotus
CXPA Finland järjesti ensimmäisen virtuaalisen Hack-kisansa yhteistyössä Ylen, Elisan ja Shiruten kanssa. Tavoitteena oli keksiä ratkaisuehdotuksia media-alan CX-ongelmiin. Kisan voittajaksi valittiin nuorten mediayleisöjen tavoittamiseen ratkaisua ehdottaneen ryhmän ratkaisu.
navigate_next
22.12.2020
Sokos Hotels: CEM2020: Sokos Hotels nousi asiakaskokemusjohtajien kärkeen
Asiakkuuskokemuksen johtamisen nykytilaa Suomessa selvittäneen tutkimuksen perusteella Sokos Hotels on tämän vuoden johtava asiakaskokemuksiin panostanut organisaatio.
navigate_next
22.12.2020
SATO: Sato sijoittui toiseksi asiakkuuskokemusten johtaminen Suomessa-tutkimuksessa
Asiakkuuskokemusten johtamisen ammattilaisten yhteisö CXPA Finland julkisti nyt kahdeksatta kertaa vuosittaisen Asiakkuuskokemusten johtaminen Suomessa -selvityksen menestyjät. Ensi kertaa mukana tutkimuksessa ollut SATO sijoittui toiseksi.
navigate_next