07.10.2015
CX Day Juhlajulkaisu
Missasitko CX päivän? Ei hätää, materiaalit ja videot tapahtumastamme ovat pian kaikkien kiinnostuneiden saatavilla. Seuraa sähköpostiasi tai käy tilaamassa uutiskirjeemme, jos et ole sitä jo tehnyt. Odotellessasi käy lukemassa tuhti...
navigate_next
06.10.2015
Suomen Parhaasta asiakasteosta vastaa Santanderin Ambassadors -ryhmä
Santanderin Ambassadors -ryhmä palkittiin Suomen parhaana asiakastekona Customer Experience –päivässä tiistaina 6.10. CXPA Finland palkitsi myös asiakkuuskokemusten johtamisen tilaa Suomessa selvittäneen tutkimuksen menestyjäyritykset: ensimmäisen sijan jakaneet Finnairin ja Telia Soneran...
navigate_next
06.10.2015
M&M: Suomen parhaan asiakasteon takana on Santander - "Toiminta on käynnistynyt hienosti"
Asiakaskokemusten johtamisen järjestö CXPA Finland valitsi Suomen parhaaksi asiakasteoksi Santanderin Ambassadors-ryhmän. Santander-pankin valitsi voittajaksi asiakaskokemusten johtamisen järjestö CXPA Finland. Eri osastojen työntekijöistä koostuvan Ambassadors-ryhmän tavoitteena on muuttaa organisaation ajattelutapa tuotelähtöisestä...
navigate_next
18.09.2015
Ehdota Suomen Paras Asiakasteko 2015
CXPA Finland haluaa muistaa Suomen Paras Asiakasteko -palkinnolla niitä ihmisiä, jotka vaikuttavat osaltaan mieleenpainuvien asiakkuuskokemusten syntymiseen arjen keskellä. Tunnustuksen valinnasta päättää CXPA Finland ja sen yhteistyökumppaneista koostuva asiantuntijaraati. Parhaat ehdotukset...
navigate_next
13.08.2015
Asiakasajattelua yritysten hallituksissa luotaava selvitys käyntiin
CXPA Finland osallistuu yhteistyökumppanina asiakkaan asemaa hallitustyöskentelyssä selvittävään hankkeeseen ja järjestää mm. koulutustapahtumasarjan teeman ympäriltä. Customer Advocates on Board -projektin tavoitteena on synnyttää keskustelua asiakasajattelusta yrityksissä, yritysten hallituksissa ja julkisesti.
navigate_next