07.10.2014
CXPA Finland ja Mobile Monday sopivat tapahtumayhteistyöstä
CXPA Finland ja Mobile Monday ovat sopineet yhteistyöstä, jolla ne yhdistävät osaamistaan tarjotakseen yhä parempia sisältöjä yleisöilleen. Asiakkuuskokemusten johtamisen CCXP–tutkinnon voi pian suorittaa myös Helsingissä. CXPA:n kumppaneina toimivat Shirute ja...
navigate_next
11.06.2014
M&M: Ketkä panostavat asiakkuuskokemusten johtamiseen? Teleoperaattorit jyräsivät
Teleoperaattori DNA Welho pärjäsi parhaiten CXPA Finlandin ja Shiruten vertailussa, jossa selvitetään suomalaisyritysten asiakkuuskokemusten johtamisen nykytilaa. Toiseksi parhaiten sijoittui DNA Welhon kilpailija TeliaSonera. Kolmanneksi ylsi Microsoft. Tutkimustuloksista selviää, että mittareiden...
navigate_next
10.06.2014
Teleoperaattorit jyräsivät asiakkuuskokemusten johtamista selvittävässä tutkimuksessa
Suomalaisyrityksillä on aiempaa realistisempi käsitys tarjoamistaan asiakkuuskokemuksista, ja niiden tavoitteet ovat viimevuotista korkeammalla. Osaamista ja työkaluja kuitenkin puuttuu edelleen. Uusien asiakkuuskokemuksen johtamisen mittareiden käyttö on lisääntynyt eli kehitystyölle haetaan nyt...
navigate_next
01.10.2013
Kansainvälisessä asiakkuuskokemusten päivässä juhlittiin suomalaisia arjen asiakastekojen sankareita
Suomalaiset suuryritykset ja brändit ovat ottaneet asiakkuuskokemuksen strategiaansa, mutta jalkautus on vielä kesken. Suomen paras yritys asiakkuuskokemuksien johtamisessa on Microsoft. Suomen Parhaana Asiakastekona palkittiin Fazerin kumppanuuspäällikkö Liisa Eerola tiimeineen.
navigate_next
14.06.2013
M&M: Microsoft ja Nokia ylsivät kärkisijoille asiakaspalvelun kehittämistä mittaavassa selvityksessä
Suomalaiset suuryritykset ja brändit ovat ottaneet asiakkuuskokemuksen strategiaansa, mutta parantamisen varaa on vielä, selviää Shirute Oy:n selvityksestä. Selvityksessä kartoitettiin asiakkuuskokemusten johtamista Suomessa. Ensimmäiseksi kypsyystason yleispistemäärän perusteella sijoittuu Microsoft ja toiseksi...
navigate_next