24.11.2016
Evento-lehti: Asiakaskokemus ratkaisee
Asiakaskokemuksen ammattilaisten verkoston tavoitteena on saada Suomi nousuun kannustamalla organisaatioita parempaan asiakkaiden huomioimiseen ja palveluun. Asiakaskokemus määrää kaiken liiketoiminnan tuloksen, sillä raha tulee aina asiakkaalta. Asiakkaan kannalta monikanavaisen asiakaspalvelun pullonkaulat...
navigate_next
19.10.2016
Skanska: Asiakaskohtaamiset-koulutus on vuoden paras asiakasteko
Skanskan Asiakaskohtaamiset-koulutus on palkittu Suomen parhaana asiakastekona. Eri yksiköiden yhdessä suunnittelema koulutus kehittää henkilöstön tapaa kohdata asiakkaita. Lisäksi se valmentaa hyvän asiakaskokemuksen tuottamiseen asiakaspolun eri vaiheissa ja opastaa kohtaamaan erilaisia...
navigate_next
13.10.2016
Mandatum LifeJournal: Kohtelevat kuin kuningasta
”Hyvässä asiakaskokemuksessa ei ole kyse osaamisesta vaan haluamisesta”, sanoo Sirte Pihlaja, asiakkuuskokemuksiin erikoistuneen suunnittelutoimisto Shiruten toimitusjohtaja. ”Suomesta löytyy yrityksiä, jotka ovat maailman huippuja asiakaskokemuksen johtamisessa.” Pihlaja katsoo teemaa laajemminkin, sillä...
navigate_next
12.10.2016
Inwidolainen: Asiakkaan paras mielessä joka hetki
Sirte Pihlaja Shirutesta kuvaa asiakaskokemusta sydämeksi, joka on valloitettava aina uudelleen. Organisaation sydämen saa sykkimään hyvin suunniteltu asiakaskokemusstrategia. Jotta asiakkaan pulssille päästään aidosti, täytyy asiakasdialogin riemastuttaa, ja asiakaskohtaamiset suunnitella vastaamaan...
navigate_next
04.10.2016
Vuoden paras asiakasteko -palkinto Skanskalle
Skanskan Asiakaskohtaamiset –koulutus palkittiin Suomen parhaana asiakastekona Customer Experience Day –tapahtumassa tiistaina 4.10. CXPA Finland palkitsi myös asiakkuuskokemusten johtamisen tilaa Suomessa selvittäneen tutkimuksen menestyjäyritykset: ensimmäisen sijan vei Telia Sonera, toiseksi...
navigate_next