
Asiakkuuskokemuksen ammattilaisverkosto CXPA Finland on sopinut kumppanuudesta LähiTapiolan kanssa. Pääyhteistyökumppaneistamme myös Elisa jatkaa yhteistyötään kanssamme. Lisäksi Puheet tarjoaa CXPA Finlandille keskusteluforumin. Ambassadors-ryhmään on liittynyt uusia jäseniä.
navigate_next

CXPA Finlandin oma CXPA Puheet -keskustelufoorumi on julkaistu! Keskustelut asiakaskokemuksen ammattilaisille tärkeistä aiheista jatkuvat seuraavaa tapahtumaamme odotellessa digitaalisissa kanavissamme.
navigate_next

Brändit herättävät kuluttajissa tunteita ja ne vaikuttavat sekä valintoihin että käyttäytymiseen. Ensimmäinen "Brändien emotionaalinen arvo" - tutkimus tuloksineen on julkaistu vastikään. Brändien emotionaalista arvoa kuvaava indeksi toi selviä eroja eri...
navigate_next

Kysyimme CXPA Finlandin kesäjuhlissa CX-ammattilaisten mielipiteitä miten tuoda esille asiakkuuskokemusten kehittämisen taloudellisia vaikutuksia organisaatiolle ja sidosryhmille. Mitkä ovat parhaat käytännöt?
navigate_next

Helsingin keskustakirjasto Oodi palkittiin Customer Experience Day -tapahtumassa Suomen Parhaasta Asiakasteosta 2019.
navigate_next