26.09.2019
CXPA Finland: Elisa panostaa eniten asiakastyöhönsä
Asiakkuuskokemusten johtamisen ammattilaisten yhteisö CXPA Finland on julkistanut vuosittaisen Asiakkuuskokemusten johtaminen Suomessa -selvityksen menestyjät. Tällä kertaa ensimmäisellä sijalla oli Elisa. Kärkikolmikkoon nousi kaksi uutta tulokasta, Raute ja Tamro.
navigate_next
12.08.2019
Ehdota Suomen Paras Asiakasteko 2019
Mikä hetki on jäänyt parhaiten mieleesi vuoden timanttisena asiakaskohtaamisena? Oletko saanut jossain erityisen hyvää palvelua tai ylittikö kollegasi itsensä? Ehdota palkinnonsaajaa 24.9. mennessä ja osallistu arvontaan!
navigate_next
05.06.2019
CXPA Finland Hack ehdotti ratkaisuja Aseman Lapset ry:n haasteisiin
CXPA Finland järjesti ensimmäisen Hack-tilaisuutensa yhteistyössä Elisan kanssa. Tavoitteena oli keksiä ratkaisuehdotuksia Aseman Lapset ry:n arjen haasteisiin asiakas- ja työntekijäkokemuksen ammattilaisten näkökulmasta. Päällimmäiseksi jäi tunne merkityksellisestä tekemisestä yhdessä lasten hyväksi.
navigate_next
09.10.2018
Nordic Business Forum Receives Customer Experience Award
Nordic Business Forum and its Head of Customer Experience Salla Seppä were recognized by the Customer Experience Professionals Association’s local network (CXPA Finland) with an award for the best customer...
navigate_next
09.10.2018
Keskisuomalainen: Nordic Business Forumin Salla Sepälle Vuoden paras asiakasteko -palkinto
Bisnestapahtuma Nordic Business Forumin asiakaskokemuspäällikkö Salla Seppä palkittiin tiistaina Suomen parhaasta asiakasteosta tänä vuonna.
navigate_next