24.03.2015
Mobile first -ajattelu nähdään tärkeänä
Sivustoista on opittu tekemään responsiivisia, mutta ensisijaista mobiilikäyttöä ei huomioida sen laajemmin. Jopa 71 %vastaajista suosisi Mobile First -ajattelua. Lähes puolessa organisaatioista on vielä paljon kehitettävää mobiilipuolella. Tiedot perustuvat mobiililiketoiminnan...
navigate_next
29.01.2015
CXPA Finland ja MobileMonday kasvattavat bisneskriittistä mobiiliosaamista Suomessa
CXPA Finland ja MobileMonday saattavat yhteen asiakkuuskokemusten kehittäjät ja mobiiliosaajat, jotta suomalaisyritysten mobiililiiketoiminta saadaan kiihdytettyä kansainväliseen kasvuvauhtiin.
navigate_next
29.01.2015
CCXP-sertifikaatin pääsee suorittamaan maaliskuussa Soveltolla
Asiakkuuskokemusten johtamisen ammattilaiset voivat nyt suorittaa osaamisestaan näyttötutkinnon Suomessa. CXPA:n kumppaneina Suomessa toimivat Shirute ja Sovelto. Shirute vastaa sertifiointiin valmistavien valmennusten järjestämisestä ja Sovelto sertifiointitestauksesta. Sertifiointi suorittamaan haetaan CCXP.org sivustolla...
navigate_next
08.10.2014
M&M: "Ainutlaatuinen maailmassa" - Kutsuplus on vuoden paras asiakasteko
HSL:n Kutsuplus palkittiin Suomen parhaana asiakastekona. Raati valitsi Kutsuplus-joukkoliikennepalvelun voittajaksi yksimielisesti. ”Kysyntäohjautuva Kutsuplus on ainutlaatuinen maailmassa ja vaatinut näin poikkeuksellisen vahvaa visiota, ymmärrystä asiakkuuskokemuksesta ja asiakkaiden käyttäytymisestä", raadin puheenjohtaja, CXPA...
navigate_next
07.10.2014
Vuoden parhaaksi asiakasteoksi valittiin HSL:n Kutsuplus
CXPA Finland palkitsi HSL:n Kutsuplussan Suomen parhaana asiakastekona. Asiakkuuskokemusten johtamisen tilaa Suomessa selvittäneen tutkimuksen menestyjäyritykset olivat tänä vuonna DNA, TeliaSonera ja Microsoft. CX Dayn juhlagaalan pääpuhuja, Delivering Happiness –organisaation Carlos...
navigate_next